高海寧(高Ling)、楊秀惠與馬浚偉等前晚出席新劇《當旺爸爸》煞科宴,高Ling雖收起性感,但穿着貼身衫的她看上去儼如有「四個胸」!問到是否戴錯Bra,她說:「係咩?呢個Bra平時都戴開,可能件衫太貼身!(平時有戴錯Bra?)唔知啊!每次個Sales畀嘅尺碼都唔同,我都有試身。可能我瞓醒換完衫就出嚟,冇照鏡。」楊秀惠則顯得激瘦,她解釋因想上鏡時面形較靚,故不斷按摩面頰所致,強調沒有病。

全場另一焦點則是與無綫傾解約的馬浚偉及傳遭挖角的監製梅小青,合照時似足「Farewell」,他說:「多謝高層陳志雲同李寶安幫我喺合約改一項條文,先可以接拍下月喺橫店開工嘅《建元風雲》,但我同無綫提前解約係唔會改變。」梅小青則被問到《當》劇是否替無綫拍的最後一套,她說:「休息吓先,12月會放假休息,覺得前途一片美好。」問到與老公劉家豪明年是否於外面大展拳腳,她說:「唔知呀!總之錢唔係最重要,但無論走定唔走都會一齊。」

雖然葉翠翠(右)以斜膊裝上陣,但仍不及高海寧「出位」!

馬浚偉望返內地前能與無綫達成解約共識。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()