白羊座嘅囡囡,最怕人做嘢慢吞吞,如果同佢哋合作,你做嘢慢條斯理嘅話,咁一定會畀佢哋鬧到狗血淋頭,但有樣好,佢哋鬧完人之後,往往就會唔記得晒,第二日又可以笑騎騎咁對住你。

至於白羊座嘅囡囡,又可唔可以接受到忙亂嘅壓力呢?原來佢哋講就天下無敵,但一忙起嚟,就會無法招架,搵人救命,所以佢哋搵人鬧,其實就係開始唔掂嘅訊號,所以下次見佢發爛渣,咁就要叫大家都抖一抖,問題先至可以解決!

就好似日本人氣AV女優大空花音,佢生於3月21日,正正係白羊座嘅囡囡,佢平時做人真係冇得頂,同工作人員嘅關係好到不得了,但一忙起上嚟,佢就會鬧人,經理人見狀,就會叫大家休息吓,只要稍稍休息,大空花音又可以開心滿意地工作!

大空花音小檔案

出生日期:1988年3月21日

身高:5呎

三圍:38H-24-34

白羊座本周運程

性愛運程:今周內會有一個年長嘅男士出現,你可能會同佢徹夜纏綿。

挑情攻略:不妨主動出擊,特別是對方歎慢板,你更加要把握時間出擊。

必殺體位:由於係逢場作戲,所以用背脊對住佢,效果會更佳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()