入行6年,王菀之處女紅館開個唱,事先張揚演唱會服裝極華麗,置裝費高達7位數字,搵名攝影師蜷川實花搞視覺效果,上週六(29日)震撼開騷。
一向以賣聲為主的Ivana,雖然只開兩場,不過王菀之落足心機,靚聲夠氣,加上42人大樂團,震懾整個紅館,九成入座率個個拍爛手掌。
今鋪吐氣揚眉叫好叫座,據知老闆林建岳已計劃加開part two,老闆撐到行,難怪王菀之感恩:「就算要我貼錢都要繼續唱!」

3D百合
以百合為主題嘅「水.百合王菀之2011香港演唱會」一開場,Ivana就以一身水晶泳衣配合花瓣造型出場。片花瓣就由幫開Sammi做形象的本地設計師鄧麗打造,Ivana話:「我自己好鍾意百合花,呢片花瓣真係好難造㗎!」

罕有性感
除低片花瓣後,Ivana激罕show大髀,成為全晚最少布、最性感服裝,難怪Ivana都話:「好大膽,賣腳嘅!」

壓軸氣球
由Wyman(黃偉文)同Tomas Chan聯手設計嘅「飯盒氣球裝」,一出場,全場觀眾嘩然,配埋個爆炸頭造型,勁出色!

毛毛粉撲
出自歐洲品牌On Aura Tout Vu的550粉撲裙,Ivana就係着住佢致謝詞。唔知係唔係着住靚裙特別有feel, Ivana足足講咗15分鐘,佢有特別多謝一個人,不過一直都唔肯開估,而外間就懷疑嗰個人就係好友張敬軒。 今日我真係好感恩,好多謝每個幫過我嘅人。入行6年,終於都等到屬於我自己嘅演唱會啦!有一個人喺我心入面,佢今晚有嚟,佢知我多謝佢嘅!

木雕長裙
呢條用木造嘅長裙同粉撲裙出自同一品牌,Ivana自己都好鍾意,佢仲話:「條裙好難着㗎!」

頻頻換鞋
除咗衫華麗之外,鞋方面都唔輸蝕,就由大品牌Christian Louboutin贊助。為配合舞蹈,Ivana換完踢躂舞鞋,為show舞藝,忙啲都要㗎啦!

古典美人
Ivana着住由本地設計師黃馨所設計的碎花長旗袍,由於佢太投入表演,跪低時不慎露出紅色打底褲都唔知。

網友激讚正!
第一次踩入紅館嘅王菀之(Ivana),個唱獲一致好評。除好友張敬軒在微博大讚外,粉絲們亦紛紛留言讚好,尾場encore位王菀之用iPhone睇歌詞唱〈Rainbow Connection〉時,在場嘅Eason仲鬼馬call佢,搞到Ivana騰雞,Eason下次唔好啦!

張敬軒讚

網民又讚
####


今次演唱會外界一致讚好,Ivana話:「公司諗緊開part two,我自己都好期待!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()