記得我78年剛畢業回港,喺電台撈,食晏係一個大問題。當然冇畔溪(哈!而家畔溪都搬咗!),亦無樂富。要食晏要去到太子道「南天」,飲茶要去到愛民邨,食個爛鬼魚蛋河都要去到九龍城。原來我哋都比較幸福,因為有很多friends做garment,喺新蒲崗,觀塘返工,邊度有嘢食呀?!日日自己帶飯返工,真係除咗生日或者大節日,大家才會相約出去老尖。

觀塘嘅銳變!
當時大家都覺得觀塘係個鬼地方!就講10年前,仍然係好工廠區,不過已經開始有啲新大廈,Millennium和apm真係改變了觀塘很多production house都在觀塘,我拍《蘇Good》的廠亦在觀塘,所以很多時間會出入觀塘,一路睇住佢變,仲愈變愈快,唔去一個月又變咗樣!!!鴻圖道我成日都去做嘢,真係一個月唔去,乜對面有又間酒吧,又有間wine shop,街尾仲有呢間「Corner 90」,真不相信我對眼睛!半露天,那天有人包場,仲有band。不過好得意,離我張枱唔夠三呎,有兩個人企喺度等小巴!哈!

餐牌
噢!原來食西餐!睇咗一輪餐牌,都決定唔到食乜,於是問位經理有乜好食,經理話食印度嘢呀,我哋啲廚全部都係印度人,跟住經理反轉個餐牌,後面才是印度餐。第一個錯處就係,自己都唔知自己嘅強弱點,如果你主攻印度餐,咁咪一開餐牌就雞乸咁大講印度餐啦,就唔好將印度餐放後頁。第二,食完之後。根本啲西餐好普通,就不如主攻印度餐,還有一個說法。我問我production house啲人知唔知間餐廳食乜,無人講得出。這是個marketing上的大錯!

食物
我叫了個mushroom soup $58,朋友叫了個tomato basil soup $58,朋友的tomato soup還可以,但我的mushroom soup?口,水汪汪,我問經理,乜冇用cream做?他說我哋嘅mushroom soup唔係cream of mushroom soup,冇嘢講!!! tomato soup好番茄味,我嫌酸咗啲,我哋叫咗butter chicken $95,Lamb Vindaloo $98,Jheenga Suwa Hara Pyaz $135(咖喱蝦),Raitha $25,Plain Naan $18,butter chicken汁好食,chicken雪藏的。Lamb辣到飛起(我又唔食得辣的),汁好authentie。蝦又係汁好,好番茄。Naan唔鬆!Raitha係青瓜+yogurt,食咖喱太辣,Raitha好refreshing,但太稀,兩人食咗$578,貴!只不過係觀塘個新屎坑,外觀幾好而已!

Corner 90
地址︰觀塘鴻圖道90號地下
電話︰2344 4898

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 ####


答案︰觀塘


估吓間餐廳喺邊區?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()