Angelababy白色喱士綴銀珠片連身裙 Nina Ricci Showpiece for I.T 25th Anniversary 

cover face

Angelababy跟得女友

隨住「𡃁模」一詞漸漸變質,始祖之一的 Angelababy,早就另闢蹊徑成功跳上大銀幕,拍住男友成為內地娛樂集團巨頭華誼兄弟旗下藝人,電影一部接一部,主角一個接一個,忙到沒影,消息每每傳來,皆是做到臥病見頭暈之類。
回到香港,一樣沒停手,拍攝當日,她要 8小時內連影 6本雜誌封面,仲有廣告、訪問,考驗最大,大抵便是其瘦剩一百磅唔夠的嬌軀;應驗了「財多身子弱」。
今年, Baby獲頒《第 13屆華語電影傳媒大獎》最受矚目女演員獎,
據講獎項由觀眾投票,足證她在內地頗吃得開。
年紀輕輕,事業、愛情,由冇變有,辛苦少少都冇計,「我食得鹹魚抵得渴。」
面對變幻娛樂圈,適者生存,擁有這種本能又發揮極致的,我認為箇中佼佼者,正是已躋身內地富豪榜的黃曉明,男友瓣瓣掂,難怪女友有樣學樣,跟到足。

Profile
 

楊穎
出生日期: 1989年 2月 28日(雙魚座)
出生地:上海
身高: 5呎 4吋
體重: 90磅
語言:廣東話、普通話、上海話及英語。
簡歷:出生後,移居香港。六歲時,隨父母返滬。 03年,回港升學。 04年,給星探發掘入行。 09年,簽約日本 Avex Group。 12年,簽約內地華誼兄弟,男友黃曉明為該公司股東之一。
主要作品:電影《破事兒》( 07),《花田囍事 2010》( 10),《全球熱戀》、《建黨偉業》( 11),《狄仁傑之神都龍王》( 13)。
微博: http://weibo.com/realangelababy 


95年自細鬼馬,自言加入娛樂圈令心智加快成熟。《蘋果日報》圖片 

13年由收收埋埋到見家長,足證感情愈趨穩定。《蘋果日報》圖片 

13年胃炎、腸胃炎輪住嚟,病到得番九十磅,我見猶憐!《蘋果日報》圖片 

13年帶病赴法國睇騷, deep V上陣,「博」唔係得個講字。 


男友好貼心
 


Angelababy銀色織錦布連身裙Roksanda IlincicShowpiece for I.T 25th Anniversary白色粗冷手鈪$1,599Simone Rocha from I.T 

由娛樂插班生至今日成績, Baby自問勤力滿分,拼博程度絕非紙上談兵,新戲《狄》我都有睇,印象最深還是多場落水戲。「冬天拍,古裝闊袍大袖入晒水,凍到發燒。」古裝辛苦,時裝亦唔見得輕鬆。「拍《一場風花雪月的事》講我亡命天涯,埋位前,一個人喺條高速公路上來來回回不停跑,當做熱身!
「著住高踭鞋狂奔,你知有幾辛苦?每晚收工都係助手抬我返酒店。」
體力上,算過關,講到演技,就唔係單靠賣命練成,我要佢為自己評分,「套戲三年前拍,計演技,當時我只係小學生水平,呢個角色需要大學水平至會演得好!」我心水清,當年,她跟「海綿蛋糕」仍未正式開始(或仍未曝光啩),講句一戲定情,沒錯吧?
「的確係佢向導演推薦我,一早就知大家會有感情戲。」戲外也情不自禁嗎?「佢本身好勤力、好專業,對人貼心,聖誕節仲會買小禮物送俾每位工作人員。」嗱!這是 Baby自己講男友黃曉明有鋪送禮癮咋!同事個個受惠,輪到自己,更加唔手軟,俾人影到她入住貝沙灣揸瑪莎拉蒂挽愛馬仕戴 Franck Muller鑽錶,邊個送,邊個受,已無分你我,然而,女方堅持對男方有 feel,只因才氣,不是財氣。
「每埋位前,一定跟對手對戲,好專業,佢本人好入戲,語速、表情均帶動住整個節奏,令對手投入氣氛……」完全讚不絕口,只差在未豎起大拇指,有一個有才又有財的男友,你唔恨得咁多!


我哋仲後生
 


Angelababy銀色燙漆併白網布背心 IROShowpiece for I.T 25th Anniversary黑色硬網紗半截裙$5,699 Phoebe English綴銀色豹頭黑色 choker$1,199 G.V.G.V黑色銅手鈪各$1,299 Joomi Limall from I.T 

工作上,有個大靠山,生活上, Baby亦移船就磡,實行中港兩邊走,結果,行蹤每每引來兩地狗仔隊輪流監視,為何不索性定居內地,省卻麻煩?
「邊度有工開咪住邊度,任何戲種都想試,呢大半年,內地電視劇、廣告較多。」
吸金力強,但競爭亦大,被選為「內地新四小花」之一,她說來並不輕鬆。「其實,我身體算唔錯(!),只係國內唔同地方,水土氣候唔同,適應上有困難,加上少時間休息,梗係多病。」以健康換取成就,有苦自己知。
賺錢之外,長駐內地,近水樓台更方便探班,也無妨呀!「未必成日見到㗎!大家都要周圍飛,況且,我哋仲後生,工作至上。」
拍戲拍廣告賺快錢,青春飯卻不能食足一世,有個生意頭腦甚發達的男友教路, Baby亦晉身商界做老闆,長線發展,慢慢搣,但自己終日離家,放心嗎?
「媽咪幫我管美甲店,朋友睇住 café。
「雖然讀過商科,做生意資質卻麻麻,有人幫手我仲放心。」我又記得,黃先生也曾經講過,自己做生意唔叻,最叻睇人,財源滾滾全靠每次搵啱拍檔有腦又放心,這一招,女友都受用。
「始終做藝人,尤其女仔,好難做成世,做生意,當搵機會又好,學吓嘢又好,我都好想試。」
人人話,靚女冇句真,我就話,呢句最實際。


Baby's tips
 

Q:入行多年,打扮喜好有變嗎?
A:前幾年,鍾意成熟型格,依家,我反而鍾意女性化,著多咗裙。

Q:轉季最想買乜?
A:一件毛毛褸,中等厚薄,不過,唔好真毛,唔想傷害動物,人造毛一樣靚。


後記
 


Angelababy粉紅色毛毛背心$1,699豹紋 tube dress(未定價)both b+ab× Angelababy灰色併粉紅色蛇皮 ankle boots$7,699Maison Martin Margiela 

成功走出𡃁模框框的,還有 Janice Man。
早前,二人於內地活動碰面,被指唔肯合照,視如陌路,我又另有睇法,刻意影相的話,咪又俾人話此地無銀!今日, Baby直言,「冇話對唔對手,好欣賞對方,只係私下難有機會再聚。」
人大了,追求事業渴慕愛情,友情靠邊站,人之常情,只要,誰是真朋友?在心中已足夠。


Shop List
 

b+ab銅鑼灣時代廣場 501號鋪 2506 3147
I.T金鐘太古廣場 252號鋪 2918 0667
Maison Martin Margiela中環雪廠街 10號地下 7號鋪 2869 7707


撰文: Nicola Lai
形象:黃健華
攝影: Eric Seto 
化妝及髮型: Will Wong
鳴謝: I.T

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()