分離從來不易,奈何復合更難。情侶如是,組合也一樣,但事實總有例外。
張致恆(Steven)與關智斌(Kenny),兩個風馬牛不相及的人,八年前被硬生生地拉在一起,以青春與陽光作本錢,結果還是證實了「勉強無幸福」這句至理名言。
太好了,從此各自修行,不用故作老友。Kenny當過個人歌手,Steven做過餐廳侍應,你有你生活,我有我忙碌……


但,那真是「生活」嗎?那真是「忙碌」嗎?
「其實我哋好懷念喺台上唱歌跳舞嘅日子。」Kenny說。
「公司都有同我哋講過,Boy’z呢個品牌都仲賣到吓錢,今時今日大陸仲有好多人記得我哋。」Steven補充。
有工作,才有「忙碌」;賺到錢,才有「生活」。
兜轉多年,Boy’z復合了,還是覺得你最好。成長過程從來不會白費,當年若是為勢所迫,如今肯定是心甘情願地為勢所迫。是有分別的。

張致恆
生於1984年11月10日

你理我?
Boy'z是03年2月10日成立的,當時我只是一個十八歲的仔——應該說是甚麼都不懂,甚麼都不理,但又爛玩爛瞓的死仔。 Kenny大我四年,好自然依賴他。十六歲初簽英皇的時候,我剛讀完中三沒有繼續升學,Mani(霍汶希)叫我一定要找學校把中四、中五讀完。Kenny就扮作我表哥、我的監護人。那個訓導主任的樣子真是笑死,明明好懷疑我們,但又無辦法…… 入行之後我更加依賴他,完全沒有責任心,亦無工作態度可言。我打份工之嘛,背熟歌詞,跳舞唔甩step咪得囉,其他事你理我?Kenny最憎我遲到,有次我不過遲了十五分鐘,看着我跑出門口也不等我,使唔使呀? Kenny是很照顧我,但我知他是被迫的。以我這樣性格的人,基本上沒有人喜歡和我相處;他照顧我,是不想Boy’z這個組合衰。有次報紙寫我們「懶散」,他嬲到一拳打在我面上;我想起腳還拖,好在有其他人按住我,否則他一定中招!以前的我真的很幼稚,現在不敢講自己已成熟,但起碼快廿七歲了,是時候長大。四年前信了主,令我改變好大,起碼,可以朝早九點準時回到教會。這幾年令我體會最深刻的,是幸福真的不是必然。出道時有化妝師髮型師助手保母司機,一班人跟在背後,覺得一切都好容易。後來自己一個拖個皮喼返大陸拍劇,就後悔為何當初不好好珍惜。近年的收入都來自大陸拍劇和登台,也試過在朋友的cafe做侍應。我份人勝在臉皮夠厚,以前俾Mani鬧都唔怕啦,俾街坊笑吓有乜所謂?我是那種一百蚊可以過一日,十蚊也可以過一日的人。無錢就不吃飯,大不了回媽媽家黐餐也可以。我性格樂天,以前會變成放縱;現在會懂得要有節制。與Kenny分開了幾年,發覺他也轉變不少。現在肯聽我意見,亦開始對我有了信任。我不知道Boy'z還可以生存多久,但好肯定今次我必定會珍惜。

關智斌
生於1980年12月30日

其實我好怯
八年前Boy’z成立的時候,真的好興奮。最初,我好錫Steven,大家坐同一條船,而我又大他四年,好應該照顧他。相處之後,才知「瀨嘢」。扮他表哥幫他找到學校,九月開學,十月訓導主任就不停打來:「你係咪張致恆監護人?佢今日又冇返學。」他只顧在家睡覺,我從未見過如此懶散的人。他的最大缺點是遲到,有次我們明明見到他跑出來都照開車,是想給他一個教訓。他的門鎖,也不知給我爆了幾多次!其實我不是最討厭他遲到,我最討厭他那種賴皮的態度。我最憎他說:「我由細到大都係咁㗎啦,你想我點啫?」有次嬲到揮拳打他,Mani也沒有異議,只是說:「你打還打,下次唔好打面。」後來,我們直情互不瞅睬。 ○五年拆夥,其實都幾悲喜交雜。不用再對住Steven,感覺甩難;但變了我自己一個獨立發展,又好驚。講真,那時只是公司硬要捧我,我本身根本未ready。Steven雖然賴皮,但有他在身邊可以壯膽;我自己一個上台唱歌,真的好怯。我也試過返大陸拍劇,一個人也是膽戰心驚的。這才發覺,原來是我不懂得跟人相處。以前我不喜歡Steven,其實是我太自我中心,從不理會別人的感受。所以,我獨立發展之後的成績也不過一般。最近再和Steven合作,發覺他真的長大了。他覺得我肯聽他意見,其實我是故意試他的。他跳舞一向比我好,新MV的舞步我故意不參與,要他跟排舞師排好後我才加入,他也應該要孭點責任的了。幸好,他沒有讓我失望,真的晚晚排至深夜。最令我驚訝的是,上個月我們出去做宣傳,居然是他打電話來叫醒我!他說他太興奮,早了一個小時起身。 Steven說得對,以前我對他好,其實不是真心,只是不想大家一起衰;現在我對他好,是真的把他當弟弟。

心裏的小孩
這兩個大男孩,從互不相識到狗咬狗骨,別離過後再互相扶持,的確峰迴路轉。2011年,他們重組上市,感覺又好像從來未分開過。
K:Kenny S:Steven忽:忽周
S:「重組」兩個字其實唔係太啱,應該叫從新出發。
K:成件事好神奇,公司從來冇計劃再做我哋,係今年三月日本有個fashion week,揀咗我哋去表演,原來佢哋仲記得Boy’z。反正冇人知我哋唱乜,不如整首新歌啦!後來日本大地震,活動取消,但既然新歌已經錄咗,電台反應又唔錯,公司先決定將我哋重組。
S:國內都係,好多人仲好記得兩個人嘅Boy’z。有時佢哋嫌Twins騷價貴,公司話:「咁不如Boy’z啦」,通常都冇問題。
K:其實呢兩年我哋都有返大陸登台,邊度有人搵,邊度就有 Boy'z。我哋好有彈性,出得起錢咪兩個一齊唱,冇嘅話一個都得,有錢搵點會say no?
S:我哋以朱咪咪做榜樣,佢幾叻呀,髮型化妝全部自己搞掂,上到台又識搞氣氛。依家我哋都好識搞gag,所以好多製作人都鍾意搵我哋。
忽:依家心態係搵錢至上?
K:都可以咁講,其實係一個良性循環。唱歌好似一個promotion,keep住出碟、登台,大陸先會繼續有人搵我哋拍戲,嗰啲先係真正賺到嘅錢。
S:我哋呢啲鬼仔樣,上面叫「特色演員」,好似話幾搶手。
忽:但Kenny已30歲,Steven都快27,仲Boy’z?
K:冇辦法,人哋真係識呢個名……
S:冇所謂啦,我相信無論一個人幾大都好,心裏面總會有小孩子嘅一面,我哋咪做大家心裏嘅Boy’z囉!
忽:若要送對方一句說,會係一句咩說話?
S:我會送句經文俾Kenny:「忘記背後,努力面前,向着標竿直跑。」


K:我本來想送句粗口俾佢,但都係算啦,咁多年喇,我哋一笑泯恩仇!
S:多(停頓)謝喎!哈!哈!

我哋呢個朋友
見過Boy’z幾次,兩人明顯長大了,尤其是Steven,說話有紋有路,工作態度也明顯認真了。「我最想結婚生仔,自從周永恒個女契咗俾我後,依家愈來愈鍾意細路仔,心態上已完全ready做爸爸……」Steven說,有點意想不到。 Kenny嘛,說起這個話題一臉茫然,畢竟他有「小斌女」之稱,成家立室之說,何其尷尬?「以前好介意『小斌女』呢個稱呼,依家已開始唔太mind。娛樂圈都係要娛樂人啫,既然大家鍾意講,就當俾個話題大家。只要唔好寫得太過肉酸,我都冇乜所謂。我嘅緋聞,咁多年傳來傳去咪又係嗰一個(咁即係真啦?)唔係呀!其實我好感激佢(張敬軒),因為喺我事業低潮時,佢幫我好多。佢係一個唔會忘本嘅人,佢同我哋講過,當年佢從廣州落嚟香港發展,好多人見佢係大陸仔而唔睬佢,當時我哋兩個已經走紅,影親相都會叫埋佢,佢一直好感激……」 Steven幫口接上:「所以佢會作歌俾我哋,我哋一定唔會因為傳聞而疏遠呢個朋友。」開口埋口「我哋」,Steven巧妙地為Kenny打圓場。點都好,緋聞裏頭原來還包括一段知遇之恩,說到尾也應該尊重。


####


05年與Kenny拆夥後,Steven與陳偉霆和麥子豪成立Sun Boy'z,維持了兩年。


曾以時薪50元在銅鑼灣樓上cafe打工,Steven好在從不介意別人目光。


國內劇《雲水謠》,夥拍徐若瑄,口碑不俗。但Steven那個造型,我好想笑。


當年的陽光男孩,都幾得少女歡心。


《學警出更》飾演膽小警察,其實幾討好,希望《學警雄心》之後會播。


Kenny作個人發展最初頗有氣勢,只可惜後勁不繼。


不經不覺,Boy'z出道原來已是八年前的事。


Steven曾與鍾舒漫拍拖,但他至今未曾承認。


有傳許廷鏗介入,導致Kenny與張敬軒情海翻波,又有傳Kenny與張已同居……「大家諗多咗啦,我哋只係同區居住,唔係同居。我好難同人相處,一定唔可以同其他人同居。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()