殷勤接送
本周日( 1日),下午 4時許,關菊英於尖沙嘴九龍公園出席完宣傳活動後,即由工作人員陪同走到隔籬街,原來 Willy一早泊定車等接她。

台慶劇《宮心計》收視報捷,連帶劇中主角都人氣勁升。其中加國回流返港,每年拍一劇已經豬籠入水的關菊英,除《宮》劇「阮司珍」角色被一致讚好之外,她與同性密友 Willy(周偉利)的感情亦漸漸得到各方認同,事業愛情兩得意。
據知 07年初關菊英與 Willy過從甚密之時,關家上下曾極力反對二人交往,及後經一位隱世神婆娟姐提點菊姐,繼而點化關母後,這段「攣情」才得到其母接受。關菊英對娟姐深信不疑,自此每年都搵娟姐開壇作法來催旺自己事業。
記者發現,一直與母居於太古城的關菊英,近日更加搬到 Willy位於跑馬地雲地利台豪宅共賦同居。被問到家人是否已接受了 Willy,關菊英亦大方笑說:「我年紀都唔細,選擇朋友都有自由,所以媽咪都唔會管我!」

現年 51歲的關菊英, 91年移民加拿大過?半退休生活,至 06年回港再活躍於幕前。不過提到感情,她均表示:「隨緣啦!」直至 07年在友人飯局認識「公仔麵大王」周文軒的姪女周偉利( Willy)後,兩人一拍即合,自此來往甚密。關菊英曾多次被拍下於深宵帶 Willy返回自己位於太古城的香閨。不過至近月,關菊英原來已經正式搬進 Willy市值千五萬元的跑馬地雲地利台豪宅,關係更加明朗化。
本周日( 1日),記者發現關菊英出席完九龍公園舉行的公開活動後, Willy駕駛其平治座駕停泊在附近等候,充當柴可夫接關菊英,極之殷勤細心。之後直駛往雲地利台,至深宵仍未見關菊英離開。

年近 50的周偉利 Willy,樣子斯文,笑容可掬,對關菊英呵護備至。

Willy與關菊英隨即返回位於跑馬地雲地利台的單位,當晚一直未見關菊英離開。

Willy所持有的雲地利台近 2千呎單位, 01年以 860萬購入,至今已升值至約千五萬。無巧不成話,翻查資料,原來關菊英前夫黎小田 90年亦持有雲地利台單位,至 04年售出,獲利 850萬。

八字好夾

據知情人士透露,起初這段同性密友關係得不到關菊英家人認同,她無計可施之下,惟有求神問卜,「菊姐好孝順,知道屋企人反對,最初都有心理掙扎過,有諗過斷纜就算。但又覺得 Willy對佢好好,所以經朋友介紹去搵神婆娟姐,?日佢仲帶埋 Willy上去。夾過雙方八字後,娟姐話佢?好夾,打風都打唔甩咁話。娟姐知菊姐媽咪諗唔通,仲叫佢下次帶埋媽咪?,點醒?佢喎。冇幾耐菊姐真係帶?媽咪去,娟姐仲講中好多佢媽咪??。佢媽咪知感情??好難改變,就冇再反對佢?一齊!」
早前關菊英被問到是否因與 Willy關係而令家人困擾,她亦直認不諱,「起初都有少少,但媽咪識落佢(指 Willy)就覺得 ok,仲好錫佢。」
據知關菊英除了搵娟姐夾八字及睇流年之外,更會每年到娟姐位於佐敦寶靈街的「架步」做催運旺事業的法事。事實上,近年關菊英每年幾乎只拍一劇,先後憑「細契」、「 Sa姨」及「阮司珍」的角色贏盡觀眾緣不特止,登台騷亦長接長有,可謂名利雙收。

關菊英搵神婆娟姐指點迷津外,亦篤信四面佛。 06年就被拍得相約好友拉姑到泰國,在四面佛面前誠心跪拜。

為人低調的 Willy,因與人氣高企的關菊英關係親密而常被追訪,二人亦任影唔嬲。《蘋果日報》圖片

放蛇直擊

日前,記者曾「放蛇」搵娟姐睇相批命,記者先以熟客菊姐友人的身份致電預約,亦只能 book到兩日後的時段。當日下午,記者依時到娟姐位於佐敦的 office。該單位面積約五百呎,廳的中央有個大神壇,擺放?觀音像,並插了不少香燭,氣氛莊嚴,恍如入了廟宇一樣。娟姐則在房內為客人指點迷津,當時廳內至少有三、四個客等候,記者等了廿分鐘才得到接見。
一坐低,娟姐會先問客人時辰八字,然後她會一輪嘴開始批命。每位客人約有 20分鐘時間,娟姐批命約 15分鐘,留最後 5分鐘客人發問。發問期間,記者自稱是菊姐好友,她即十分雀躍話︰「我同佢好熟 o架,佢睇?我好多年!?次佢帶埋個女仔(指 Willy)?睇姻緣,我就算到個女仔人品好好,佢?好夾。之前菊姐阿媽唔接受 o架……但我點醒佢,我話︰『阿女都咁大咯,佢開心咪得囉!』呢?係福氣?。之後佢(指關母)都?多謝我,依家睇通晒。」
娟姐強調,自己批命是直話直說,不會只講好聽的話。問到是否很多明星客,她說︰「係呀!菊姐都介紹好多明星上?,程可為、楊千嬅、袁詠儀都上過?,不過有一次袁詠儀上到?又冇睇。」

直擊神婆架步
記者與娟姐在面積約 100呎的 office面談期間,她曾雙手合什說:「我?呢?拜神?,唔會講大話,會有?句講?句!」

10呎神壇
在大廳設有一個 10呎高神壇,供奉觀音。

放滿經文字畫
屋內、角落有不少經文字畫觀音圖。

住家變 office
娟姐以住宅充當 office,門邊貼上寫有「娟姐 敬請預約」的字條。

客仔臨門
記者上門當日,一早有客人坐在大廳輪候入房見娟姐。記者即使早已預約,亦要在外等近半小時。

做法事催運

問她是否曾幫菊姐事業做法事增運,她說︰「都係幫佢做善事積福?。菊姐全家本身都係好人,佢?好多福澤。我同人做法事轉運,收 500元,每年一次,?呢度?神壇作法,由朝早拜到晚上 8點,依家未使做住,你農曆 1月再?過啦。」
再問娟姐同性姻緣,是否命生成。她語重心長話︰「其實係個人喜好,姻緣好唔好係注定,但對象係同性還是異性就由自己揀。好似菊姐咁,佢依家求個伴?,開心咪得囉,佢咁?年紀,搵男人仲麻煩。」
自從被娟姐解除心中鬱結後,關菊英亦愛得比以往大方,即使對記者亦直認對 Willy有 feel,她說:「其實男女都冇所謂啦,依家識男仔又驚佢呃我,識女仔會好?!」難怪月前關菊英獲香港同志影展頒發「玲瓏大獎」,以表揚她坦白承認與 Willy的親密關係。

會好友
關菊英不時將 Willy介紹給她身邊好友認識。二人曾被拍下與拉姑和丈夫鬍鬚 kong一同飯?。記者曾致電拉姑,她坦言與關老友鬼鬼,曾多次一同拜佛,但未有聽聞神婆娟姐。《蘋果日報》圖片

 

 

甜笑回應
本周三( 4日),記者發現?住近 9千元 Goyard手袋的關菊英,從 Willy寓所駕車返回將軍澳電視城。被問到與 Willy的親密關係,關菊英一直笑?回應,表示 Willy已見家長。

之後關菊英向記者耍手說:「唔好寫佢啦!」十分維護 Willy。

關菊英 82年嫁黎小田, 3年後極速離婚,如今仍能再見亦是朋友。

搵隱世神婆點化

為關菊英指點迷津的神婆人稱娟姐,專門幫人查解三世書,算命改運,曾在澳門十分有名,十年前開始在尖沙嘴山林道一商業大廈開壇,現改址於佐敦寶靈街繼續發功。
要獲娟姐「點化」,必須由熟客介紹,並需先打電話預約時間。不過即使按時到達,亦需要員工安排才可入房與娟姐見面。客人要先向娟姐提供出生日期及時辰,她就會「睇穿」客人前世、今世和來世的身份,繼而分析命格。不過娟姐鄉音頗重,唔係人人聽得明。
娟姐每日可睇 30至 40個客,每次算命時間為 20分鐘,收費至少 250元。

記者問過程可為,她直認搵過娟姐指點,「我唔係導人迷信。之前係睇過佢,?時因為諗緊?唔? TVB繼續做,所以想搵人幫助。後來佢又幫我過到個難關,覺得佢幾準囉。(係咪菊姐介紹你去?)總之邊個介紹就唔講?!我唔想講其他藝人??!」

逾億身家密友

關菊英的同性密友周偉利( Willy)家族後台勁猛,其伯父周文軒有「公仔麵大王」之稱,亦從事紡織、製衣、地產等業務。父親周忠繼則創辦了「百草堂」及發明中文打字縱橫輸入法,估計家族資產逾廿億。本身開設裝修工程公司的 Willy, 07年承繼了兄長周偉麟一大筆遺產。 Willy本身亦經常投資物業買賣,近年更賣出手持的 6個單位,帳面已賺千二萬,加埋現時持有的六個物業,估計其身家近一億。
至於 06年回流為 TVB主持《超級靚聲演鬥廳》的關菊英,及後拍攝《東方之珠》、《宮心計》等 4部劇集,加埋兩場紅館演唱會和海外登台,四年來收入已近千萬。投資方面,她不像 Willy進取。

 

 

 



 

 

關菊英事業愛情兩得意 被爆與富豪女友同居關菊英被爆與富豪女友同居
TVB台慶劇《宮心計》收視報捷,連帶劇中女主角都人氣勁升。其中由加拿大回流返回香港,每年拍一劇已經大賺的關菊英,除《宮心計》劇中“阮司珍”角色被一致贊好之外,她與同性密友Willy(周偉利)的感情也漸漸得到各方認同,事業愛情兩得意!
據知07年初關菊英與Willy格外親密之時,關家上下曾極力反對兩人交往,及後經過一位隱世神婆娟姐提點關菊英,繼而點化關母後,這段戀情才得到其母接受。關菊英對娟姐深信不疑,自此每年都找娟姐開壇作法來催旺自己的事業。記者發現,一直與母親居于太古城的關菊英,近日更加搬到Willy位于跑馬地雲地利台豪宅共賦同居。被問到家人是否已經接受了Willy,關菊英也大方笑說:“我年紀都不小,選擇朋友都有自由,所以媽咪都不會管我!”


見家長
關菊英坦言早年家人對 Willy有芥蒂,但相識後母親覺得對方人品好好。早前二人亦被傳媒拍下見家長,當時關笑容滿面任影唔嬲。《蘋果日報》圖片

早前有傳楊千嬅搵娟姐作法狂谷她行十年大運,本周三( 4日),記者問到千嬅,她笑?說:「我冇睇過喎,我得閒睇馬經博一鋪仲好啦!」真係答得好神化。

菊姐:媽咪唔會管我

記者連日來在跑馬地雲地利台守候,亦未有見關菊英外出,但她和 Willy所住單位在晚上則有亮燈。直至本周三( 4日)中午,關菊英才獨自駕駛其黑色凌志座駕離開上址,駛往將軍澳電視城。記者待菊姐泊好車後,上前問及她與 Willy同居一事,她亦全程甜笑。
記:菊姐,見你?雲地利台出入,同 Willy已經一齊生活?
菊:大家係好好朋友啦。
記:係咪早排去睇過相,俾相士批命呀?
菊:(有點愕然,猶豫一會)……我唔睇相,唔信呢??。
記:聽聞你睇佐敦?個相士娟姐,屋企人就接受? Willy。
菊:其實我年紀都唔細,選擇朋友都有自由,所以媽咪都唔反對,唔會再管我。
記:依家 Willy同你媽咪有冇一齊飯??
菊:會 o架,間唔中會一齊食飯見?面。
記: Willy對你好細心喎。
菊:(揮?手維護密友)唔好講佢啦,寫我好啦,唔好寫佢……真係唔好寫佢呀。(關菊英隨即走入 TVB辦公樓層)。

娟姐
其貌不揚的娟姐,年約 60歲,操一口唔鹹唔淡的廣東話。據知娟姐會為顧客作法催運,圈中不少歌星藝人,如千嬅、程可為等都是她客仔


愈愛愈勇
《蘋果日報》圖片

移居加拿大近 15年的關菊英, 06年回流幫 TVB拍劇。 07年《溏心風暴》「細契」一角令關人氣急升,其感情生活隨即被關注,繼而被揭與 Willy的斷背情。起初她對戀情選擇封口唔提,但隨?時間,她和 Willy亦開始戀得高調,不介意開口大讚對方。

尷尬期
07年 10月,有傳媒拍得關菊英與西裝打扮的 Willy相約拉姑飯局, Willy更隨關返回太古城寓所。事後關菊英拒絕透露密友身份:「我唔可以講佢身份,同得我食飯,個個都係我?好朋友。」
07年 10月尾,關菊英被揭與 Willy同遊日本,但當時她依然避談:「我冇諗呢??,乜你?(指記者)咁 open o架,你知我一向好怕提呢??啦!」

明朗期
08年 8月,與 Willy拍拖一年後,關菊英開始透露接受同性愛:「冇所謂,我覺得最緊要對我好、錫我,我呢個年紀只想搵個好伴,男女冇所謂。」
同年關菊英接受查小欣訪問時,坦言與 Willy的斷背情曾令家人感困擾。「起初都有少少,但媽咪識落佢就覺得 OK,相處落好鍾意佢。」關亦大讚 Willy:「佢同我好夾,拍劇時我病?,佢即刻拖我去睇醫生。」

中女轉?

圈中不少女藝人,經歷婚姻失敗後,對男人冇晒信心,中女唔想再尋尋覓覓,索性豁出去接受同性關懷。

49歲陳玉蓮
陳玉蓮 92年與大西洋賭場高層陳超武離婚後,被發現與女導演蔡美詩共賦同居西貢,最終於 05年分手收場。

54歲金燕玲
出生台灣的金燕玲,曾拍過多部風月艷情片,兩度離婚和育有一女的她, 06年隻身回港後,被踢爆與蘇施黃過從甚密。對於性向問題,阿蘇曾說:「唔係呀嘛?仲問?大家 understood啦!」

41歲上山詩鈉
上山詩鈉 04年與孔小寶離婚後,忽然帶埋女兒進駐俞琤跑馬地寓所,自此二人經常出雙入對,去年更結伴到不丹出席好友劉嘉玲婚禮。
娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()