按圖觀看下一張

楊愛瑾、Mandy Lieu與小朋友合照散發童真。

楊愛瑾( Miki)同 Mandy Lieu噚日出現海港城,慶祝白色情人節嘅活動,問 Miki有冇收到男友嘅禮物,佢話:「如果有拍拖都想男友有表示,今日冇收到嘢。」 Miki喺台上仲話有心儀男士會採取主動:「會暗示,但人大咗就細膽咗。」對於好友鄧麗欣被指係陳志雲密友叢培崑嘅初戀情人,佢話:「係咪真?我都冇聽佢講過。」

楊愛瑾死忍不忠丈夫

楊愛瑾(Miki)昨與名模Mandy Lieu性感出席《白色情人夢@海港城》活動,吸引不少龍友圍拍,並雙雙透露昨日的白色情人節均未收到異性送的朱古力。Miki受訪時被問到舊戰友鄧麗欣(Stephy)被傳與涉貪污被補的叢培崑曾拍拖一事,她稱:「我冇聽佢講過,大家都唔會問起初戀,我唔識佢(指男方),亦唔會問,都唔知係咪真嘅!(Stephy否認?)睇完就算,每個人都有過去!」另外,Miki透露將演出舞台劇:「我飾演一個有不忠老公嘅太太,如果現實遇到呢個問題,又有小朋友嘅話,都要死忍,唔想小朋友冇咗爸爸!」

另外,剛與陳柏霖分手不久的Mandy,被問到傳桂綸鎂的出現是兩人分手的導火線時,她大方澄清:「唔係咁嘅,大家(同柏霖)依然係好親密嘅朋友,柏霖都未拍拖。」


楊愛瑾對好友Stephy的「初戀」不願置評。
楊愛瑾對好友Stephy的「初戀」不願置評。

楊愛瑾(Miki)與Mandy Lieu昨出席白色情人節活動。Miki被問到鄧麗欣的初戀男友被傳是叢培崑?她說沒有聽過,亦不會問鄧麗欣,真與假沒所謂,每個人都有自己過去的事。

 

楊愛瑾不問鄧麗欣舊戀情

 

她說自己讀書時會主動向心儀的男仔表示,還成功與對方拍拖,只是維持不足1年便分手。現在年紀漸長,膽子反而變得小了,不像以前主動。她透露將在舞台劇飾演一名與丈夫由青梅竹馬發展到結婚,但婚後發現丈夫不忠。她說現實中視乎有否小朋友,如果沒有小朋友絕不會忍,一定選擇離婚。

 

Mandy Lieu對於前度男友陳柏霖的緋聞女友桂綸鎂

說柏霖心情不佳,她說不相信,但不會多作回應。目前她與柏霖仍是好朋友。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()