徐淑敏( Suki)的寶貝女黃心瑤( Vianna)今日一歲生日, Suki與經營餐廳的丈夫黃浩( Kenny)日前邀請親友為囡囡開 P,可愛的壽星女以粉紅公主造型現身,名副其實公主駕到,其後又換上小蜜蜂裝,靚爆全場,爹哋更送上銀行戶口,以及每月存錢入戶口。


其他娛樂名人影片

徐淑敏日前替囡囡黃心瑤在深灣遊艇會舉行一歲生日派對, Vianna跟同場的小朋友玩得十分開心,當父母、爺爺和嫲嫲伴着她唱生日歌和切蛋糕時,她更笑不攏嘴,三代同堂,場面溫馨。

放大圖片
囡囡一歲生日,徐淑敏與 Kenny給她淺嚐蛋糕。

囡囡一歲生日,徐淑敏與 Kenny給她淺嚐蛋糕。

放大圖片
徐淑敏的好友沈卓盈(右)亦有出席 Vianna的生日派對。

徐淑敏的好友沈卓盈(右)亦有出席 Vianna的生日派對。

姑媽設計造型 放大圖片
Vianna穿上小蜜蜂裝,十分可愛。

Vianna穿上小蜜蜂裝,十分可愛。

Suki不是在富裕家庭成長,她很緊張囡囡的德育,堅持不可以物質化,但 Vianna一歲生日,她與老公 Kenny還是放寬尺度, Suki前晚在電話中說:「 Vianna生日 party嘅兩個造型,係姑媽幫佢設計,人人都讚靚,我只係買咗生日蛋糕畀佢,爹哋就送咗成個 party,負責埋單。」 Suki還餵 Vianna淺嚐蛋糕,她說:「嫲嫲平日唔准 Vianna食甜嘢,不過生日咪畀佢試吓。」身為生意人的 Kenny擅於投資,他一向錫到囡囡燶,為讓 Vianna有個美好將來,他近日還開了一個銀行戶口給囡囡,按月會存錢為女兒儲蓄, Suki說:「爹哋仲會為我哋買基金。」有了妻女後, Kenny人生目標是努力賺錢,給家人過優質生活。

捱眼瞓玩到盡

Suki表示 Vianna在生日派對中,全程表現亢奮:「佢就算眼瞓都撐住,見到相機鏡頭又眼仔睩睩,好精靈,所以玩到好攰,返到屋企食完嘢,好快就瞓咗。」採訪:比華利


徐淑敏說囡囡 Vianna一見到相機鏡頭就眼仔睩睩,即使眼瞓都撐住。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()