地點:東港城/時間:3月7日

自從《溏心風暴》開始,陳豪原來都演得嚟喜劇,並唔係以前做電影人時嗰個惡死奸人樣。今次無綫新劇《秋香怒點唐伯虎》,口碑認真唔錯,辣妹都係陳豪迷,扭開電視見佢神高神大喺度扮鬼扮馬,都的確笑得幾冧。

早幾日成班《秋香》演員喺東港城晒冷做宣傳活動,個個着晒古裝扮相喺度行商場,淨係個場面都已經夠笑爆嘴。後來辣妹走去同迷死人嘅陳豪傾偈,佢同辣妹講,今次拍《秋香》,雖然唔係咩動作戲,但係就成日俾人打!咁當然,打陳豪嘅人,就梗係唔係其女密友兼打女廖碧兒喇,而係劇中嘅陳法拉同胡杏兒。事關陳豪會週旋於兩女之間,大搞三角關係,所以就頻頻招惹毒打,尤其是陳法拉,喺拍劇嘅時候,仲曾經試過NG十幾次,即係豪哥被法拉狂摑十幾次,真係戥碧兒心痛。

面對住兩個絕頂靚女,陳豪不但只冇乜纏綿戲,仲要經常捱打,不過陳豪都死剩把口,話佢兩個咁鬼粗暴,簡直係古裝版港女喎!嘩,又唔好咁講呀,港女最多都係諸多挑剔,好少動粗?,係嘛,碧兒?


陳豪呢個冧爆迷暈樣,扭盡六壬,換咗隔離兩位靚女得個笑字,所以話情人眼裏出西施,冇呃你嘅。


兩男一女就話得個「嬲」字啫,兩女一男原來唔係享齊人之福。就憑呢張相,各位男士,都係唔好包二喇。


監製劉家豪(左)同坐正嘅陳豪隔離有傾有講,呢啲叫咩呀?咪就係叫「坐正」囉,陳豪。


嘩,忽然拉開杏兒張相,麥包咁樣嚟陰李思捷。思捷,你好應該真係咀落去,懲罰番麥包嘛。


所以話,啲後生仔真係唔識世界,你睇黎諾懿咁樣整法拉,因住第時去唱K,冇折扣不但只,仲要加十添呀陰功。


胡杏兒講明今次《秋香怒點唐伯虎》,真係只有「怒點」而冇「露點」。唔係挂,咁都要解釋?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()