喺台灣《超級星光大道》踢館賽彈出嘅 242磅大肥仔林育群(小胖),憑一把靚聲紅遍全球,日前去咗美國接受電視節目訪問,雖然行程緊密,但小胖全程心情靚爆。身在洛杉磯嘅小胖,噚日拎住 NBC電視台名嘴艾倫狄格納絲( Ellen DeGeneres)畀佢嘅 VIP證,去咗欣賞美國才藝節目《一夜成名》( American Idol),小胖一貫招牌學生 look現身,着住恤衫、冷背心同打煲呔,造型 cute爆,佢仲喺場外影相留念。小胖喺場中又撞見艾倫,當小胖離場,有外籍觀眾仲要同佢合照,搞到小胖鬼咁怕醜。小胖睇到台上巨星嘉賓精采演出,讚不絕口話:「太震撼,超誇張,更希望充實自己,有一天也能和他們一樣開演唱會。」

放大圖片
美國的工作人員對小胖好好,每餐都請佢大吃大喝。

美國的工作人員對小胖好好,每餐都請佢大吃大喝。

放大圖片
小胖有機會趁空檔四出觀光,令佢眼界大開。

小胖有機會趁空檔四出觀光,令佢眼界大開。

大擦美食

小胖呢次行程得到好妥善安排,食住玩都係星級待遇,難怪相中嘅佢一臉滿足,不過佢係咁食西餐,只怕佢之前辛苦減咗嘅 11磅贅肉好快返番嚟。另外,當日有份做小胖踢館賽嘅《超級星光大道》評審黃韻玲,噚日喺台灣出席宣傳時話:「如果有國際級的音樂團隊幫小胖製作專輯會比較好,例如美國有 David Foster這類的製作人幫他,也希望他走紅後不要迷失自己。」但有網友就揶揄小胖喺美國上電視表演似儍仔,不過亦有人話佢嘅西瓜頭好可愛。


小胖日前抵達美國後,還獲邀睇《一夜成名》,頸上掛着 VIP證的他雀躍地進場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()