睫毛膏是任何女士化妝袋必備的妝物,掃一掃雙眼立刻精靈百倍,不過好的睫毛膏實在不易求。譚凱琪日前親身試用MAX FACTOR的纖長美感睫毛膏,無論用時或卸妝都前所未有的方便︰「唔使植睫毛咁煩,搽一層即刻有睫毛分明效果!」


譚凱琪試了很多不同的睫毛膏,始終覺得MAX FACTOR的纖長美感睫毛膏最好用。

譚凱琪(Zoie)自言十七歲開始已用睫毛膏,凡有新貨推出都會試︰「有啲搽完會一舊舊,甚至要搽好多層先有翹起嘅效果,而且落妝時又好麻煩,有時落唔乾淨要用手搣,好易搣甩啲睫毛。我試過植睫毛,但唔夠兩星期就出事,甩到一忽忽。」

針對短小睫毛

今次Zoie親身試用MAX FACTOR全新的纖長美感睫毛膏,其效果令Zoie大呼神奇︰「只係輕輕搽一層,就有又長又分明嘅效果,好似一把扇咁,而且唔會起粒粒,刷頭又夠尖細,連眼角位細小嘅睫毛都可以cover到!另外只用普通潔面產品都可以徹底清潔睫毛膏,真係好方便!」有防水功能的纖長美感睫毛膏,特意設計Smart Brush特長刷頭,有超過450支刷毛,尤其針對東方女性短小睫毛的特性,能夠全方位增長睫毛。另外刷頭中間設計距離較大,更可吸收及黏更多睫毛膏!

唇彩感覺滋潤

另外,自言熱愛紫色的Zoie,今次以絲柔單色眼影的紫色作眼妝,說眼影質地柔滑易推外,更可作眼線用。而絲柔唇彩亦給Zoie新體驗︰「我個嘴大,搽lip gloss令個嘴有光澤睇落精神啲,仲有呢隻唇彩有護唇成分,感覺好舒服滋潤。」


Step 1<br>以水嫩凝肌粉底液作打底,後以絲柔單色眼影#122淺紫在眼窩打底,再以#128深紫塗在雙眼皮位,製造層次感。


Step 2<br>掃上纖長美感睫毛膏,可以刷頭作延伸動作,即把刷毛放在睫毛根部作穩定,後輕壓來強化效果。


Step 3<br>掃上絲柔唇彩#345,令雙唇有亮澤效果。


Step 4<br>在下巴、額頭及顴骨掃上亮澤胭脂#220,能均勻面色及令雙顴白裏透紅。


完成<br>妝後譚凱琪雙眼精靈不少。


MAX FACTOR Lash Extension Effect Mascara 纖長美感睫毛膏 $128


MAX FACTOR Silk Gloss 絲柔唇彩 $58


MAX FACTOR Second Skin Foundation 水嫩凝肌粉底液 $ 148


GATINEAU 深層水漾精華 $690 /30ml

今期推介

含有豐富維他命A、B及C的番茄,我們常愛食用,其實番茄更有促進細胞更新及抗氧化等功能,Ella Bache的紅茄亮白面霜就夠晒有「營」,用作按摩面部能加速新陳代謝。

除此之外,ORLANE的ANAGENESE25+活力甘露,能強化細胞生長,能即時滲入深層肌膚提高肌膚含氧量,令膚色均勻光亮。而GATINEAU的深層水漾精華則能激發肌膚自我泵水功能,全天候為肌膚解渴,轉季時最合用。


ORLANE ANAGENESE25+活力甘露 $650 /15ml


Ella Bache 紅茄亮白面霜 $570 /50ml

採訪:Winnie Choi

攝影:司徒國榮

化妝: Anson Sin

示範: Zoie Tam @ I-CABLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()