16/4當面對質
你睇佢幾 funny,話我啜你喎,哈哈(真實對白)
記者講述醉啜一事,李思捷諗住湯盈盈會識做救駕,點知湯盈盈面有難色。

《荃加福祿壽》大收,最新平均收視 24點,王祖藍、阮兆祥搞笑係意料中事,反而靠扮天王劉華、學友同城城嘅李思捷更令網友拍晒手掌。扮鬼扮馬引到觀眾哈哈笑,不過李思捷最叻唔係扮嘢而係扮醉。
代表作係兩年前出席工作人員生日飲大兩杯,然後鹹啜湯盈盈。除咗借醉索吻,李思捷仲愛溝女,除咗同過 02年落選港姐葉凱茵拍拖,原來亦同過 01年港姐季軍朱凱婷一齊,加上同春卷蜜運期間,亦狂溝女神陳法拉,生性風流扮情聖,不過呢期紅爆嘅李思捷一於少理,對鹹豬嘴同溝女事件,風騷回應:「 You're so funny......just hug, no kiss!你最多咪寫我追女多!冇其他啦!」人紅講嘢都大聲啲!
35歲 TVB扮嘢王李思捷 03年入無綫,曾經同鄭中基一齊主持過《有招出招》而彈起,可惜無以為繼,近年拍劇居多,雖然擅長扮嘢,不過偶然在大騷表演,直到近期喺《荃加福祿壽》入面扮港產天王 hit爆,即時紅爆。

You're so funny,盈盈過嚟(真實對白)
李思捷被問及啜湯盈盈,即時大哥上身叫佢過嚟。

我哋係 hug, no kiss!我諗角度問題啫。(真實對白)
諗住湯盈盈話冇呢件事,點知佢話:「我哋係 hug, no kiss!」搞到轉數快嘅思捷呆晒。

聽到啦! Just hug, no kiss!(真實對白)
被人鹹啜, 2年後仲要幫人解圍,湯盈盈見功成身退,即刻扮打電話鬆人,留番思捷繼續同記者交代。

扮完張學友、劉德華,週日李思捷扮郭富城,嚟緊下星期六仲會扮丁蟹,重演《大時代》掟仔落街場面,當然係搞笑版啦。電視圖片

前度︰ 02港姐葉凱茵
04年開始拍拖,同李思捷共患難,可惜去年 1月女方難忍思捷大男人性格,主動提分手,葉已嫁眼鏡商人。《蘋果日報》圖片

前度︰ 01港姐季軍朱凱婷
同葉凱茵散咗後,對出身港姐、有樣有腦有身材嘅 TVB財經節目主持朱凱婷嗒糖,可惜唔抵得女友叻過自己而分手!

溝唔掂︰陳法拉
去年 4月合作拍攝《有營煮婦》由於兩人劇中飾演情侶,所以男方攞正牌親近,已有真命 Neway大少薛世恆的法拉請佢食檸檬。

現任︰春卷王寶寶
現任女友,經常出雙入對,不過思捷非常大男人,經常對佢呼呼喝喝。

醉啜熊抱

1.李思捷一向鍾意劉華、學友上身,喺工作人員嘅生日 party上飲大兩杯爭咪唱,其間已對在場女性好熱情。

2.思捷唱唱吓歌,見到盈盈喺面前,忽然熊抱仲錫盈盈個嘴!旁人見唔對路即刻拉開鹹豬嘴思捷。

囂屎犯眾憎

李思捷為新一代扮嘢高手,深受網友歡迎,不過喺一眾小生、蒲友中評價就唔高,據知一班無綫蒲友自從李思捷發生「鹹豬嘴」事件後,已列佢為黑名單,永不預佢,而一直自視甚高嘅思捷,以為自己做戲好掂對一眾小生有微言,搞到班小生唔 like佢。

小生黨︰鄭嘉穎
眼紅鄭嘉穎有樂易玲撐,試過喺化妝間寸對方,因而令嘉穎不滿。

馬俊伟
拍攝《秀才愛上兵》時,不滿馬仔守時話佢遲到,即喺背後幫馬仔改花名叫「班長」。

蒲友團︰洪天明
「同佢少聯絡,唔係好熟,我當時(鹹啜湯盈盈)唔喺度。」 

周家蔚
「冇打招呼、唔熟,我唔知喎!可能思捷飲多咗,玩吓啫!」

港姐殺手

李思捷唔只搞笑叻,亦係溝女王。曾與 02年落選港姐葉凱茵拍過 5年拖,但期間李思捷極度大男人,試過喺夜店當眾呼喝女友。知情者說:「思捷好大男人 o架!飲大兩杯脾氣仲勁,試過當眾喝 Fanny(葉凱茵)叫佢『收聲!同我坐低。』」
據知葉凱茵頂唔順佢大男人同自大性格喺 09年飛佢,不過思捷對港姐情有獨鍾,喺同春卷王寶寶拍拖前,亦與 01年港姐季軍朱凱婷拍拖,可惜大男人頂唔住朱凱婷叻過佢而分手。本週一朱凱婷在電話中仍很維護前度:「思捷係一個好 gentleman嘅男人,風趣有學識,但我哋係傾得埋嘅朋友,唔係拍拖囉!」
同朱凱婷散咗,好快就同 18歲嘅春卷拍拖,不過當時思捷拍緊《有營煮婦》對拍檔陳法拉相當嗒糖,仲不時請纓做柴可夫。可惜法拉有 Neway太子,對思捷唔過電。除溝女勁,思捷狼吻亦有一手。最激一次,莫過於在 08年某工作人員喺夜店舉行生日會,當座上客嘅思捷飲大兩杯,即借醉攬啜同場嘅湯盈盈。

李思捷同落選港姐葉凱茵拍拖 5年,女友一直支持思捷,可惜最後都頂佢唔順分手。《蘋果日報》圖片

09年 3月李思捷開始同細佢一大截( 16年)嘅 19歲春卷拍拖,不時甜蜜行街,但最近開始被人拍到經常懶理對方,大男人性格開始浮面。

上週五( 16日)李思捷出席《荃加福祿壽》祝捷,問及此事卻劉華上身 chok爆回應,可惜湯盈盈唔交戲。
F:《 FACE》 李:李思捷 湯:湯盈盈
F: 07年你試過醉咗咀湯盈盈喎?
李: You're so funny......(即時大聲嗌盈盈過嚟,之後再叫記者問多次!)
湯:哦……我哋係 hug, no kiss!我諗角度問題啫!
李:聽到啦! Just hug, no kiss!
F:咁你係咪同過朱凱婷拍拖呀?
李:你喺邊度聽番嚟 o架?冇喎!唉……我都知套《荃加福祿壽》 hit,不過我真係幫唔到你,你最多咪寫我追女多,有啲咩啫,冇其他啦!係咪?唔介意喎!明嘅!

躁底實錄
思捷曾經喺一夜店鬧當時女友葉凱茵:「收聲!同我坐低!」

搵女出氣
早前有傳媒拍到李思捷喺 Hong Kong Records,懶理女友春卷自顧自買碟,女友十足跟尾狗。

12年扮嘢路

李思捷由細到大表演慾強,他曾在訪問中透露:「 14歲有卡拉 OK,日日唱譚詠麟、張國榮,扮佢哋唱歌然後參加歌唱比賽,就係咁練出嚟!」

98
多倫多回流後,自薦參加「喜劇之王訓練班」,之後仲喺戲中飾演表情浮誇嘅導演。
21.jpg

03
由於喺《開心新班子》扮半人半狗搞笑角色出色,之後被《美麗在望》編劇?中,加插「天使狗狗」一角喺戲中。
22.jpg

05
05年同鄭中基一齊主持《有招出招》,唔使扮嘢搞笑,可惜只做了 8集,因收視低而停播。《蘋果日報》圖片
23.jpg

07
07年李思捷、王祖藍同阮兆祥喺台慶扮鬼扮馬表演,可惜當時以祥仔扮阿 Rain最搶鏡,李思捷扮黃凱芹、郭富城,觀眾反應唔大。《蘋果日報》圖片
24.jpg

10
《荃加福祿壽》首集扮張學友,無論唱腔及台風都十足十,正式上位!《蘋果日報》圖片

有米笑匠

李思捷有家底唔使憂,父親做空運生意,媽媽(左)就係中學老師,仲有個 DJ家姐李思維在香港電台第一台主持週一深夜節目《數字人生》。家住何文田山道加林閣市值 950萬,絕對唔使憂,有錢又搞笑,唔怪得知溝女話咁易啦。
25.jpg

《蘋果日報》圖片
26.jpg'

DJ家姐

明星靚相大分享☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(04月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(6-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-4月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()