2010年,對於官恩娜來說,是個豐收年。
7月推出的新 EP《 BEING》首批沽清;與何韻詩、周浚偉合演麥婉欣新片《東風破》,成為香港亞洲電影節閉幕電影,也讓她首次踏上「金雞百花獎」的紅地氈;這幾個月除了唱片和電影宣傳,還晚晚排戲到凌晨,為的是 11月推出的舞台劇《 Reason To Be Pretty》;同時兼顧的還有港台劇《有房出租》以及密麻麻的商業活動。
這一切,都有賴去年 9月在《超級巨聲》擔任嘉賓獻唱〈 Endless Love〉,頭一回讓大家發現,除了吳卓羲前女友、被強吻女主角及十大最想非禮女藝人之一以外,官恩娜原來很唱得。. N# E# O- G) [/ o8 P9 u% c
網上最近再度瘋傳官恩娜在歌迷聚會上獻唱的〈囍帖街〉,低清搖晃 K場手機版點擊 50多萬,收看人數竟然比官方高清原唱謝安琪版多 10萬!, Q0 ]; i  S! i: m
前者,出道第 9年才被人發現會唱歌;後者,出道三年,就被一首歌不明不白捧上位做天后,這就是「運」,是官恩娜最欠缺的。. E" i/ g6 Z8 N3 Z8 S3 k$ t3 l
官恩娜說,活到 31歲,她看透了快樂之道:「不要羨慕別人,也別等人施捨快樂,只有自己才能讓自己快樂!」* h+ C, }% v# R& O& e8 g- m
你看透了嗎?官恩娜,不只是個專惹爛桃花、口沒遮攔、虛有其表的鬼妹仔。/ c6 M( N, F6 r/ v/ t) `

自娛自樂
我告訴官恩娜,她的〈囍帖街〉在 YouTube點擊比原唱多十萬,官恩娜顯得很不自在:「嗰次喺卡拉 OK亂唱咋……唔好咁講啦,可能謝安琪都有好多個版本,加埋實唔只 50萬啦!」: h9 o3 t# r$ {, A
作為在《超級巨聲》一鳴驚人推出的揚眉吐氣之作《 BEING》,我問官恩娜銷量如何,她竟然不知情:「真係唔知……銷量、票房同收視,我從來都冇概念唔多識計呢啲數!」; V7 C+ B; A1 U4 h9 Y% |* ]9 z2 s
06 年在中國星賀歲片《最愛女人購物狂》中擔當第二女主角,同場對住劉青雲、張栢芝,演出奪目贏盡口碑,又為甚麼沒趁機埋大導演大明星堆,大製作無以為繼,官恩娜又是弄不清楚:「人哋咁大間公司咁多自己藝人,竟然會搵我拍,真係好驚訝,受寵若驚……係囉……點解呢幾年冇嘅?」/ {/ x* G0 O5 b5 N* o  a1 {- p
要是野心大一點、城府深一點、頭腦清晰一點,官恩娜的發展斷估一早不止於此:「如果我喺一間大公司會點?如果我遇上一首必紅嘅歌會點?……條數唔係咁計嘅……每個人條路都唔同,我唔會羨慕人,亦唔覺得自己懷才不遇,運氣比人差。我唔係嗰種等人哋畀機會我、等人嚟欣賞我嘅人,更加唔需要人哋做啲咩去令我快樂。最近我好忙,除咗唔夠瞓之外,我好快樂。有得拍戲又有得唱歌,工作不斷就係對我最大認同,就算捱夜排戲,但係對住一班有趣又專業嘅同事,每晚笑料不斷……仲有咩求?人要懂得自娛,因為只有自己先可以畀到自己快樂。」
/ {, G. u) w* H- Y/ W$ C, d
2 M/ I1 @- k3 Q; D: w
中女智慧
官恩娜最近在港台劇《有房出租》裏,飾演 80後港女阿 Bee,花盡心思但求搵到富豪二代,能幫自己找晒咭數做少奶奶。
「哈! 80後!幾難演呀……」
係,外表像極得副殼認錢唔認人的冇腦港女,實情講出嚟一定冇人信,今年 31歲的官恩娜對錢的觀念最模糊,歌酬片酬騷價不清楚,一早搬去上水租住村屋與父母兄妹同住,至於那層升值 3百萬、目前空置的紅磡自置物業始終捨不得賣。
層樓 2百萬買,最近升到差唔多 5百萬,嘻嘻……」最近樓市高峰,古天樂物業總值 5億、佘詩曼歷年炒樓斬獲數以千萬計,官恩娜聽到嘩嘩聲:「我唔會賣咗佢,太有意義啦,係我自己賺到首期再一手一腳工作供完嘅第一個物業,一世都唔會賣,用嚟當我自己嘅祖屋,第時留畀我啲仔女……」
放着 3百萬利潤不賺,中女官恩娜說:「 Thirty is new twenty,睇相佬都話我三十歲運氣會愈嚟愈好,又唔係賺唔到錢,我銀行唔需要多嗰 3百萬喎!」
話雖如此,二十歲和三十歲怎麼會沒分別:「皮膚要用心保養,三十歲以後,確實體力都大不如前。以前閒閒哋捱四、五十個鐘一樣龍精虎猛,鶽家好明顯捱唔住,死撐完會見暈……不過女人三十歲先至係黃金時間,三十歲我發現愛情唔係全部、亦知道能力同價值比自己想像更多,三十歲,我每日都覺得好幸福、好幸運!」6 |) P& L- k6 C8 e, m

新片《東風破》,官恩娜飾演有毒癮又患血癌的竹昇妹,無家可歸被管理義莊的泰迪羅賓收留。1 y" S& L" q( C) l* Y3 O8 E! R

張繼聰自組劇團的首部作品《 Reason To Be Pretty》,睇中官恩娜演他大緊肚的老婆。《蘋果日報》圖片

出道 9年、加入樂壇第 5年,官恩娜在去年 9月的《超級巨聲》與巨聲一幫的林志程合唱〈 Endless Love〉,才被發現唱功了得。/ w* Q- J* A, a& `
- e0 f! k5 O6 u- u: R  C- {3 C
《巨聲》後網友力捧官恩娜,翻煲其版本〈囍帖街〉,點擊至今 54萬,比原唱官方高清 MV多 10萬。, W! p! N" O- A! i5 t1 q7 t" R
& U- L; g4 p! R3 M
自爆 15歲險被姦、 06年入選「我最想非禮女藝人」十強、同年中秋再在活動中被強吻,難怪官恩娜說自己爛桃花多。$ O% T3 T4 h" L5 s$ m3 u

貞節牌坊: |* K3 {) O& g0 S# I( R3 S
出生於大溪地、中學於英國求學,自爆留學期間 15歲險被強姦、入行前後都緋聞不斷。最近與老外醫生男友相戀兩年的官恩娜,從來不會為事業憂心,人生以來唯一低潮,竟然是去年中被週刊封面寫成帶不同異性回家開 P的女人。
「緋聞再多,起碼每次我都係對住一個人,總算專一吖!真真假假我從來冇擺喺心,係嗰次,我覺得被抹黑……應該點講?女人最重要係貞節、名聲……係啦!係名節被誣蔑,個報道 6月出,我連續三個月連街都唔敢出、啲街坊都冇面見!嗰個男仔係我男朋友,嗰度係我同父母、阿哥阿妹、三隻狗同工人住嘅屋企,點會帶男人去開 P喎!嗰次係我第一次覺得人生遇上低潮,擔心街坊會信個報道,第一次失望,點解有啲人咁唔負責任、咁黑心要冤枉我。」) j' S9 b  c9 H& M% {
時間證明一切,一年後身邊還是外籍醫生男友,女人三十、戀情穩定,係時候談及婚嫁,考慮生兒育女:「大家有傾過,有時見到人哋嘅 BB,想像有個小朋友舉手投足小動作有我同佢嘅影子,真係好想做媽咪,覺得係世界上最幸福嘅時候……不過未係時候,我仲有好多嘢未做,未攞過金曲獎、未喺紅館開過個唱、未得到一個講得做代表作嘅角色……搏殺多幾年先啦!」

現時與父母、兄妹共住上水獨立村屋,官恩娜說最不能接受是被週刊報道成是招呼各路男友的炮房。
3 b5 M' S3 t% N9 H4 _) ^3 o
與外籍醫生男友 Juna發展兩年感情穩定,近日連新戲演員聚會,官恩娜都帶埋男友同泰迪羅賓夾 band。
: U0 n  _5 E" e! U: }  ?
與舊情人吳卓羲最近在活動相遇,合照被傳媒喻為「世紀破冰」,可見當年分手分得並不愉快。《壹週刊》圖片
 O" M; ^
當愛已成往事
心直口快的官恩娜間中會自己爆大鑊,試過在《星星同學會》自爆,愛用靚車去荒山野嶺兜風的前男友被巡警踢爆,前一晚才跟其他女人到此一遊;上一次專訪,她又說,一生人被一個「 Cheating男」傷得最深,更親眼撞破過對方一次,愈講愈㷫。
這次,官恩娜說:「始終相愛過、開心過,其實呢個世界冇壞男人、冇爛桃花,夾唔到、分開,係因為 timing唔啱啫……」
女人三十,連爛桃花也看透了。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()