眼前坐着年初因為舉報上司鄧智偉利益衝突而被無綫解僱的周永恒,想到他夠膽死和樂大媽及樂大媽的人對着幹,說實話,標題構思我第一個閃過的念頭是:「一路好走。」
ICAC終止調查後,鄧智偉上週四(20日)通過律師樓發聲明,表示對指控保留追究權利,我問周永恒收到律師信沒有,他說:「冇!打一個比喻,我見到有人可能犯罪因此報警,點知做證人原來會犯法,咁樣以後仲有冇人肯企出嚟?」


一番話讓我想起月中發生佛山18冷血路人事件,周永恒說:「個細路女已經夠慘,我唔想借呢件事嚟講,不過事實就係咁。」
周永恒說,為了前上司鄧智偉好,才挺身而出提醒(指證)他,鄧智偉說周永恒被炒,是因為不服從上司、不肯做身為正視音樂Traninee的份內事……
我以為,誰是誰非不是重點,作為下屬,不聽話聽教已經是死罪,搞不清楚利害關係越級挑戰更是注定永不超生,05年以後成為虔誠基督徒的周永恒,看來早忘了現實世界的生存規則。
對於自己是不是個好下屬的問題,周永恒還沒想到答案,坐在身邊的趙梓淇(原名趙頌茹)搶答:「我覺得佢已經做咗本分喇喎!」
有老婆撐,周永恒也理直氣壯起來:「你可以評論我啲歌好唔好聽,但你唔可以要求一個音樂人絕對服從囉!」
14歲在天水圍打架劈友,17歲裝模作樣入行扮陽光偶像,20歲被控藏毒被踢出娛樂圈,27歲傻更更挑戰「樂」勢力……
不論人在哪兒,不論選擇做哪種路人,全世界說你壞說你笨,重要的是,身邊有她。

神呀,請為我出一隻唱片
與上司鄧智偉的是非,周永恒說早於去年中發生。向某人提出可能牽涉利益衝突後,立即不回電話、不獲派工作,投閒置散近一年,直到合約屆滿才收到信表示不獲續約。
「點解分開要搞到咁?點解曾經同我一齊工作過、睇住我大嘅人,同佢同一陣線、話我係搞宣傳炒作新碟,我份人冇人比佢哋更清楚。我同鄧智偉一直稱兄道弟,一直拍晒膊頭,點解要搞到咁?否定晒當年一齊並肩作戰嘅日子?我走咗,一直以為要收埋事實,連屋企人都唔知,直到最近,突然被通天,嗰啲人又係咩目的?」
「件事總要有個完結,一份工嚟啫,TVB唔係我全部,我人生仲有其他角色。04年藏毒案以後,由我自己嗰間陰暗嘅房間走出嚟,用咗好幾年時間想返入去呢個世界、想返入去娛樂圈,想由聲望係負數嘅自己爭取做零。我想搵番失去嘅嘢,我想做番零嘅啫,真係好攰。」
宣傳新碟?是的,出道短短3年就因為藏毒退出樂壇,僅僅出過3張唱片的周永恒相隔9年有新碟面世。正如司徒法正有事沒事說「出事㗎嘛」說「有污糟嘢」一樣,教徒們甚麼都說是神蹟,開口埋口都說要感謝主:
「我唔寫日記、冇網誌,記錄自己嘅方法係歌。呢幾年我儲咗幾首歌,好想出一隻碟,但又好怕返去娛樂圈、怕開會怕過番以前嘅日子。4月29日生日後有一日,我被人放飛機,一個人揸車上太平山頂。突然落雨我停埋一邊避雨,決定向神祈禱。我話畀神聽,自己想出碟,但又唔想過番以前嘅日子、唔想打畀人唔想碌人情咭,你知唔知有幾神奇,中間連罅隙都冇,我嘅願望咁奢侈,一祈完禱,電話就響,Sony香港嘅CEO問我想唔想合作。」
我有點懷疑,真的冇罅隙?


「真係冇,呢頭阿們嗰頭電話即響。一個咁高職位嘅人,我哋成年冇傾過電話,應該係我打畀佢至啱……而佢提出嘅發行抽佣,係出邊市價五分一……」

那些年,我們一起吸過的毒品
周永恒的新唱片,封套拍攝由教友張致恆、譚俊彥操刀,形象自然是曾任形象指導的老婆負責。訪問當天,趁着老公化妝造頭,阿YU向我解釋全程在水中拍攝的唱片概念:
「佢以前似魔鬼,呢幾年我睇住佢慢慢洗乾淨,化作天使……」
周永恒接着告訴我,他曾經有多魔鬼:
「曾經有同學爆料畀雜誌,話我着住校服去劈友,句句都係真話。我成日覺得,如果唔係入咗行唱歌,我一定會做一個黑社會大佬。我中學喺天水圍大,一放學就有好多黑社會等我哋放學踢我哋入會,唔袋住個手提電話報定警,連屋企都返唔到。成個中學一年一集《古惑仔》,英雄主義盛行、個個都覺得漫畫內容係真㗎,講出嚟冇跟大佬點夠人型?其實呢,我哋個個都係puppy gang,冇真係入黑社會,冇真係劈友,被人call去晒馬啫,同學話:『喂,去唔去食盆菜,去有兩嚿水利是袋喎!』梗係去啦!」


曳到咁,周永恒還說中學時代自己不是曳,是好動,到入行以後才真正學壞:
「形象就好似一套衫,係做呢份工嘅制服。人哋鍾意陽光,我咪陽光啲囉,人哋鍾意乖仔,我就扮乖。其實身邊唔少人吸毒,我哋冇人覺得唔啱、冇人諗過未來……有諗就唔會食啦。大家互相同化,連女朋友都被我同化一齊試,我哋唯一觀念係,呢樣嘢喺香港犯法,係香港嘅錯。」
17歲入行,青靚白淨彈結他識作曲,還挾着叔叔周啟生的大名,周永恒說自己當年紅過:
「十幾歲係咁意就搵到10幾萬,幾嘢就fing晒,買萬幾蚊遙控飛機、買萬幾蚊遙控車再砌買跑道,再用幾萬蚊嚟買毒品,轉個頭就用完。當年馬偉豪搵我拍《這個夏天有異性》,我做阿Sa嘅friend,好多戲分,導演擺明畀位我上。結果呢,開6點,我遲個幾鐘到。成晚high嘢冇瞓過,個樣衰又上唔到妝,一句台詞都記唔到……人哋點會唔知,成個片場都知我high咗嘢,我仲覺得自己好型,成個rock star咁。」

愛女兒,像愛童年時的老婆
上得快跌得快,周永恒說04年出事退出娛樂圈,不用多久就身無分文,學會兩個字「窮」和「餓」。直到被陳志雲推薦進正視音樂以前,他的工作是月薪$6,000的救生員。 「連自己都養唔掂,點顧個女朋友。嗰陣時我哋試過肚餓買麵包,要夾埋啲毫子數夠一個麵包錢。家住天水圍,去元朗小欖女朋友屋企黐餐,冇錢搭車,係一前一後踩單車,踩成個鐘至到。好彩女朋友父母(即現時外父外母)從來唔睇新聞,話唔信新聞講我嘅嘢:『阿仔,唔緊要㗎,你對我個女好就得啦!』呢個係一個好簡單嘅要求,亦係一個最重要嘅要求。第時我個女嘅男朋友同老公,我都淨係得呢一個要求。你話我歪理都得,我由細到大都覺得,一個人打家劫舍為頭家,壞極有譜。一個人貪污為溝多兩個女,才真正唔係好人!」


周永恒與趙梓淇拍拖7年,去年一月奉女成婚,女兒現時14個月大。周永恒說看到女兒,就像看到小時候的老婆,像有一個機會看着自己最愛的女人慢慢長大: 「老婆對阿女狠到心,我諗就好似每個爸爸對阿仔一樣心態,我唔得,狠唔到心。我會盡量唔出手,直到最後一刻英雄位至出馬,我想佢自己搞得掂,但一定唔會畀佢搞唔掂。佢前排學行,老婆想佢跌一跌,我口講唔想扶,但就似守龍門一樣,成日最後一刻飛撲。」 父母都年輕過,瘋狂過,我問他們,如何防止女兒走歪路?要是女兒將來遇上像過去的周永恒一樣瘋狂的男孩子怎麼辦? 「我哋返教會,識嘅人都係教會,大家價值觀一樣,佢哋嘅仔女亦一樣,有信心佢唔會識壞人,唔會俾人傷害。」《恐怖熱線》常說的一句話,信不信由你。信鬼還是信神,這就是信仰。

小夫妻
04年被控藏毒,相戀一年的周永恒與趙梓淇曾經傳出過分手。阿Yu澄清,這麼多年這麼多事,從來沒有想過放棄:「當年鬧分手,係因為唱片公司怕事、怕孭鑊,一出事叫我乜都唔好認。嗰段日子佢最需要有人企喺佢身邊,我好遺憾冇堅持企出嚟。」最後悔的事,阿Yu說不是吸毒亦不是認識周永恒,反倒是入錯行:「入咗行就永遠走唔番出嚟,過咗幾耐去到邊,都俾人話:『呢個咪唱歌嗰個!』『呢個咪似鄭秀文嗰個!』」阿Yu說過,老公Roy就是她第一個男朋友,好一個死心塌地的女人。 ####


我哋試過肚餓買麵包,要夾埋啲毫子數夠一個麵包錢。


相隔9年,推出新唱片《Immerge》,拍攝封面照、形象、後期全部由教友、老婆義務相助,發行是市價五分一,周永恒說是神的旨意。


在無綫旗下的正視音樂共事3年,周永恒說與鄧智偉(左)一直稱兄道弟,對於對方指他不服從上司:「佢有咩事同我講,唔好同唔關事嘅人講!」


04年7月,周永恒因為藏毒被判感化18個月,卻在感化期內再被拍到街頭醉酒破壞鐵閘,差點觸犯感化條例。《蘋果日報》圖片


17歲入行時陽光純品的形象,周永恒說是制服,其實朋友圈子吸毒的不少:「我咩毒品都試過,拍《這個夏天有異性》時,high完去開工,每個月起碼買幾萬元毒品。」


去年四月與趙梓淇奉女成婚被指有違基督徒教條:「我哋一直同居,信教後高皓正提我哋基督徒唔可以婚前性行為,所以結婚。」《壹週刊》圖片


一手帶周永恒出道的音樂人叔叔周啟生,02年曾與周永恒因為金錢糾紛大打出手報警收場:「阿叔已經重新接受我。」《蘋果日報》圖片


03年為無綫拍攝電視劇《青出於藍》造就一段姻緣,阿Yu說Roy是他第一個男朋友亦是唯一一個。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()