一向係女界殺手的羅仲謙,經傅穎「虐打事件」後,最近轉攻基界演同志舞台劇,實行連攣男市場都食埋。
上週四(27日),羅仲謙主演嘅同志舞台劇《我的基本生活》首演。跟基味濃的導演兼演員關逸揚,加插大量親熱兼咀嘴場口,難得謙仔仲話:「今次轉基好自然。」謙仔今鋪想男女通殺,有犧牲㗎!

綵排加戲
在《我》劇中,導演關逸揚同羅仲謙演「情侶」,台上攬攬錫錫,演到好似真情侶咁。之前導演同謙仔綵排,兩人瞓喺梳化度培養感情,但其實正式演出時係冇呢場戲嘅!導演似乎係綵排時加咗好多嘢喎!

假戲真冧
導演搵謙仔做男主角,其實是他一早心中人選!導演仲話:「Feel 到佢有真感情!」嘩!

最激車輪
《我》劇中,有一幕導演要同謙仔有親熱戲,但到真係錫嗰陣就全場熄晒燈。事後問番謙仔,同導演係唔係真kiss,佢就話:「要保持神秘。」


擁有40吋胸肌同一副青靚白淨煞食look,大隻羅仲謙一向係港女男神,最近謙仔仲成功殺入同志界,於舞台劇中轉型做基民。未公演,一班同志已經話超想睇。

「基」入後台
上週四(27日),四場《我》劇於上環文娛中心首演,本刊踩入後台基地,見謙仔全情貫注咪劇本。而劇中同謙仔有親密接觸嘅導演關逸揚,則全程陪伴在側對謙仔照顧有加,正式上演時兩人又瞓大髀又借位咀嘴,兩人交足戲,唔知真係以為謙仔轉咗「性」!

有真感情
雖然謙仔第一次演基民,但佢話一啲尷尬都冇。羅仲謙說:「其實導演(關逸揚)一搵我,我就答應啦,都冇考慮太多,覺得劇本ok就去啦!其實今次轉基都好自然,導演畀好多心理輔導我,同我一齊做運動、又同我排過好多貼身嘅動作。(呢個係你嘅極限?)唔係,如果下次有機會嘅話,要除衫同真kiss我都可以試㗎!」謙仔自然,反而導演關逸揚嚇咗一跳:「我冇諗過佢可以咁放,因為我都怕劇本會影響到佢嘅形象。但係排咗幾次之後,我真係feel到佢有真感情囉,嚇死!」導演會唔會係自己諗多咗呀?

對白骨痺
講明早喺第一次演《我》劇時就想搵謙仔做男主角的關逸揚,再添食時真係搵咗謙仔做自己情人。而劇中,謙仔同關逸揚仲大講肉痲骨痺對白,演到真嘅一樣。

後台狂咪
出show前,謙仔唔敢亂食嘢,只係咬住生果不停地背稿,仲highlight自己啲對白,佢話:「其實都好緊張㗎!」

網民力撐

最愛不是老婆
女主角賴亭甄(香港演藝學院戲劇學院畢業生)演謙仔的老婆,演基民的謙仔,為了掩飾身份,便和女人結婚,但婚後,謙仔發現最愛的人原來是導演關逸揚。

獨欠傅穎
首演日,同謙仔傳過緋聞的楊怡同Carol現身支持謙仔。散場後,仲同謙仔合照,一啲避忌都冇喎!

舊愛傅穎收口失蹤
謙仔工作密麻麻,不過自爆遭謙仔打的舊愛傅穎Theresa卻突然失蹤,謙仔演出首場《我的基本生活》唔捧場之餘,連一向愛在微博發功的傅穎,自從在9月21日在微博發表千字悔過書後,到10月1日再更新(小圖),至今已沒發表最新近況。據知多嘴傅穎原本已被經理人公司星皓投閒置散,甚至有傳要提前解約,雖然靠悔過書尚且保住飯碗,但零工作量又處於雪藏狀態,想反彈有啲難度。 ####


騷肌突圍
謙仔憑斯文樣同40吋胸肌殺死唔少少女,嵋家仲搶攻埋基民界,為咗擺脫「賤男」形象,謙仔今次真係攣都唔放過


同我排過好多貼身動作!真實對白


Feel到你有真感情!真實對白


其實我自己心裏面,好清楚我愛嘅係你,但係我嘅信仰話畀我知,我係唔應該鍾意男人㗎。真實對白你問吓自己個心,你明知係冇可能改變㗎?真實對白


虐打Theresa事件後,謙仔同舊愛再無新進展,家謙仔連提都唔想再提添!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()