在虛擬的戲劇世界裏,鄧萃雯幸運地遇上一個比一個更完美的男人,繼《巾幗梟雄》的柴九後,《義海豪情》中的劉醒是一個更體貼、女人夢寐以求的好男人。不過,雯女坦言對手越完美,便越難令她找到真對象。雯女說:「寫到祥仔一個角色咁正,其實係推我去到一個死位,我好容易希望自己現實生活中都會有,變咗越嚟越難遇到。」撰文:戴彩煥


其他娛樂名人影片

繼《巾幗梟雄》後,鄧萃雯在《巾幗梟雄之義海豪情》中遇上一個比柴九更完美的男人劉醒。猶記得雯女曾表示,生命中若能遇上柴九這樣的男人便此生無憾,那麼,在雯女心目中,劉醒跟柴九比較,又最愛是誰?雯女笑說:「兩個都一樣正!劉醒係女人夢寐以求嘅男人,佢有老婆嘅時候好愛錫老婆,男人之中係冇得頂。柴九對四奶奶嚟講只係一個靈魂伴侶,唔代表你可以同佢一齊生活,唔代表你好愛慕佢,佢哋之間係冇一個談情關係。但劉醒可能會好啲,今次劉醒同九姑娘係寫多咗好多感情落去,係一個愛情關係。」

放大圖片
《義海豪情》中的教堂,是九姑娘與劉醒的避難所,一個互相傾訴心事的好地方。 劇照

《義海豪情》中的教堂,是九姑娘與劉醒的避難所,一個互相傾訴心事的好地方。 劇照

放大圖片
《巾幗梟雄》中柴九病逝,與四奶奶感情發展未能再進一步。 劇照

《巾幗梟雄》中柴九病逝,與四奶奶感情發展未能再進一步。 劇照

教堂過夜愛到入心

是否因為上次四奶奶與柴九未能徹底去愛,所以今次加重二人感情戲份?雯女說:「聽華標(編審張華標)講係,因為觀眾要求、渴求,上次柴九要死,好似拆散咗佢咁。」雖然雯女今次跟祥仔做情侶,卻是有愛冇性,就連咀嘴鏡頭也沒有?雯女說:「係 o架,我哋一齊喺教堂過夜,但乜嘢事都冇發生。教堂係我哋見面傾偈嘅地方,我趕佢走,佢仍然唔放棄,仍然默默支持我,我覺得呢種親密感更加強,呢種愛比起錫、比起上床差太遠,嗰啲做完之後有幾入心啫?但家呢種係經歷好多嘢都唔放棄,再加上嗰個時候嘅我又唔靚、又唔好環境、又乞人憎、又危險,佢都唔肯走要同我一齊,仍然陪我,拖住我隻手。」今次九姑娘與劉醒在戰後失散多年後重逢,雯女認為是最完美結局:「有啲人覺得唔錫唔上床邊度算係情侶,但我又唔係咁睇。」

放大圖片
鄧萃雯飾演的九姑娘,需要劉醒做她背後的男人,令她衝鋒陷陣無後顧之憂。 《義海豪情》劇照

鄧萃雯飾演的九姑娘,需要劉醒做她背後的男人,令她衝鋒陷陣無後顧之憂。 《義海豪情》劇照

放大圖片
雯女羨慕阿姐汪明荃 60多歲才與羅家英結婚。

雯女羨慕阿姐汪明荃 60多歲才與羅家英結婚。

見盡完人難覓真愛

可渴望生命中能遇上劉醒這樣一個完美男人?雯女笑說:「華標寫到祥仔一個角色咁正,其實係推我去到一個死位,因為每一個劇都經歷咁高質素、一個咁為你嘅男人。你唔使講,大家已經明白對方,當你做緊大事嘅時候,佢又唔會煩你,柴九好多時會帶好多麻煩畀你,但劉醒係知道你幾時需要佢,幾時要彈開,佢只係喺適當時候攝出嚟。嘩!呢啲男人去邊度搵呀?佢仲要做你背後嘅男人喎!我本身已經要求高,家成日喺戲劇裏面見到啲咁完美嘅男人,呢啲咁好嘅男人喺虛擬世界度有,好容易希望自己現實生活中都會有,變咗越嚟越難遇到。」

學做王妃等 60歲嫁

雯女渴望被愛、渴望遇到一個像劉醒般知情識趣的完美男人,但卻從不心急。雯女說:「可能自己未學識去愛,要預備一個王子降臨,我都要時間學識去做一個王妃 o架!所以我從來都唔心急,我好正面,充滿希望,好似阿姐(汪明荃)咁,成 60歲先至結婚,我覺得好正!我係一個幾怕悶嘅人,我好想結婚之後大家都好掛住大家、好 sweet、間唔中會浪漫吓,唔想耐咗之後會悶。如果我有 80歲命, 60歲至結婚,咁咪可以冧住咁去死囉!有好多老夫老妻覺得老伴好煩好黐身,我唔想變成咁。」場地: Misto服裝: Calvin Klein化妝: OMIX B髮型: Kelvin Koo of hair


44歲的鄧萃雯揚言戲中對手角色越完美,越令她在現實中難找真對象。 攝影:黃文成

想同黃子華拍喜劇

不經不覺,鄧萃雯已跟黎耀祥兩度合作,下一部劇,雯女希望能轉換對手。雯女說:「係 o架!我真係咁嘅人,觀眾都會悶啦,都要畀啲新嘢佢哋。我幾想同黃子華合作,幾想拍喜劇。我覺得大家都係一個幾有 character(性格)嘅人,撞埋會幾得意。我從來未試過同子華合作過。其實我都可以做啲賤賤格格嘅人。」

主動爭取工作 放大圖片
若不是主動向李添勝爭取,雯女也不會有機會憑四奶奶角色奪得視后寶座。

若不是主動向李添勝爭取,雯女也不會有機會憑四奶奶角色奪得視后寶座。

原來,雯女曾主動跟子華提出合作,是一個相當主動的人。雯女說:「係 o架,我自細已經係一個咁樣嘅人,以前做《寰宇風情》,去亞馬遜森林,我直情走上公司寫字樓,寫自己個名喺佢哋塊黑板度報名,我覺得冇乜嘢唔好,有好多嘢係要表達要爭取,你唔出聲嘅話,人哋以為你覺得辛苦唔想做。自從嗰次我表達完之後,李瑜叔(資訊文教科前高層)有乜嘢辛苦難啃嘅都第一個問我去唔去。」如此主動,難道不擔心令人誤會為喜歡爭?雯女說:「問心無愧咪得囉!我邊有爭啫,都冇人報名,我自己報名啫,如果本身搵咗人嘅,我自己攝埋去就話爭啫。呢個係排隊,我好守規矩 o架,我冇請食飯送禮,佢有權話唔用我,我只想畀佢知道我好渴望做,因為好多人以為花旦冇期又怕辛苦。就算嗰陣時添哥(李添勝)都係我主動同佢講,叫佢退休之前拍吓我啦,如果唔係,我真係覺得好遺憾。我只不過係一個咁簡單嘅諗法啫。」雯女續說:「添哥一直唔用我,一定有原因,不過我冇問,佢亦冇同我講,可能一個人對另一個人會有啲誤解,你表白咗人哋咪知囉!」

「我牙齒當金使」

添哥找雯女開拍續劇,還未知演甚麼角色,雯女已一口答應。雯女說:「我牙齒當金使,有啲報道好離譜,話我臨開工要加人工,我係啱啱相反,我好有義氣 o架,我哋呢啲做事嘅人講咗就係, TVB根本唔容許你咁做,佢哋冇咗邊個都得,啲人話我吊高嚟賣,呢個直情係違反合約原則!」


雯女希望與黃子華(右)合作嘗試新戲路。 資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()