見到Twins出道10年國語碟《3650》宣傳海報,2人before & after變化唔大,只係少了點baby fat。經歷過事業、人生起跌,但3650日後,站在對方身邊的仍然是當初那個好姐妹。叫佢哋互數大家的轉變,阿Sa話變得最多嘅係:「經歷過低潮,最糟糕嘅事情已經過去,呢2年係活得最自由自在。


舊嘅唔去,新嘅唔嚟。」2人正跟首次合作的周博賢埋首準備下張Twins廣東碟,阿嬌話:「佢啲詞寫得好中,新歌叫〈素顏〉,有句『喊完走去畫眼線』,早2日因為照顧咗我15年嘅工人要走,我喊得好厲害,之後真係走去畫眼線。」新班底加舊拍檔,只要啱channel一樣可以合作無間!

阿Sa→阿嬌變在踏實了,不再心不在焉
「佢冇十年前咁飄,以前真係可以同佢講A,佢答你B,家不論做事或傾偈佢都好貫徹,佢幫人可以幫到好歇斯底理,因為工作需要我想要條2米長嘅iPhone usb線,佢幫我搵咗好耐仲安排埋貨運。」阿嬌:「舉手之勞啫。」唔只阿Sa,早前訪問Sherman時,都大讚阿嬌好鍾意幫人上網買護膚品,仲好識揀,件件筍貨!「最近買咗Dior支噴霧粉底,香港無得賣㗎。」Tokyu Hands同樂天都係阿嬌瀏覽得最多嘅地方。

阿嬌→阿Sa 變在沉默,唔再講爛gag
10年前2人簽了英皇後,因為成日孖公仔上堂學唱歌跳舞,而被Mani安排作組合出道,阿嬌話當時阿Sa:「好跳脫,好多嘢講,以前一上保母車就non-stop講爛gag,又迫人聽自己唱片錄音,家佢內斂咗,較沉默。」雖然以前好似小朋友,有事冇事呱呱叫,但阿Sa對阿嬌好上心,佢仲記得十年前阿嬌送畀佢嘅第一件禮物,「係一棵用紙摺成的樹,可以掛小香水上去做裝飾。」重點係:「我家仲用緊!」

冇變在爛玩,掛住上網唔瞓覺
可以上成晚網唔瞓覺。」阿嬌:「唔只上網,以前仲會玩facebook遊戲,家會煲翻楊丞琳的劇《不良笑花》同淘寶,早前至買咗盞鑽石形嘅燈。」知道韓國近來好hit上G-market買嘢亦立即話想試。


今年5月18日係Twins入行十年大日子,除推出新碟《3650》外,亦搞個3650十周年慶典歌迷聚會,不過重頭戲就要數遠赴澳洲取景寫真集。新廣東碟在製作中,但11月25日將於上海合體開演唱會見粉絲,萬眾期待!

冇變在慳家,一個飯盒食幾餐
阿嬌話兩個從來唔嗌交,不過,「佢留飯盒分幾餐食呢樣嘢真係好難頂,仲要唔翻叮,好唔健康。」Sa搶答:「我係嗰啲一餓即刻要食嘢嘅人,細個飲茶阿嫲教落唔好嘥嘢,我試過發夢俾人掉飯盒,發開口夢鬧人㗎!」阿嬌:「係呀,所以你未成日胃痛囉。」話你,都係緊張你,今次真係要聽話!


2人話大家好唔同,要佢2個互畫,阿Sa選擇Q版style,阿嬌則畫得好寫實。 ####

arrow
arrow
    文章標籤
    Twins 3650 日後 不變應萬變
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()