劉德華出道 30周年,前晚開始在紅館舉行一連 20場的「劉德華 Unforgettable Concert 2010」,跟過萬觀眾一同見證 30年來在娛樂圈的甜酸苦辣。大晒肌肉的華仔載歌載舞飛天又玩火,全晚 165分鐘極盡視聽之娛。回想有一群追隨多年的 fans力撐自己,華仔也被溶化流淚。前晚他還找黎明做嘉賓,兩大天王來個世紀合唱。 採訪:馬建華 攝影:林德雄


其他娛樂名人影片 毛敵肌男

穿上由山本耀司設計的芥辣黃西裝,真空上陣露出六嚿腹肌和茂密體毛,華仔更一度下體激凸,看到 fans熱血沸騰。他早前請來米高積遜( Michael Jackson)的排舞老師合作,前晚他與女舞蹈員演出連串勁歌熱舞,又唱出多首葉蒨文和張國榮等的經典快歌。曲目:《信自己》、《憑甚麼》、《 Stand Up》、《掌聲響起》

放大圖片
攬女勁舞

攬女勁舞

放大圖片
吹氣 A貨 MJ

吹氣 A貨 MJ

半空玩鞋 放大圖片

 

舞台幻化海底世界,舞蹈員化身水中生物,又有陸上動物等等,華仔以全藍色西裝乘坐離地約 30呎高的金鞋子在半空出現,他更未有用上任何安全帶,只是徒手捉緊兩條威吔。之後華仔表演耍棍,再配合煙花效果,氣勢十足。不過華仔未出場時,不知道咪已開,他衝口而出說:「家太大!」未見人先聞其聲擺烏龍。曲目:《十年》、《愛不完》、《星河傳說》、《如果有一天》

葉問上身 放大圖片

 

頭頂四塊巨型屏幕降落台上,配合書法(左圖)和水墨畫,切合華仔一向愛寫書法,還有小武僧耍功夫,原來他們有份和華仔在新戲《新少林寺》大演對手戲,華仔專程請他們來港演出。一身白西裝的華仔跟一班打扮成葉問的舞蹈員,中國味十足。曲目:《情義倆心堅》、《中國人》

煙花盛放 放大圖片

 

華仔以山本耀司度身訂做的黑色紳士 look造型出場,舞台有煙花及噴火效果, fans甫見偶像即已嗌破喉嚨,氣氛高漲。華仔和合共約 20位男女舞蹈員一同跳舞,氣勢十足,視覺效果相當豐富。曲目:《天天想你》、《大眼睛》、《你是我的夢》、《一起走過的日子》、《天意》、《忘情水》、《謝謝你的愛》


華仔為個唱節食排練,腰圍只有 31吋,更有六嚿腹肌,腹肌下的體毛極為搶眼。

天王抱抱 20年一閏

前晚首場紅館演唱會,劉德華專程請來由 90年代四大天王時期爭獎爭崩頭的宿敵黎明做嘉賓,掀起整晚高潮,全場叫聲震天,當黎明未出場時,華仔語重心長說:「以往因為有呢個嘉賓,所以令到你哋更錫我,更支持我,當我搵佢做嘉賓時,佢都有少少懷疑,但我話我嘅 fans唔只支持我,仲係支持每一個人。」

放大圖片
黎明(左)應邀做華仔個唱嘉賓,但合唱時表現生疏。

黎明(左)應邀做華仔個唱嘉賓,但合唱時表現生疏。

之後黎明出場,兩人甫見面先來個深情擁抱,全場起哄,黎明說:「恭喜晒,好開心。我喺台下面見到一啲平時冇機會見嘅人,又透過耳機聽到華仔同你哋嘅對話,接觸到你哋,呢個經歷令我好溫暖好開心。」隨即兩人合唱一曲《明星》,黎明甫開腔唱歌,觀眾拍掌附和,但華仔和黎明卻表現有點生疏。當華仔唱至最後一句:「求你在心中記住我。」黎明即說:「我會。」多年是非可謂一朝化解。接着黎明獨唱一曲《忘情水》,全程他只企在台中,未有行近觀眾席。訪問時華仔表示三、四個月前親自致電請黎明,他說:「喺過去嘅 30年,佢的確擔當一個重要角色。」但提到黎明似不敢行近觀眾,華仔笑說:「有幾驚,冇嘢喎!」曲目:《明星》、《忘情水》

天若有情 放大圖片

 

現場播出華仔經典作品《天若有情》中和吳倩蓮的片段,華仔則以「華 Dee」造型坐着一架車牌「 30th」的 bling bling電單車出現,全場嘩聲四起,他笑說:「當年我憑呢個 look呃咗好多女仔,好多女仔以為我係好男友,你哋話係唔係?」曲目:《情深的一句》

母子情深 放大圖片

 

同場播出華仔和葉德嫻(圖)合演的《法外情》片段,一身旗袍造型的葉德嫻出場,掌聲雷動,華仔唱出《 Ma Ma I Love U》時,甫見戲中媽媽已開始忍不住飲泣。接着葉德嫻獨唱一曲《赤子》,雖然久未在台上唱歌,但葉德嫻寶刀未老,唱功令人拍爛手掌。接着華仔以《無間道》中的警察「劉建明」現身,穿上閃爆避彈衣,再用雙手大玩激光。曲目:《 Ma Ma I Love U》、《赤子》、《無間道》、《被遺忘的時光》、《流浪》、《神鵰大俠》、《暗裡着迷》

睡衣派對 放大圖片

 

華仔以山本耀司的波點睡衣出現安哥環節,加上一連串快歌,前排 fans幾乎全部企起身,華仔也識趣地走近他們握手,其間有 fans攬着他不放,要保安人員出手將他們分開,華仔又抱起 fans的 BB,台上台下打成一片。曲目:《獨自去偷歡》、《不需要愛情》、《鑽石眼淚》、《末世天使》、《情感的禁區》、《可不可以》、《 17歲》、《 I Don't Wanna Say Goodbye》

三度落淚 放大圖片

 

經過前年瞞婚事件,華仔形象一度插水,他前晚再次在紅館開騷,壓力甚大,不過現場見 fans不離不棄繼續支持自己,難怪華仔三度落淚,其間更一度泣不成聲,他說:「有時演唱會唔需要大製作,只要用心,都會得到大家支持。人大咗反而唔夠堅強,我係鐵人嚟 o架嘛,但咁易俾你哋感動到,呢首歌我要話畀大家聽,雖然我冇機會逐一見到你哋記住你哋個樣,但每個嘅掌聲我都係會記住。」歌迷向華仔送上紙巾拭淚,他抹完後拋回台下送給 fans。曲目:《心只有你》、《仍唱我的歌》


黎明(左)和華仔這對多年宿敵,是非一朝化解,兩人前晚甫見面即來個深

街訪:「握手位唔夠多」

華仔前晚首場個唱全場爆滿,他瞓身落力演出,身體力行報答一直支持他的 fans,不知當晚觀眾是否滿意華仔的表現?

張小姐:「如果 100分滿分,我畀 85分,嫌握手位唔夠多,次次華仔過嚟握手都好快好急。我好鍾意華仔跳快舞嗰部份,同埋巨型吹氣華仔好靚。」

放大圖片

 

陳小姐(左)及李小姐:「今次 20場我哋會睇 10場,其中最鍾意係『天若有情』嗰部份,架電單車好靚,初初以為只係停喺某個位,但原來佢會轉足四面,好正,我哋畀 101分。」

放大圖片

 

張小姐:「華仔表現梗係 100分,成個演唱會印象都好深刻,佢唱快歌好吸引,我每次都有睇華仔演唱會,次次都咁好睇。」


張小姐

情擁抱。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()