楊梓瑤:想搣甩「浸大E神」個名

楊梓瑤(Carol)去年以學生模身份推出超激寫真,引起話題,在大學「響晒朵」,她坦言想搣甩「浸大E神」稱號,又自爆曾被副校長召見,嚇得她以為要「照肺」!

我依家仲讀緊人文學系,一直都好畀心機讀書,但當初話我挾「浸大」銜頭博出位太招搖,又傳我用錢買學位、抄功課、搭上教授,甚至話我影響校譽,要取消學位資格,傳言層出不窮!

雖然傳言歸傳言,但都要對學校講聲唔好意思,其實好想搣甩「浸大E神」呢個名,仲有嘅係,學校冇唔畀我返學,當時本寫真出咗街,係有見過副校長,當時都嚇咗一跳,以為佢唔接受,但出奇地副校長好明白事理,佢知道我嘅難處,亦明白唔係齋露肉,知道呢行市場細但好多人爭,其實好多女仔都唔想露,但依家真係冇乜辦法,我都好清楚自己條路,過咗熱潮就會回復平靜。

連踩40小時冇得瞓

好多人都會問當時返學有冇遭受歧視或者奇異眼光?開頭係有,會有同學嗌:「嘩!Carol呀!」反而自己學系就冇乜嘢,啲同學都比較靜態。其實讀嗰科主要係通識同文化研究,同我息息相關,開正我嗰瓣。

雖然要讀書又要兼顧娛樂圈工作,但後生捱吓冇影響嘅!只係之前個學期捱病咗要食藥,搞到個人「瘟瘟沌沌」,仲試過邊返學邊拍嘢,四十個鐘冇瞓覺,所以啲錢真係唔易賺!(明日待續)

口述:楊梓瑤 筆錄:專案組

入行後,楊梓瑤曾玩「制服誘惑」,於電影中扮學生妹。

當日挾「浸大E神」之名為人認識,但楊梓瑤現在最想搣甩這稱號。

Carol透露曾就寫真集一事,被副校長召見。

要一邊讀書一邊工作,楊梓瑤(左)自爆一度捱到病!

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()