劉德華恨生仔恨到流口水,昨日他被 214名精靈可愛的花仔花女大包圍,未知會否刺激他恨當爸爸的心再度升溫。華仔雖然對如何慶祝情人節守口如瓶,但就罕有透露經常送禮物太太朱麗倩,又會做肉麻事情。


其他娛樂名人影片

劉德華昨日在九龍灣宣傳電影《我知女人心》,大會安排了 214名作花仔花女打扮的小朋友,營造情人節溫馨浪漫場面。問華仔與眾多小孩同場,會否恨得心癢癢想生 B?他笑說:「多事。」麥玲玲預言華仔最好先成為契爺,這樣會有利榮升爸爸,華仔說:「隨緣啦,我冇理,亦冇聽過,但我已經有個契女。」至於情人節會否和太太朱麗倩共度?他說:「呢啲係我自己事,夜晚要出席首映禮。」他更聲稱沒有訂枱和太太食飯慶祝。記者指他不夠甜蜜,華仔即說:「唔好再問啦,低調得 o架喇。」華仔表示過往情人節沒收過最難忘禮物,但求學時曾親手製作玫瑰乾花送給情人,入行後就沒有再送過情人節禮物,不過他說:「成日買禮物咁咪得囉!」表明經常送禮物給太太。他又打破不談家事的作風說:「我哋會做肉麻嘢,但唔會講出嚟畀人聽。」

放大圖片
華仔謂會經常送禮物太太朱麗倩。《忽然 1周》圖片

華仔謂會經常送禮物太太朱麗倩。《忽然 1周》圖片

放大圖片
花仔花女爭相送玫瑰花,華仔收得好開心。

花仔花女爭相送玫瑰花,華仔收得好開心。

「唔想做磨心」 放大圖片
劉德華和 214名花仔花女大合照,場面熱鬧。

劉德華和 214名花仔花女大合照,場面熱鬧。

有傳華仔用廣東話接受 now訪問,但就只肯以普通話為有線做訪問,因而遭有線杯葛,對此華仔說:「我唔想做磨心,因為我係無綫出身,就好似我阿爸阿媽咁,我好尊重六叔(邵逸夫),等第日無綫真係易主之後,我會用廣東話同有線做訪問,我用廣東話同 now做訪問,因為 now係無綫其中一個平台。」採訪:魯萍 攝影:葉君海


劉德華同女 fans共用一條頸巾扮情侶影相,引來台下其他女 fans呷醋尖叫。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()