本來遲到係女性嘅專利,要佢哋守時真係難於登天,但凡事總有例外,就好似山羊座嘅囡囡,原來就係十二星座中最有時間觀念,佢哋約咗人一定會準時出現,而且有早冇遲,所以做佢哋嘅男朋友真係幸福,唔使白等浪費寶貴時間。

山羊座嘅囡囡好講信用,講得出,一定做得到,而且對唔講信用嘅人會恨之入骨,所以做佢嘅男朋友,千祈咪信口開河,若然將來兌現唔到,佢哋就會大興問罪之師,所以有時壓力都幾大,建議多啲同對方溝通,以免引起誤會。

就好似日本人氣AV女優春咲戀,生於1月7日,正正係山羊座嘅囡囡,佢工作十分認真,返工逢到必早,但公司應承過佢啲事項,就算幾瑣碎都好,佢都會追到瘦,令人煩惱,於是公司掉番轉頭要佢不停答允做呢樣做嗰樣,咁至冇畀佢煩到咋!

山羊座本周運程

性愛運程:桃花運不俗,如果未有愛情,可能會有新戀情出現。

挑情攻略:主動出擊,令對手措手不及,早佔先機,勝算大增。

必殺體位:體外引爆,可以令對手驚喜萬分,但清理時要花啲工夫。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()