03年入行做有線電視娛樂主播,沒花多少時間,陳貝兒已經是一姐兼台柱,見慣國際巨星、包攬時裝週和奧斯卡採訪。
6年後離巢,一入無綫就拍住鄭裕玲主持港男、一入bma就成了市場推廣部副總裁,那一年,她才28歲。
今年遇上電視風雲,新朵更響亮,now觀星台台長是也。
一姐、副總裁和台長,未見人聽到一連串頭銜,心頭先是一怯。
其實,只要點中要穴,女強人也可以是小女人。
22日即將出嫁,我問陳貝兒,未來老公是怎麼叫她的。
陳貝兒笑成一團,臉紅紅說:「鄧bur芝……潮州話『陳貝兒』
係咁發音,佢成日叫我『bur芝、bur芝』。」
「咁你又點叫佢?」
「……咦……講出嚟好核突呀……」副總裁扭扭擰擰,愈講愈細聲:「咪『公公』囉……即係老公咁解呀……」
兩年前,上一次接受本刊專訪,感情空窗8年的陳貝兒說自己正在煲台劇《敗犬女王》,淚流滿面咀嚼男主角對女主角說的對白:「你值得別人對你好的,因為你本來就是一個好人!」
兩年後,32歲的敗犬女王要嫁人了,就在12夜(10月22日)以後。

相睇姻緣
陳貝兒說過,找個好男人比找好工作要難得多,所以,大學畢業以後,她一直單身。兩個月前,卻突然在微博公布婚訊,說要與從事物流業、相戀兩年的M先生於10月22日成婚。
出身良好、出落大方,學業成績和工作表現都出類拔萃,重點是一直單身,陳貝兒說自己一直是父母叔伯之輩安排相睇飯局的鐵膽人選。抱着一見無妨的心態,兼且天生被動,十幾次相睇經驗以後,竟然被她遇上終於嫁得過的M先生。


我同滿蓮法師(陳貝兒婚禮主持人)合著一本佛教書,未來奶奶見到我嘅插畫印象幾好,因此拖中間人周美鳳約我見面。第一次午膳,第二次就帶埋佢個仔嚟……阿媽生我出嚟咁嘅樣,身高5呎9吋、永遠留短髮,相睇十幾次,食完飯睇完戲,就冇人夠膽再進一步。但呢一個,我「叮」一聲,有「過電」感覺。佢好鍾意做運動,除咗身形高大之外,我覺得舒服得似係遇番個舊朋友。識咗冇耐,佢幫我搬屋,一大堆電視線、寬頻線,佢轉個頭幫我搞掂晒,我覺得好man。第一次,我認定佢係我要嫁嘅人,係拍拖以後,一齊去不丹旅行。我哋去到一個海拔三千米嘅景點,落住微微雨又濕又跣,個個都行吓停吓頂唔順。佢係運動健將,行到頂唔係問題,但佢一個男人揹晒全團所有女人嘅嘢,慢慢陪住我哋登頂,亦都有佢自己嘅方法扶持我完成目標,而唔係好似有啲人咁:「咁辛苦,算啦,唔好行啦。」人人覺得我叻,其實我都有惰性,好需要身邊有一個人改變我、帶動我。就係呢一次,我認定咗佢係我要嫁嘅人。

強人本色
距離婚禮就剩兩個星期,陳貝兒照樣身兼數職,有宣傳有訪問照接不誤,準時出現。不過,人坐下了,眼珠卻不停在全場轉、兩手兩腳左擺右放靜不下來,說話更是像機關槍一樣極速狂掃。我問陳貝兒急甚麼,陳貝兒說甚麼都急,心裏那本「To do list」長過匹布。


點解咁鍾意老公,就係工作方面,太多嘢需要我做決定,返到屋企對住佢,真係可以乜都唔使諗,交晒畀佢決定。好似今日咁,做完訪問要去中環出席活動,返到屋企已經十點幾。每次夜麻麻set行頭返到屋企攤喺度,佢會攞對拖鞋畀我,幫我拆個頭、幫我按吓摩。佢每朝返工早過我,出門口前都會斟定杯暖水,提我睇住我飲埋杯水先至走。佢知我哋藝人平時化太多妝,皮膚好需要唞吓。我哋兩個出去拍拖,佢會叫我:「唔使化妝啦……」我貪靚,覺得唔化妝唔見得人,所以我話佢比我自己更了解我、更接受到完整嘅我,佢與別不同嘅安全感正正來自於此。我由細到大都留短髮,除咗因為短髮的確適合我,亦因為細細個媽咪已經幫我剪短頭髮。我嘅成長從來唔係小公主,媽咪一直嚴格,被我形容為魔鬼教練。佢令我覺得唔應該犯錯,連放暑假,每日都有一套嚴格嘅作息時間表,冇得玩、冇得偷懶。我怕煩,費事俾人罰,所以從來唔反抗媽咪。入行以後我記稿有一套,我諗都係媽咪由細到大訓練,佢嗰一套我絕對認同,結婚以後生小朋友順其自然,但教育下一代,我諗我會沿用媽咪嗰套。

時來運到
工作一路順境,20歲在加拿大西門菲沙大學傳理系畢業後就一直平步青雲,陳貝兒說最忙是這段日子。身為bma宣傳部副總裁,新球季即將開鑼,新宣傳企劃排隊等落實;剛剛開台的now觀星台,既要忙着幕前工作、還要負責培訓新人、決策主播淘汰賽人選;同時自己還是bma旗下的藝人,拍照宣傳司儀代言工作照舊排得密麻麻,別忘了,還有大日子就在兩個星期以後。


我希望世界上有另一個陳貝兒,想有另一個我去分擔工作……好多嘢做呀、好多嘢諗呀……bma最近已經唔得閒返,但新球季開始,就嚟要忙;觀星台培訓完新人,要開始淘汰賽啦;仲有宣傳工作同專欄要寫……10月22日結婚,我工作去到18日,好多嘢未搞,帖都未派呀……我雙子座,坐唔定,大學時代已經做緊四份兼職,入行以後每個機會都唔想浪費,趁住後生乜都想試吓,結果愈做愈多……不過做人唔好投訴,雖然辛苦,但每個過程我都好enjoy。我真係唔覺得自己好叻,係好彩就真。你講得啱,睇我個履歷表,的而且確幾好睇,好短時間得到好多曝光,幸運地去到邊都得到認同,所以先至一個接一個機會發展。做人最重要係把握機會,機會以後有咩等緊你,you never know。佛家思想話齋,你種落去嘅種子唔知幾時會發芽,但係你唔種,就永遠都唔會發芽。以前,我成日都話,工作太順利,一定係我嘅運氣去晒事業嗰邊,冇剩俾愛情。原來要嚟嘅,始終會嚟。

情人眼裏
陳貝兒說手機裏有五十多條短片,都是未來老公打網球、打golf拍下。工作以外最大樂趣就是陪老公打球,自己站在一旁拍片。在場的bma宣傳人員,人人都說常常在公司「被」分享M先生球場英姿,記者和攝影師一說有興趣,陳貝兒當然樂意非常即刻去片配埋旁白:「佢個身形似祖高域、手勢就似拿度,祖高域咪啱啱贏咗個唔知咩盃……我都唔記得,我都係陪佢睇知少少……係咪好型呀?」我附和說:「型,好型……」陳貝兒說:「乜你咁行㗎……」另有人說:「OK喎啲手勢,啲小動作真係似拿度喎……」陳貝兒即刻雀躍:「係呀,都話似㗎啦…… 佢六歲開始打波,你睇清楚啲,真係好勁㗎!」副總裁的這一面,還真是頭一回見,可愛又帶點傻氣,老婆眼裏,老公總是最勁的。 ####



大學畢業後8年冇拖拍,以為註定做剩女的陳貝兒,相睇時遇上未婚夫M先生,拍拖兩年,二人將於今個月22日結婚。


世紀勾手指,被有線派去康城影展,有幸訪問木村拓哉,絕對是響朵作。《蘋果日報》圖片


出道8年,由一個普通主播到今時今日now觀星台台長,上位速度拍得住寬頻。


貴為bma市場推廣部副總裁,陳貝兒的工作卻似打雜,要度橋宣傳,同時又要落手落腳湊掂班波牛。《壹週刊》圖片




父親陳永鎬(中)是著名演唱會監製,張國榮、梅艷芳、張學友等巨星,個個睇住佢大。


畢業於加拿大名校Simon Fraser,郭羨妮亦是校友,咁啱得咁蹺,兩人同樣搵到個好老公。


分享M先生球場英姿時,副總裁笑容最甜。



arrow
arrow
    文章標籤
    12夜 陳貝兒 FACE 週刊 229期
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()