連日來受歐債危機拖累,本港股市狂瀉幾千點,唔少投資者蝕到入肉。
唔少藝人都有玩股票,好似與無綫改簽部頭約的蒙嘉慧(YoYo),近來唔算多job嘅佢,據知亦一直專心於股票市場上。有傳蒙嘉慧最近更因炒燶孖展,蝕了過百萬,仲要周圍撲水補倉。雖然有指「蒙麵戀」會於下年結婚,長期飯票到手,但都唔好咁玩法吖!


剛拍完無綫新劇《ATF反恐》嘅蒙嘉慧,上週因為男友伊健的前度梁詠琪出嫁,在微博祝福對方,而搞到被各大網友批評佢虛偽。

歸心似箭
有傳蒙嘉慧炒燶孖展,前週六國慶當日,她駕車出外時小心翼翼,一發現記者即折返南灣住所。

拍拖旅行
今年4月,蒙嘉慧唔去賭,陪男友伊健去巴黎踩單車旅行,改做跟得夫人。

貪勝唔知輸
頭頭碰着黑,38歲蒙嘉慧唔只惹是非,最近更有身邊人爆料,傳她因炒孖展唔識收手,點知遇上股市大跌而損失過百萬。知情人士說:「YoYo炒股幾年,初頭都有賺過錢,但佢貪勝唔知輸,愈玩愈大,又學人玩孖展,08年都報道過佢蝕咗80萬啦!最近股市大跌,聽講YoYo又蝕過百萬呀!」據知YoYo曾在08年一心諗住刀仔鋸大樹,大手買入孖展,誰知失手炒燶孖展損失80萬,輸到入肉嘅YoYo惟有向男友伊健求救,伊健只好動用近百萬積蓄來填氹救女友。豈料4年唔夠,YoYo再疑輸過百萬,睇怕今次又要搵伊健救命。 YoYo 8月出席一紀念酒會時表示曾在70多元購入滙豐控股,買後卻跌了數元,仲提到金融海嘯時自己沒有買股票,「賣樓後先買了一啲長線股票收息,我係跌市先入貨嘅!」本刊在伊健愛巢門外等候YoYo多日,但一直未見其蹤影,而記者致電YoYo求證,至截稿前未有回覆。事實上,一直有傳言指YoYo閒時愛「賭番兩手」,上年她也被傳媒拍得趁住伊健開工期間,鬼祟到雀會打麻雀。其實不如陪伊健玩吓麻雀機算啦!

男女大不同
同鄭伊健行埋5年,蒙嘉慧(YoYo)工作量愈嚟愈少,上年年尾仲由無綫經理人合約轉為部頭,索性少啲拍劇陪男友,反而伊健就頻頻接job,又演唱會又拍電影。有條大水喉射住,難怪YoYo唔使做都得啦!

陸叔:「孖展風險高!」
成日聽到人哋話炒孖展,原來據陸叔表示孖展係一種高風險投資:「當股票跌,孖展就跟住跌。當冇錢補倉嘅時候,就惟有斬倉,如果唔斬都得,不過會好易蝕到入肉,咁就係炒燶孖展啦!」

損手一族陳靜(DaDa)蝕6位數
DaDa都有玩股票,佢仲話自己蝕咗成10萬,辛苦錢冇晒當然好肉赤啦!

HotCha(Crystal)錯買鐵路股
Crystal之前買嘅中國鐵路股因溫州火車事故一直係咁跌,佢表示自己損失咗3成8的投資。

卓韻芝高買低縛
阿芝喺股市當旺時買咗好多股票,但個市係咁跌,由07年尾嘅3萬點跌到落今年8月嘅萬8點,連佢自己都冇眼睇啦! ####


之前有傳蒙嘉慧(YoYo)有鋪賭癮,麻雀、股票、孖展樣樣齊。但YoYo在八月初出席活動時,淨係話自己喺70多元時買咗匯控,買入後跌了數元。不過到上週五收市$61.6,蝕唔少喎。《蘋果日報》圖片




今年3月,伊健舉行一連三場「鄭伊健Beautiful Day 2011演唱會香港站」,反應不俗。尾場時,女友蒙嘉慧同伊健父母都有到場支持,儼如女主人一樣。《蘋果日報》圖片


開完個唱,伊健一樣冇停手,今年8月,伊健接拍由于仁泰導演執導嘅《忠烈楊家將》頂替古天樂扮演楊大郎一角,夥拍秋官、吳尊、周渝民同林峯開戲。《蘋果日報》圖片


養尊處優嘅蒙嘉慧,5月接拍無綫嘅《ATF反恐》,同陳展鵬演情侶。拍完呢部劇後,YoYo就再冇劇喺手,真係可以專心喺股市囉!《蘋果日報》圖片


股評人陳永陸




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()