一心以為袁彌明做咗主席後,更加敢言啦,點知臨埋門先脫腳。 

媽咪姐

反擊 TVB 袁彌明臨時縮沙

前排無綫俾通訊局罰咗 90萬,指其「以相當低成本囤積藝人」,之後 TVB發聲明話藝人合約唔存在「不可使用廣東話」嘅條款喎。而 05年香港小姐、前無綫藝員,家陣做咗人民力量主席嘅袁彌明,早前想為歌手藝人討回公道,聲大大指無綫講大話:「我知係無寫喺合約入面,但唱片公司負責人都知,建議政府收番佢哋(無綫)個牌!」當日袁彌明同 TVB因合約問題不歡而散,今次呢單又係關合約事,當然會挑起佢條筋。

 


08年,袁彌明好勇,單挑無綫,依家就…… 

佢仲約好晒記者,話周一( 7日)要大爆當年合約不為人知嘅事,點知在訪問前一個鐘忽然話一切取消,解釋話諮詢咗律師意見,合約內容要保密喎!阿袁主席,做得一黨之首,下次講嘢前,諗真啲啦。

前 TVB藝人有嘢講……

林嘉華
早幾年前,林嘉華都係無綫藝人,佢好老實咁承認自己當日嘅合約係無寫明唔講得廣東話,但就咁話:合約精神,人哋開出條件,就睇你願唔願意接受啫。今次整件事(罰款)出咗嚟,原來(無綫)係唔啱規矩;呢件事上得到嘅啟示係,如果要香港娛樂圈發光發亮,一定要多平台先得!

 

唐寧
唐寧由 TVB轉投王維基嘅香港電視,佢暗示依家工作方便過喺娘家無綫:同香港電視拍嘅《歲月流情》啱啱完咗,雖然未知啲劇集會幾時播,但有自由度對大家都好,我可以一直喺呢個電視台工作,而又可以接外邊嘅 job。

能夠做到雙贏嘅,應該就唔會俾人罰錢啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()