忽然覺得,Blizzard呢間遊戲公司勁似神教,產品素來貴精不貴多,只有三大遊戲系列《WarCraft》、《StarCraft》同今次介紹嘅《Diablo》,就已經賺晒全世界粉絲嘅錢。一個續集叫人等足12年,各位粉絲從冇詐型,就算Blizzard不斷玩延期,粉絲們依然肯等。今次有得搶先試玩《Diablo III》,感覺就等於教主賜你率先摸一摸最新iPhone 4S一樣,全世界唔係有幾多人可以咁做㗎!

玩《Diablo III》搵真銀
由於《Diablo III》將會設立一個現金拍賣場,准許玩家之間進行真金白銀買賣戰利品,並可以透過指定合作夥伴Paypal過數。咁即係話,只要努力打大佬,一下唔覺意打到件稀有品,咁就發囉!(幻想中)呢下真係絕,以後可以話畀人知,我打機可以賺錢!.遊戲平台:PC、Mac .發行公司:Blizzard .遊戲類型:動作RPG .發行日期:2012年年初

全新班底 依然咁好玩!!
如果你想要玩《Diablo III》完成版,恐怕最快要等到出年年初(2011年內亦可能有公開測試)。千祈唔好問:點解你一樣係死忠粉絲,我有得試玩而你冇呢?全因為Blizzard要借各地傳媒做勢,超限量派測試A/C先顯得矜貴。唔係講風涼話,其實呢次測試真係冇乜特別,只不過係一次打骷髏王嘅冒險旅程,由開始遊戲至打完,都係一個鐘多少少。整體嚟講,Blizzard好似想話畀新舊玩家知道,即使前兩集嘅製作班底都走晒,改用全新班底嘅第三集,雖然轉走《World Of WarCraft》嗰種華麗風格,依然係咁•好•玩!

可以有幾好玩?
《Diablo》頭兩集叫人玩極唔厭,唔單只因為每個滅魔職業都有唔同爆機嘅考量,因此喺單機故事模式殺死咗N次Diablo,大家都希望試吓用另一個攻略方式嚟挑戰呢個暗黑味十足嘅RPG。但佢能夠成為經典嘅主因,就係當年Internet連線仲未夠快,《Diablo》系列已經免費任人上Battle.net個遊戲Lobby,群埋世界各方玩家開房,齊齊擸起最強武器同裝備去打大佬。就好似一夜情,啱玩就可以行埋,玩完冇手尾,仲可以繼續開房,一玩就已經十二年。最勁就係,當《Diablo II》10周年時,遊戲突然有一個免光碟更新檔案,因為顧及玩家嘅遊戲光碟轉足十年,可能已經老化,絕對係值得晒命嘅更新。玩到《Diablo III》beta test,系列原有嘅職業攻略特性,簡單易玩+耐玩度高,都可以喺試玩時感受得到,但冇晒系列最強嘅暗黑味就真係幾令人心理鬥爭,到底係我太懷念經典,定係唔肯接受新一代風格呢!

Blizzard三大必殺品牌
必殺品牌1 Diablo系列 PC平台的Lobby Game里程碑,四人玩家連線上Battle.net,開房入局勇闖隨機生成嘅地下迷宮,目標就係最底層嘅惡魔Diablo。第一集同第二集勁玩黑暗feel,加上遊戲性十足,影響日後唔少動作RPG作品,都畀人叫做Diablo Like Game。


必殺品牌2 StarCraft系列人族、蟲族同神族喺科幻舞台上採集資源,生產兵力,並摧毀對手所有嘅建築物為爭霸目標。由於呢三個種族嘅創新性及平衡性都大獲好評,韓國就以《StarCraft》系列嘅多人對戰模式,發展出職業比賽,培養出唔少明星選手。


必殺品牌3 WarCraft系列《WarCraft》系列原本係以奇幻世界做背景嘅即時戰略遊戲,佢最大嘅特色係發展出唔同奇幻種族,依賴各種唔同嘅生產單位採集資源,生產兵力,摧毀對手陣營就算贏。但呢個系列最大成就當然係網上遊戲《World Of WarCraft》,可能係全世界最多人上線嘅MMO。

五大滅魔戰士,攻齊遠中近!
今次測試有齊《Diablo III》早前公布過嘅五種職業,包括Demon Hunter、Monk、Witch Doctor、Barbarian同Wizard,有齊遠中近三種攻擊風格,特技同魔法都非常豐富,相信最多人試玩嘅職業,唔係Demon Hunter,就係Monk,因為呢兩種都係新登場嘅職業。

新登場 狩魔獵人Demon Hunter
主要使用弓同弩嘅遠程武器,只要唔亂咁衝前畀怪物圍,單憑佢嘅遠距攻擊力+不同屬性嘅箭枝,已經足夠清場。

新登場 武僧Monk
擅長近身戰鬥嘅武僧,不但行動敏捷,更可以爽快使出拳腳連續技,配合簡單嘅武器更增強短距離嘅攻擊力。

秘術師Wizard
秘術師擅長冰或火屬性魔法,初期非常廢,當佢學咗光線系魔法之後,就變得異常強,真係勁過超人射死光!

巫醫Witch Doctor
除咗可以召喚一大堆核突嘅食屍狗、青蛙、蝙蝠同蜘蛛出嚟協助戰鬥,仲識得好多陰濕嘅範圍魔法去攻擊敵人。

野蠻人Barbarian
大大隻隻嘅野蠻人有三個缺點:跑得慢!唔夠快!冇速度!但係佢又有三個優點:肉盾!夠硬淨!大力有獎!

連線協力要訣志在玩氣氛
四人連線協力時除講求團隊精神外,最緊要係識自動走位,唔好走埋一堆,忽略外圍嘅敵人。

識自動走位
Public Game採用自動配對,由於連線志在玩氣氛,就算亂配其他同類型職業過招,都冇乜所謂。

溫馨提示:Mac機都玩得
Blizzard一向好照顧玩家,上年推出嘅《StarCraft II》就已經一碟有齊PC同Mac兩個版本,所以今次《Diablo III》Beta Test都分成PC同Mac兩個平台。就用現時入門級iMac測試,2.5GHz 四核心 Intel Core i5加埋AMD Radeon HD 6750M,執行得綽綽有餘,同PC版玩家連線一樣大丈夫。但係操作方面,用手指掃嘅Magic Trackpad總比唔上用Magic Mouse(甚至最簡單嘅Mouse)咁方便。至於玩PC版同Mac版最大嘅分別,就係……用Mac玩當然潮啲啦! ####


《Diablo III》唔再用以前嘅Lobby Game模式,容許玩家自行設定Invite only、Open to friend或Public Game嘅情況下進行連線遊戲。


遊戲內打大佬嘅迷宮都變得燈光火着,已經唔見晒前兩集嘅陰陰森森的恐怖風格,唔通真係新班底新作風?


今次Beta Test只可以玩Campaign模式,但最多四個人連線協力就冇改變。跟對上一集相隔十二年,《Diablo III》改成全3D多邊形圖像製作,遊戲畫面跟足同廠最潮最賺錢嘅《World Of WarCraft》。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()