港股近日出現插水式急瀉,恒指四天內已累跌近二千點,情況比08年的金融海嘯更險峻。香港地全民皆股,這慘況亦衝擊娛圈,令眾藝人人心惶惶。情場得意的陳豪輸得最甘,單是一隻滙控(0005)已令他帳面唔見一半。馬國明亦手持十幾萬蟹貨,翻身無望。專家和玄學家更預測港股後市乏力,恒指隨時見萬二點,低處未算低,唔驚就假。


周二(4日),原本已急趺的港股在下午又突然大瀉,收市恒指創29個月新低。

陳豪 四年未見岸
因為一個內幕消息,令陳豪在08年金融海嘯前,將部分血汗錢,以當時市價130元購入滙豐控股(0005),「我呢啲全部辛苦錢嚟㗎!我怕輸俾通脹,諗住買隻大藍籌穩陣,點知結果咁大鑊。」五號仔股價四年來一直反覆,09年試過跌至33元,雖然之後曾上試百一蚊,但這趟股災又令滙控再次疲弱。本周二(4日)以56.65元收市,陳豪表示揸足四年都未見岸,陰功。「我其實都係穩陣派,依家我都係睇定啲先。不過我一日唔賣仲有翻身之日。我寧願攞錢去買樓,信磚頭多過股票。」不如諗諗與陳茵媺買愛巢,更加實際啦。
滙豐(0005)
買入價:$130
4/10收市價:$56.65
持股量:約1萬5千股
帳面蝕:約110萬

馬國明 蝕多過九成
一直在TVB默默耕耘的馬國明,因誤信朋友而中招,他說:「股票唔係好熟悉,但有次個朋友話呢隻股一定掂,就買咗十幾萬,點知坐晒艇。」起初馬國明不願重提傷痛,但為了提醒大家切勿誤信消息股,他才透露自己手持非凡中國(8032),「我高峰時候4蚊買,依家跌到1毫子都唔夠,沽又唔係,惟有擺住先囉,做大閘蟹都冇辦法啦。」他更被反覆的股市嚇到止步,「唔會啦,依家都已經好傷,以後唔會再買股票。」

非凡中國(8032)
買入價:$4
4/10收市價:$0.074
持股量:4萬股
帳面蝕:約15萬7千

陳展鵬 轉炒日股
陳展鵬現時還回味07年逢股必升的蜜月期,他說:「記得07年最有斬獲,嗰時最興抽新股,抽乜就升乜,嗰時期好輕易賺取到6位數字。」輸錢皆因贏錢起,現時他還持有幾隻銀行股,「有少量交行(3328),帳面蝕幾萬,不過暫時唔會沽出,望佢回升。」他揚言以後轉炒日股,港股少掂為妙,「我對日本股票比較有興趣,見佢哋人民團結,天災後復元得快,對日本股票好有信心。」乜你識日文咩?

交通銀行(3328)
買入價:$6.5
4/10收市價:$4.17
持股量:約2萬股
帳面蝕:約5萬

陳奐仁 小注怡情
陳奐仁不擅長投資,現時只持有兩手中國移動(941),「我110蚊買入,今日跌到幾多我都唔知,朋友話只要一間公司咁耐都未執,就總有一日會升番,唔會擔心。」雖然蝕得唔多,但他也絕不趁低吸納,費事一頸血,他說:「唔會再買股票,我都係聽相士話努力工作,唔再賭博,腳踏實地好啲。」

中國移動(941)
買入價:$110
4/10收市價:$73.9
持股量:1千股
帳面蝕:約3萬7千

專家教路 羅家聰:個市一直向下
港股變幻莫測,早前還在牛熊兩派爭持階段,但經過連日來不停見紅,明顯熊市已定。記者問過交通銀行首席經濟及策略師羅家聰,他說:「個市仲會一直向下,即使中間會有些少反彈,但整體嚟講都係跌。睇明年中至年尾先至有大跌市,因為經濟蕭條嘅幾樣因素都未出齊,單係樓價仲未跌,呢幾個月恆指仲會下試萬三點。」
羅提議市民應該趁反彈即沽貨,「如果想撈底依家未係最抵買,個市到明年底會跌到近萬一點附近,反而我勸手上有貨嘅人唔好再坐,趁反彈時執番些少本,無謂再浪費時間啦!」

Bosco法拉趁低入
這場股災風高浪急,令不少藝人一鋪清袋。不過有危才有機,未有貨的黃宗澤、陳法拉和朱慧敏,都紛紛表示趁低吸納,睇好港股後市出現小陽春,甚至見底反彈。

黃宗澤 set定買入價
近期股市大跌,很多人都在採取觀望態度,但黃宗澤(Bosco)卻郁手掃貨,他說:「我會趁低吸納。會買中銀香港(2388)先啦!其實之前我喺價錢好低時,大約13蚊用六位數字買入嘅,即使而家跌到咁殘(截至10月4日,收市價為$14.52),我仲係有賺。」他揚言已作好部署,更set定買入價,「我會等到中銀跌到12.8或者12.9時,可能會再入少少貨。」
貼士:買金融相關股

陳法拉 吼實力股
無貨一身輕的陳法拉唱反調,表示愈跌愈好,她說:「成個市跌咪好囉!因為好多本身有實力嘅股票,都跟住個市跌,我覺得有危至有機!我會分階段逐少逐少入貨。」
她更吼實一些俾大市拖累的優質股,「入乜嘢?咪入實力股囉!你唔好問我入邊隻啦!平時想入呢啲股一定好貴,依家入真係又平又抵啦。」記者再三追問,法拉仍然不肯透露心水,有錢齊齊賺吖嘛!
貼士:分段入藍籌

朱慧敏 睇埋市盈率
雖有台灣IT男友做靠山,但朱慧敏對投資十分進取,而且她懂逢高必沽,所以今次股災沒令她損手爛腳,她說:「我資產平均分配為地產、股票及流動現金。呢排股票不斷跌,好彩我6月時放晒所有股票,現時準備趁低掃平貨。」不過她並非亂入市,事前一定參考不同數據,「新地(0016)、建行(939)都唔錯,我睇過佢嘅PE(市盈率)都OK,而且近日啲股東都不斷增持,絕對入得過。」
貼士:入市前做功課

玄學預測
港股不停尋底,玄學家麥玲玲和李丞責亦預言來年市況更加波動,投資者切勿輕舉妄動。

李丞責:年底見萬三
今年香港股市會喺十月見底,十二月出現小陽春。如果想有斬獲,十月趁低吸納,兩個月後放,會係一個幾好嘅短炒投資機會。到咗十二月底至出年農曆年,股市會再下挫,跌到萬三點。因為美國每逢蛇年都唔好,13年係蛇年,會帶動全球經濟轉差,要守到14、15年先有好轉。


麥玲玲:只適宜短炒
其實喺下半年,由於太多不明朗因素,投資者係適宜短炒。今年十月到十二月初,股市暗湧特別多,會有突發性逆轉,年底至出年初先開始回穩。不過踏入明年,市況危機重重,明年五月至六月期間更不適宜投資,明年底更有「刑剋」,係全年最波動嘅月份。 ####


我呢鑊甘喇!(設計對白)


《蘋果日報》圖片






唔買就蝕!(設計對白)




《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()