主人房旁邊嘅書房成了張暖雅嘅衣帽間和化妝天地,單是兩旁木架便放了 60多對不同款式的高踭鞋,係就係壯觀,不過真係要小心,一唔留神,腳味四溢就唔好啦! 

私家居

忽然1周 (950期) 妝鞋並重 張暖雅

妝鞋並重 張暖雅

早陣子《一路向西》女星張暖雅裸照在網上瘋傳,又和前經理人鬧翻,連帶她與《一路向西》導演胡耀輝秘婚亦曝光。兩人位於鰂魚涌的家,不論是廚房或飯廳都充滿張暖雅「足跡」,而原本的書房更被張暖雅徵用為衣帽間,房內擺了八十對鞋及逾百件衫,還有大量化妝品,反而老公的珍藏影碟及 cap帽就被迫擺出廳,就晒老婆。

Profile


《一路向西》劇照 

張暖雅
28歲的張暖雅來自山東,去年以「 D cup張馨予」之名入行。她參演過《喜愛夜蒲 2》及《一路向西》,而在即將上映的《猛龍特囧》,她更飾演一名英語流利的大律師,和鄭中基及雨僑一齊發放笑彈。

 

 


張暖雅嘅衣服已佔據了衣櫃 8成空間,老公啲衫差啲冇碇擺。她說:「我啲衫同裙多到好多都未着過,都會考慮捐部分出去幫有需要嘅人。」 


一款多色鞋類差不多全是高踭鞋,而且多對都是同款唔同色,全因張暖雅貪靚,但又怕麻煩。

 

張暖雅和胡耀輝去年 5月結婚,現於鰂魚涌租住一個 7百呎單位。訪問未開始,本來已經化好妝的張暖雅,在洗手間和衣帽間不停穿插,胡耀輝最後忍不住叫停她,向記者笑笑口話:「我再唔 stop佢,佢可以化個妝化足一日都唔出嚟!」
愛美是女人天性,主人房隔籬本來是書房,現在就變成張暖雅的衣帽間和化妝天地,兩旁木架更放滿高踭鞋。
「我去 event好多時都要着高踭鞋,有時見到靚同舒服嘅款式,就會買晒幾隻色,所以啲鞋多到要放喺房。之前成日俾人話化妝太濃,所以我呢幾個月喺 YouTube睇咗好多教人化妝嘅短片,亦買咗幾本書學化妝,試過一日化妝落妝 6次,睇番轉頭,之前我真係唔太識化妝!」張暖雅說。


飯廳珍藏張暖雅不時為老公胡耀輝下廚,訪問當日老公未食午飯,她即時為老公煮麵。服務貼心,難怪胡耀輝的 cap帽同影碟珍藏放晒喺飯廳都冇怨言啦! 

櫃內藏插頭位

全屋設計走簡約風格,大廳間隔四正,容易擺放家具,而廚房則以白色為主色調,設了多個廚櫃,方便收納。
「組合櫃入面裝咗好多電器插頭同 USB位,呢個設計方便又慳位。抽濕機、吸塵機等等全部可以插晒喺櫃入面,電線唔使飛晒出嚟,未來置業都一定會跟番呢種裝修,因為真係好慳位!」張暖雅說。
想箍住男人,先箍住他的胃。張暖雅對廚房咁着緊,都是勤於入廚之人。胡耀輝更大讚老婆:「我哋做呢行好多時都日夜顛倒,只要夾到時間,老婆都會煲湯同煮飯俾我補番吓,其他家頭細務老婆都安排得好好。」難怪經歷風風雨雨,張暖雅仍然箍得住胡耀輝啦!


居室有很多櫃都內藏插頭,電線同插蘇都可以唔外露,睇落更加整齊。 

客廳煲碟客廳鋪上地氈,兩夫婦不時一齊坐地下煲碟,不過張暖雅就投訴要辛苦佢每星期清理。 

張暖雅把飾物收納在一個飾物盒,她最愛大件的耳環及吊墜,因為在大陸登台及打碟時,可以更加搶鏡。

每逢出外,張暖雅都要戴眼罩至瞓到,這四個都是她常用的眼罩。 

張暖雅擁有的化妝和護膚品,以數量計逾二百支。「我會買埋好多,試下邊隻好同啱自己。」 

撰文:張樂施 
攝影:李梓軒 
錄像:曹俊賢

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()