早前王祖藍事先張揚會與女友李亞男同遊美加一個月,此行更會向女友父母正式提親。出發前非常興奮的祖藍,上周五(9月30日)與李亞男低調返港後突然封嘴,被問及提親一事,祖藍竟大耍太極說:「我依家同陳豪掉轉咗身份,佢高調,我要低調。」突然玩低調,唔通有景轟?
據知呢趟美加之旅,二人先與王君馨等圈中教友去做佈道會及四圍遊玩,至9月中才撇低大隊到溫哥華探李亞男父母。祖藍入住李家一星期,終打破拍拖兩年來的禁慾戒條,與女友共處一室溫馨共枕。祖藍今次除了狂食西餐之外,唔通仲食埋禁果?


王祖藍與李亞男(Leanne)自去年公開戀情後,一直都表現大方,雖然身高相差六吋,仍無阻二人感情發展。上月兩人齊飛加國見家長,距離王祖藍娶得美人歸又跨進一大步。

緊張見家長
李亞男起程前曾向本刊承認會帶祖藍見家長,更表示「無樓我都嫁佢」。上機前祖藍被問到會否與同行8位教友一齊去見家長時,他說:「係㗎,咁咪冇咁驚囉!」當時李亞男又搭嘴話:「我屋企都夠大㗎!」女友開到聲,祖藍擺明車馬留宿李家。
據知祖藍和李亞男到溫哥華前一晚,李亞男已打定電話返屋企,請李媽媽準備晚餐,為男友見家長做足準備。祖藍亦曾向友人表示「好緊張」,一向對衣着不太講究的他更詢問友人應如何打扮自己,可見祖藍對見家長一事甚為重視。

試未來岳母手勢
「除咗王君馨,全部教友都有去溫哥華一星期,不過祖藍喺9月14日就撇低咗大隊,跟Leanne返屋企見家長,仲入住李家。有兩日下晝祖藍約教友出嚟見面,夜晚都係返Leanne屋企。都啱嘅,難得放大假去溫哥華,花多啲時間同未來岳父岳母相處係件好事。雖然佢哋話婚前唔會有性行為,但之前喺美國都係住同一間酒店房,去到Leanne屋企當然都係啦!」
9月14日,祖藍和李亞男到埗溫哥華,即與友人兵分兩路,向李家出發。知情人士說:「本來祖藍想請Leanne一家出去食飯當見面禮,但Leanne話喺屋企見面好啲,咁大家可以慢慢食冇咁拘謹,加上佢好想祖藍可以試吓佢媽咪嘅手勢。」向來多嘢講的祖藍,當晚可能太緊張,未有大放笑彈,不過表現大方有禮,還對未來岳母承諾會好好對李亞男,請她不要擔心。雖然李亞男父母一直希望女兒嫁個條件好的男人,但與祖藍接觸後,對這位未來女婿另眼相看。

禮金慢慢傾
Leanne和母親向來感情要好,年多沒見,兩母女有兩晚差不多傾通宵,其間當然有提到祖藍。「Leanne媽咪話,雖然祖藍唔算咩專業人士,又唔係大有錢佬,不過佢知祖藍好上進,又見到個女拍拖好開心同幸福,所以都好接受祖藍。不過李媽媽話唔使太急結婚,可以慢慢籌備,下年尾結婚都未遲。」與李家相處一星期,9月20日離開溫哥華時,祖藍更獲李母邀請聖誕節再去溫哥華一齊過節兼傾談婚禮細節。雖然今次見家長祖藍未有詳談婚期,更未有提及禮金數目,不過未來岳父岳母呢關總算成功過咗啦!

忽然轉低調
上周五(9月30日),叉足電返港的王祖藍即開工努力搵老婆本,翌日已到澳門出席活動。對足一個月突然分開唔習慣,周日(2日)祖藍在將軍澳出席完新劇活動後,即揸車到佐敦接李亞男,更毫不避忌將座駕停泊在一間時鐘酒店樓下的停車場,接完女友之後,再送她返回其將軍澳寓所,自己則返西貢屋企。
周一(3日),記者向祖藍問到有關美加之旅,初時他滔滔不絕講在美國睇了十套舞台劇,更獲好友帶挈入後台觀摩。不過一提到去溫哥華見家長,即封嘴說:「呢啲嘢唔講,我依家同陳豪掉轉咗身份,佢高調,我要低調。(見家長順利嗎?)唔講!(你哋瞓埋一張牀?)都話咗我依家好低調,私人嘢咩都唔講!」記者再致電李亞男,但她已飛去北海道拍旅遊特輯而未能回應。
由公開戀情開始,祖藍每提起「性」,總會斬釘截鐵話自己意志好強,更會靠神的幫助令事情唔會發生,如今轉晒口風,真係想低調,還是根本已經守唔住呢?

美加遊變連體嬰
由8月31日開始的美加之旅,王祖藍與李亞男對足一個月。雖然旅途大部分時間都有大班教會好友同行,但兩人每次影相都黐到實,愈來愈似兩夫妻。 ####


泊時鐘酒店
王祖藍帶李亞男去附近一間時鐘酒店,唔好誤會佢哋去幫襯,只係祖藍泊咗架車喺時鐘酒店停車場啫!


我哋第一次同牀咋!(設計對白)


趕去接女
周日(2日),王祖藍下午到將軍澳出席完新劇《荃加福祿壽探案》活動,急急腳揸車走,原來係去佐敦接李亞男。佢仲驚落雨拎定把遮防身,認真細心。


體貼拖篋
王祖藍去佐敦一間教會接李亞男,離開時仲幫女友拖篋。呢日佢着咗對駌鴦色波鞋,再加上高佢6吋嘅李亞男,行到邊都俾人眼望望。


各自返歸
啱啱先去完美加朝夕相對一個月,王祖藍與李亞男返港後依然黐纏。呢日管接送見面唔夠一粒鐘,祖藍就要送女友返將軍澳寓所,自己再返回西貢。冇藉口再同屋共枕,真係慘。


冧掂未來岳父岳母
去加國見家長前,李亞男曾向男友提水母親要求頗高。今次王祖藍表現誠懇,獲女友父母認同。未來岳父岳母(圖)更帶祖藍四出觀光,當正佢係一家人。


原來李亞男一家在溫哥華亦有捧祖藍場,每逢有他演出的電視劇與節目,他們都一齊睇。李媽媽更大讚祖藍扮女人夠鬼馬,唔知剛播出的《荃加福祿壽探案》,溫哥華有得睇未呢?


亞男貞節戒指失效
影過唔少結婚硬照嘅李亞男,早前一句「冇樓都嫁」!擺明一切以愛行先,結婚分分鐘唔使大搞。


李亞男手上戴住祖藍送嘅貞節戒指恐怕已失效,睇嚟換隻結婚戒指啱啲喎!


祖藍玩低調
本周一(3日),王祖藍出席無綫亮燈儀式,對於與李亞男在加國遊破禁,他不斷重複要低調處理感情事,仲玩手指迴避問題。


LA環球片場


探喬宏太太小金子


紐約佈道會

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()