本來續約不樂觀,又開腔鬧樂小姐偏心的馬仔,因為冧掂陳總,突然有 say,難怪亮燈當日心情靚爆滿場飛。

娛一叮

王喜失勢被飛 馬浚偉攝位冧陳總得米

去年陳志雲涉貪以來,「迷雲黨」雞飛狗走,就連陳總愛將馬浚偉亦劃清界線︰「我份合約係 TVB,所以只能夠講係 TVB黨。」只剩下王喜為陳總「遮風擋雨」,不離不棄愛到底。
9月 2日,陳總獲判無罪,王喜以為守得雲開,可惜效忠 16年的他,即使在挖角潮下,最終卻要成為公司棄將。王喜被 out,反觀騎牆派的馬浚偉忽然由佛教改奉基督教,更陪陳總返教會,攝位成功再次得寵。冧得掂高層,馬仔終於有運行,成為明年力捧小生。

王喜多次同陳總進出法庭,忠心不二,可惜仍未能扭轉他被 out的命運,難怪他在微博大吐苦水。

王喜多次同陳總進出法庭,忠心不二,可惜仍未能扭轉他被 out的命運,難怪他在微博大吐苦水。

有陳總撐腰,早前滿腹牢騷嗌解約的馬仔,近日轉口風︰「依家要再深入一步傾!」國慶日更在微博透露「好消息千萬,心情大好!」意氣風發。
兩個月前馬仔主演的《紫禁驚雷》,收視最高 40點,拍得住謝天華的《潛行狙擊》,馬仔見勢好,即放風話快將約滿。其實去年陳總出事後,馬仔曾棄暗投明暗中轉冧樂易玲,知情者透露︰「嗰陣陳總情況唔明朗,馬仔成日都去搵樂小姐,尤其見記者前,都會問下樂小姐意見,仲不時 sms對方噓寒問暖。樂小姐見馬仔係 TVB親生仔,都落力將佢推介俾監製。」
陳總復職後,雖然遭律政司上訴,但在公司卻重掌權力。馬仔即翻冧陳總,仲話咁快攝到位,成為陳總身邊紅人。昔日在陳總身邊的王喜卻即時被打入冷宮。「馬仔為冧陳總,不但陪佢返教會,又成日打俾對方約食飯,陳總好睇馬仔,不但喺相熟傳媒面前為馬仔講好話,希望出嚟嘅報道正面。同馬仔傾續約時,條件亦好優厚。馬仔要求 TVB來年為佢度身訂做劇集同飲食節目,誓要爭視帝及主持獎,初步都傾掂數。陳總又話幫佢搭路搵唱片公司,圓佢歌手夢。」

勢成水火

有人撐腰,馬仔更意氣風發。據知,他最近因為未能參演梁材遠監製的《造王者》,鬧得天翻地覆。知情者話︰「馬仔走去問珍姐點解《造王者》冇佢份,仲燒埋樂小姐嗰疊,好話對方同佢接咗梅小青部《當旺爸爸》,等佢演唔到《造王者》喎!兩人仲因為咁面左左。」
10月 3日,無綫亮燈儀式,馬仔不但排位勝去年,更難禁意氣風發滿場飛。問他續約傾成點?他笑晒話︰「兩星期後應該會知, 8號先完廠,要再深一步去傾先。(係咪同 TVB傾掂數,明年幫你度身訂做個好角色?)未係!(你有冇宗教信仰?) 3年前信咗基督教,但未受洗,唔拜神㗎嘞,就連拍劇儀式都唔上香。(有冇返教會呀?)有。(有讀者見到你同陳志雲一齊返教會喎?) No!唔會囉!(王喜最近喺微博酸溜溜?)冇乜留意。」
得寵的馬仔當旺,被打落冷宮的王喜,惟有日日在微博及上 now節目《 102觀星總部》發牢騷,又在微博上載「愚忠」、「被迫害」宣言。真箇有人歡喜有人愁!本刊連日致電王喜,但他的電話長期轉駁到留言信箱。

早前《造王者》已在無綫進行開鏡,劇情與《宮心計》類同,馬仔一向是梁材遠監製御用小生,如今角色落在祥仔(左)手,難怪他恨得牙癢癢。

早前《造王者》已在無綫進行開鏡,劇情與《宮心計》類同,馬仔一向是梁材遠監製御用小生,如今角色落在祥仔(左)手,難怪他恨得牙癢癢。

忙於拍攝《當旺爸爸》的馬浚偉(圖),之前曾因無綫幫他推掉大陸劇嘈晒,最後無綫都讓步,下月讓他返大陸拍《建國風雲》。

忙於拍攝《當旺爸爸》的馬浚偉(圖),之前曾因無綫幫他推掉大陸劇嘈晒,最後無綫都讓步,下月讓他返大陸拍《建國風雲》。

排位勝舊年

馬仔有陳總撐腰,今年台慶亮燈的排位比去年(右圖)好,同力捧的黎耀祥及林峯企最前排的中間位。至於盛傳辭職的樂易玲,亦獲無綫副行政主席梁乃鵬力撐:「陳志雲係好多部門嘅總經理,我今日想講清楚,藝員部係樂易玲管理嘅,樂小姐唔會走。」

 

去年排位

去年排位

不和到出面

 

馬仔與樂易玲傳不和,當記者要求兩人合照時,馬仔即拉埋珍姐攝中間。

馬仔與樂易玲傳不和,當記者要求兩人合照時,馬仔即拉埋珍姐攝中間。

一影完合照,馬仔即扯住珍姐,避開樂易玲。

一影完合照,馬仔即扯住珍姐,避開樂易玲。

 

變臉絕技

被陳總放棄的王喜,未獲無綫續約,反而騎牆馬成功攝位,兩人連日來在微博發功,一個報憂、一個報喜!

馬浚偉風騷

21/8 狂吐苦水<br>意興闌珊的馬仔,自爆唔想再玩,暗示自己不續約。

21/8 狂吐苦水
意興闌珊的馬仔,自爆唔想再玩,暗示自己不續約。

01/10 自爆好消息<br>連月來發牢騷嘅馬仔,國慶日突然自爆心情靚,是因為陳總幫他揮到好的續約條件。

01/10 自爆好消息
連月來發牢騷嘅馬仔,國慶日突然自爆心情靚,是因為陳總幫他揮到好的續約條件。

04/10 效忠娘家<br>連日鬧爆的馬仔,突然在微博大擦 TVB鞋,又話對娘家效忠,口風突轉。

04/10 效忠娘家
連日鬧爆的馬仔,突然在微博大擦 TVB鞋,又話對娘家效忠,口風突轉。

王喜愁爆

05/9 心灰意冷<br>心知不能續約的王喜,為自己未能留低自圓其說,愁爆!

05/9 心灰意冷
心知不能續約的王喜,為自己未能留低自圓其說,愁爆!

29/9 自責愚忠<br>一段自責愚忠的留言,令人聯想王喜與陳志雲不和。

29/9 自責愚忠
一段自責愚忠的留言,令人聯想王喜與陳志雲不和。

30/9 爆被逼害<br>王喜在微博大吐苦水,指有人利用他來上位。

30/9 爆被逼害
王喜在微博大吐苦水,指有人利用他來上位。

撰文:娛樂組

翌日有報紙刊登馬仔拒絕與樂易玲合照一事,他即在微博多番解釋,又話珍姐推佢入廠拍劇,明顯此地無銀。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()