Vivian Chow米白色喱士連身裙$31,900Dolce& Gabbana 

cover face

周慧敏 非典型夫妻

周慧敏說,嫁給倪震,婚姻生活跟小時候所想像的,完全不同,「我哋係非典型老公老婆。」非典好處,唔使洗衫買餸煮飯揼骨兼睇老公眉頭眼額,最最最叫一般典型老婆羨慕。
老公有鋪照顧人癮,自己蹺埋雙手等服侍,大家唔恨得咁多,世上沒幾多個男人肯理雞毛蒜皮家事,更沒幾多個女人抵得住頸唔插手,我和你都沒這福氣。
有家庭治療師說,婚姻如探戈,當你進一步,我便退一步, Vivian跟老公的二人三足舞步,夾得幾好,相處廿載,「佢駕馭到我。」倪震似乎沒做過甚麼驚天動地的事情,玉女已甘願被困;女人就是如此浪漫,總喜歡被所愛男人征服,這心態,很典型就真。


Profile
 

Vivian Chow
出生日期: 1967年 11月 10日(天蠍座)
出生地:香港
身高: 5呎 5吋
體重: 105磅
語言:英語、普通話和廣東話。
簡歷: 85年,參加新秀歌唱大賽。 86年,加入香港電台當 DJ,再晉身娛樂圈,有「玉女掌門人」稱號。 97年,淡出幕前,隨男友倪震移居溫哥華。 04年,推出新書《我的貓兒子周慧豹》。 06年,舉行個唱《 Back for Love》,全面復出。 09年,跟倪震結婚。
主要作品:唱片《周慧敏》( 88),《 A Long& Lasting Love》( 91),《冬日浪漫》( 92),《盆栽》( 11)。電視劇《大時代》( 92)。電影《三人世界》( 88),《金裝香蕉俱樂部》( 96),《得閒炒飯》( 10)。


「屋企窮,有日,我問媽媽『今日有冇錢?我想食雲吞粉。』佢一聽,眼淚係咁流。」 

「我 enjoy做演唱會,老公話『開心就唔怕做』,我唔可以辜負佢。」《蘋果日報》圖片 

「我係因為 Lorraine至跟基仔稔熟。」《蘋果日報》圖片


佢服侍我多過我服侍佢
 


Vivian Chow藍色刺繡印花紗裙(未定價) Escada 

訪問時,我問 Vivian食晚飯未?「食咗件蛋糕,我係蛋糕人。」據聞倪生廚藝了得,娶個老婆只愛蛋糕,更吊詭的是,男愛煮,亦愛管家事,女對此卻一竅不通,「你問我街市行情,超級市場價錢,我唔知,亦冇興趣知。」那你做得乜呢?「我有我貢獻……係比較少……帶俾大家好多好多愛囉!」
工作上,事事親力親為,估唔到返到屋企咁識歎。「佢服侍我多過我服侍佢;「照顧老公唔係我強項,我一定唔會做全職主婦。」
一直以來,大家主觀認為(希望)倪震是個大男人,老婆聽佢指揮,事實不然,女主內原來行不通,最近,周小姐更成立經理人公司「主意工作室」,工作至上,並由老友古巨基女友 Lorraine揸旗,大家識於「天荒愛未老」年代,一拍即合。「前經理人( Ambrose)走得突然,之後,好多事我 control唔到,搞到晚晚失眠……
「適逢 Lorraine有意搞 management公司,即係話,佢可以 free一半時間放低基仔工作,我至敢開聲搵佢幫手。」
倪生意見呢?「唔使俾意見,佢話我哋都係鍾意打爛沙盤問到篤嘅人,雙劍合璧一定冇問題。」
父親早亡,家中缺丁,她已習慣處事強悍如男人,「佢成日話我乜都要理,新公司點解唔叫『多多主意工作室』。」事業主導,唔代表老公借歪,她強調,日後接工作,首要過到信仰( 09年二人成為基督徒)一關,接着,便是等他 say yes,「佢話份工好玩至好,唔好攞嚟辛苦。」有了這句話,哪怕千斤擔?「老公成日話,我哋呢個 stage,應該 relax,收入再多,生活都唔會變,太緊張就唔好做,搞到我一有少少壓力都唔敢話佢知;「呢方面,我要交代㗎!」女人再強,也愛被寵被呵護,她的絲絲甜意,單聽把聲都感受得到,將老婆情緒放在首位,這種關懷,唔係個個男人都識得宣諸於口。

老公係我個 happy仔

開公司,很多人(包括我)誤以為 Vivian打算捧新人,她每日收到過百封電郵,毛遂自薦,更搞到 Lorraine個 we chat爆廠,即時停用,「新公司只照顧我一個,簽新人,將來再諗。」頭炮計劃推出福音碟,現正收歌。
歌路逆轉,做人態度也不同了,「依家 humble好多,唔係話睇低自己,而係放低執着,睇自己合乎中道。」
她坦言,有一段長時間,做人很焦慮,事事急進逞強,煞是辛苦,「總覺得,我係向外承擔嘅人,若因團隊達唔到原定要求,影響形象,好唔 fair;「其實,一直以自己準則 judge別人,自從 Ambrose過身,我經歷唔同人照顧,唔可以唔去學習寬容待人;「當覺得太緊張,即刻停低去祈禱。」信仰幫助,令她找到生活方向,「廿幾歲時,好介意得唔到別人認同,細個就係咁㗎啦!去到我呢個 age,唔使再向人交代。」這份價值觀,老公也有份出力令她改變,「佢只想我開心、健康,做自己鍾意事情,做人輕輕鬆鬆。」
生性緊張,怎輕鬆?「見到佢就安樂晒!老公係我個 happy仔。」
那倪震除了扮周慧豹跳上台之外,仲會點𠱁你 happy?「我哋比較怪,係非典型老公老婆,做事喜歡不按常規,情人節、生日送花,拎住紮花去食飯,我最驚,佢亦係呢類人,大家唔使煩。
「人係唔可以要求另一半做你想做嘅事,我哋唔會將對方一套準則變成自己負擔,曾經我都鍾意買衫俾佢,依家唔會。」那你又可以為他做些甚麼?「老公駕馭到我,佢咁 man,自己做番女人本份,遇事留俾屋企呢個男人去決定;「佢對我已經冇乜要求,我俾到佢嘅,就係 respect。」

Vivian's tips

Q:天氣轉,怎樣護膚?
A:最重視眼部皮膚,最近,身邊朋友覺得我好似幾精靈,可能因為用咗精華液及眼霜,雙管齊下。
Q:如何養生?
A:我夜瞓,惟有盡量唔好太早工作,多點休息,平時,照顧七隻貓已夠忙,連畫畫都冇時間,但見到佢哋就開心。


Vivian Chow鮮桃紅色 satin綴金屬頸圈晚裝$21,995 PAULE KA桃紅猄皮高踭鞋$7,680Rupert Sanderson 

(左起)SUISSE PROGRAMMEPlatinum Precious Luxe Eye Cream$1,680Platinum Precious Luxury LiftingEye Concentrate$1,800 


後記
 


Vivian Chow淺銀灰色 tube dress$46,500 Lanvin黑色水晶頸鏈$7,400Swarovski by Shourouk from Swarovski灰色蛇皮高踭鞋 Vivian's own 

周慧敏喜歡自備各款私伙高踭鞋入影樓影相,其中一對只消八百蚊,「唔買唔得。」慳妹上身。
我遇過另一個同類人,對自己要求嚴謹,便是關淑怡。二人好姐妹, Shirley有事, Vivian總會拍心口力撐,出外靠朋友,自己有義氣,連帶前經理人也是,臨終「託孤」一眾好友落力照顧,有驚但無險,現在,也得靠老朋友兩脇插刀。
人到中年,最需要的就是穩定,伴侶、朋友、家人、宗教、工作、經濟,均是人生餘下的籌碼,想儲夠樣樣齊,唔係咁易,乜都有齊,難怪她的焦慮問題不藥而癒。


Shop List
 

Dior尖沙咀北京道 1號 G1號鋪 2269 5000 
Dolce& Gabbana中環歷山大廈 G02號鋪 2877 5558 
Escada http://www.escada.com  
Lanvin中環國際金融中心 2043號鋪 2234 7323 
PAULE KA金鐘太古廣場 218號鋪 2813 7381 
Rupert Sanderson中環安蘭街 8號地下 2530 3391
SUISSE PROGRAMME Sasa 2505 5023
Swarovski中環國際金融中心 1051號鋪 2234 7126


撰文:伍淑嫻 
形象: Annie Hung 
攝影: Ray Siu 
化妝: Gricha Chan 
髮型: Coren Cheung@HAiR

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()