上週,信徒搭乘了一次情感過山車,當初人人期待10月4日有新一代iPhone 5,換來的是速度更快,卻樣子不變的iPhone 4S,心情難免跌落谷低。但在不足24小時後,SJ、iPhone 4S、忽然又成為搜尋字的top 3!
2004年Steve已證實患上胰臟癌,就算多努力、多有天分,病魔對所有人也一視同仁。我們偉大的教主經多年抗戰,終於逝世。網友靈機一觸,發現平平無奇的iPhone 4S暗中代表了「iPhone for Steve」!那有不支持的道理?
喬布斯啊!你真的太愛了,連死期也預先安排好嗎?要盡最後一口氣幫iPhone 4S一把嗎?臨走時會否仍然記掛道:「我已看不到iPhone 5面世了,接下來交給你們了……」

《FACE》Gadget版監修人
903 DJ Donald

Steve Jobs嘅離開好突然,當日有朋友特登通知我,覺得好傷感。當佢離開咗先真正感受到佢為呢個世界帶嚟好多轉變,所以iPhone 4S一出我會搵朋友幫手喺外國買部,紀念呢位對世界咁重要嘅人。

香港果友齊哀悼
一個將電腦公司包裝為潮流×科技集合體的生意人,為Mac友帶來無盡驚喜的發明家,多次改寫人類科技生活的不世奇才─喬布斯(Steve Jobs)離教友而去了。各人用不同方式送別,有人傷心痛哭、有心人到 Store獻花,以各種方式送上最後的敬意。

陳嘉桓蘋果迷經歷:3年擁有蘋果產品:iPod Touch、iPhone 3、iPhone 3GS、iPhone 4(黑、白色)、iPad
我讀書時已買iPod Touch,好方便,有WiFi就可以上網。Steve死咗梗係可惜,以後發布會冇咗教主,就令班fans少咗期待。聽網民講話新出部iPhone 4S,其實意思係iPhone For Steve即係紀念佢喎!

Macitizen會長 Derek 蘋果迷經歷:30年
我鍾意時正值喬布斯出走時期,所以比其他fans抽離啲。不過佢真係影響全世界,過程仲要係喺短時間內,出完iPod到iPhone到iPad,佢嘅離開好比MJ死時震撼。

App Developer Ivan 蘋果迷經歷:4年
我唔算係蘋果gadget迷,反而欣賞佢令寫程式呢件事變得更好玩,更stylish,以前你話係寫程式嘅會冇人理,但係話寫iPhone app即刻升格,多謝佢為業界所作嘅貢獻。

ifc致哀fans 黃小姐蘋果迷經歷:6年
今日特別嚟store行個圈,為佢做啲嘢,作為fans難過係以後見唔到佢講keynote,而唔係怕佢走咗新機會失色,希望Steve Jobs家人唔好太難過。

少爺占蘋果迷經歷:6年擁有蘋果產品:iPod、Mac Book、iPhone 4
佢嘅產品為好多從事設計同創作行業嘅人帶來方便,佢走咗梗係可惜,我諗以後每次用嘅產品都諗起佢永恆嘅黑衫加牛仔褲look。

謝天華蘋果迷經歷:6年擁有蘋果產品:iPod、iPhone 4、iPad 2
喬布斯經過事業高低起跌,又捱過癌症折磨,佢一生好傳奇。我老婆係蘋果忠心fans,我第1部iPod都係我老婆送,用到家都唔捨得丟。

全球痛哭
蘋果教主殞落,連美國總統奧巴馬都表示痛失英才,何況一眾追隨教主多年的忠實粉絲,傷心程度更甚。10月5日教主離世消息一出,世界各地粉絲紛紛拎住鮮花同燭光到 Store悼念。而網上更群情洶湧,不論本地的高登討論區,國內的微博,還是外國的facebook、twitter,都有各式各樣的悼念活動。喬布斯作為一個品牌創立人,能夠受全球人類如此厚待,李超人一世都恨唔到!

美國

香港

英國
倫敦店外亦擺滿彩色鮮花,紀念教主離世。

法國
巴黎掛上黑色蘋果旗,粉絲放上白玫瑰哀悼。

中國
唔只香港,北京民眾一樣愛戴教主,三里屯店外堆滿菊花,可見心意。

南韓
粉絲於蘋果店外,貼上寫滿哀悼字句的字條。

日本
有東京民眾在蘋果店外雙手合十,為教主送上祝福。

馬來西亞
吉隆坡店外擺放巨型教主離世海報,更設有櫃枱予粉絲寫紀念字條,貼到海報上。

澳洲
有信眾在悉尼店門外擺上花盤及心意咭,向教主作最後致敬。

facebook

微博

twitter
唔少明星都有提及對Steve的懷念,好似日韓天后BoA同另一SJ,Super Junior都有。

高登
相對其他網站冇咁嚴肅,有巴打用紙紥iPhone、iPad懷念Steve Jobs。

iPhone 4S iPhone 4 (For) S (Steve)
發布會當晚,唔少睇live blog嘅朋友知道iPhone 4S外形冇變即刻瞓覺。第二朝大叫「已死!」,對新功能亦不屑一顧。到Steve Jobs 離去,支持者饒有深意地講「iPhone 4S=iPhone for Steve」必買紀念。Steve Jobs如其他偉人一樣有人歌頌有人恨!如今人已去,靈魂猶在,iPhone 4S作為首部「後Steve Jobs」iPhone依然會係世界焦點。

s p e c .
作業系統:iOS 5 制式:3.5G、GSM四頻、CDMA 處理器: A5 1GHz雙核心屏幕:3.5" Retina顯示鏡頭:800萬像素(後置)/VGA(前置)記憶:內置16/32/64GB 體積:115.2×58.6×9.3mm 重量:140g 香港發售日期:2011年底

iPhone 4S新功能新U加速反更長氣
一如傳聞所料,新機轉用iPad 2雙核心圖像處理器,處理遊戲速度快iPhone 4七倍。不過Android那邊都就快出四核心手機,好在iPhone 4S叻在快得嚟粒電仲要勁咗,3G通話時間由舊版7小時延長至8小時,2G、3G上網速度都有所提升。唔少人都話CPU愈多核心用電愈多,4S仲係用雙核可能有佢道理。

800萬像素相機
發布會落得最多嘴頭係強化鏡頭,先講網絡相簿flickr用家,其實用iPhone影相多過拎單反,再講後置鏡頭由500萬像素提升至800萬,拍片亦由720p提升至1080p兼加防震。並採用全新CMOS感應器,感光度提升73%,追加新鏡片令影像更銳利清晰,仲話係世上連拍最快嘅手機鏡頭,影完一張唔使等。

Another S語音助手Siri
硬件規格,從來不是強項。創意,先係Steve Jobs成為偶像嘅本質。唔少人覺得4S就係差啲創意,其實可能大家都忽略咗新功能語音識別助手Siri嘅獨到之處。佢不單識聽仲識解,你問佢答,口講就做到覆SMS、開GPS問路等功能。係!初期只對應英、法、德3語,冇中文,但萬事起頭難,畀啲時間話唔定又係另一改變手機發展史嘅新功能。

Siri示範句子 Send SMS
一將tell同人名一齊講,Siri就會了解到你想send SMS,就識將內容直接打做短訊。示範句子:Tell Kate I will be there in 30 minutes.

問股價
想check蘋果股價有冇因為Steve大跌?問佢「How's XXX stock?」就會彈去股票app,仲識講埋升跌畀你聽。示範句子:How's Stock?

開飯搵餐廳
問啲抽像啲嘅問題都得,例如想食意大利菜叫佢搵餐廳都一樣掂!示範句子:I'm in the mood for Italian food in North Beach.

果迷談後Steve Jobs時代
好多人心目中同Steve Jobs之間劃了等號,擔心Steve走了,亦失去了靈魂。今次iPhone 4S發布會由新CEO Tim Cook主持,資深果迷Macitizen會長Derek就覺得合格收貨,亦唔擔心前景:「炒過Steve Jobs搞到差啲破產,令佢哋好知道Steve嗰一套係公司成功關鍵,就算家佢離開咗都會保持番佢嘅管理模式同理念,唔怕會因Steve離去走樣。」

喬布斯遺作iOS 5
雖然Steve Jobs無緣見證iPhone 4S面世,但生前就積極參與過手機之魂iOS 5.0,仲做過keynote講iCloud等新功能,可以話係遺作。用家們10月12日就可以update,iPhone 4同3GS用家一樣玩得,新功能逾200項,支持者一定要試盡向Steve作最後致敬。

App Developer:飛走PC靠iCloud
身為app程式員嘅Vitor同Ivan對於iOS 5最感興趣嘅新功能就係iCloud。「iCloud呢類雲端應用寫起上嚟非常複雜,iOS 5 Beta咗8次就係因為佢。照片、文件等生產性工作都可以無線上傳,唔使同步iTunes做backup,進一步走近飛走電腦嘅後PC時代。另外,iCloud上嘅檔案iPhone、iPad、Mac/PC都可上網拎番,加強iDevice之間聯繫,真係引到人用晒全線蘋果產品。」

4大iOS 5新功能 News stand
兩位developer都整緊電子雜誌,特別推介Newstand,佢將雜誌、刊物類app從App Store中區分,用家可以以訂閱形式付款,每逢有新一期就會自動下載更新,更為方便。

全新Safari
主要改良有3點,分頁功能唔使多講,仲有將網頁暫存供下線時閱讀嘅reading list功能,以及飛走多餘圖片同介面嘅閱讀器功能,iPhone 4S芒冇大到,但瀏覽網頁都會更方便。

強化相機
可以按音量鍵控制快門,不用再好辛苦咁篤芒影相。新增修改圖片、臉部偵測、構圖輔助等新功能。另外鎖定畫面多咗個相機圖示,按下直接進入相機操作。

通知中心
未接來電、短訊、電郵、日程表等新通知會在畫面上面彈出小圖示,同Android一樣咁方便。新通知會在鎖定畫面顯示,亦能在畫面上方拉下通知棒檢視新通知。

4S市況展望紀念有潛力
回顧Steve傳奇一生之餘,亦留意暫時多數意見都對iPhone 4S持觀望態度。外形不變,爆趣新功能Siri唔對應中文,尤其睇機能嘅手機迷更易偏向Android陣營,先達水貨王Lo哥都話反應會差過上一代。不過亦有人話要紀念Steve Jobs,等唔到年尾香港出,搵親友、自己飛過去London Store第一時間入手。正如Steve畀炒魷時都冇人估到佢能再上高峰,咪咁快批死iPhone 4S呀!

iPhone 4S 第一時間入手方法
監修當奴就好想星期五10月14日發售當日即刻買到iPhone 4S紀念Steve Jobs,如果你同佢一樣都咁心急的話,亦可以試吓以下途徑搶購iPhone 4S。

飛去買
4S首發國家為美國、加拿大、澳洲、英國、法國、德國、日本,當中英國同加拿大都有無鎖版發售,可以托親友或者自己飛去當地 Store買。兩地嘅網都公布咗16GB版售價,英國為499英鎊(約$5,998),加拿大就賣649加幣(約$4,988)。

光顧水貨店
先達水貨店已準備派人到外國掃機,正式發售後2至3日有貨,預計價位約$8,000。不過連Lo哥都話今次唔會掃過百部,只會小試牛刀入40部,目前已有30個客話想要。數量咁有限,話唔定真係因為Steve Jobs過身炒得起。

用家點睇換機派

非換機派

舊機減價回收價未大跌
雖然4S香港年尾至有,不過舊型號已全面減價,ifc旗艦店同網上 Store已更新價錢,iPhone 4 16GB由$4,988減至$4,688;32GB由$5,888減至$5,088;最抵係3GS,由$4,088減至$2,888,一樣up到上iOS 5,買畀老人家、小朋友學玩smartphone可以諗吓。至於想放機嘅朋友都未算遲,iPhone 4回收價並冇因4S公布大跌,只跟官方減價小跌,反映等換機客唔算多。

二手回收價update
iPhone 4 16GB 舊價:$3,300-$3,400 新價:$3,100-$3,200 iPhone 4 32GB 舊價:$3,400-$3,500 新價:$3,200-$3,300 iPhone 3GS 舊價:$1,800 新價:$1,500 (資料提供:G-World) ####


Drawing by RMIT Melbourne student LO ON LO


不少信徒去到教主位於加州矽谷(Palo Alto)的大屋外,擺放鮮花致哀。


有中國留學生於蘋果總部,用燭光砌起教主的「喬」字作紀念。


於紐約蘋果店門外,粉絲點起蠟燭及擺放鮮花悼念。


10月7日Steve離世一天後, Store提供memo貼紙讓途人寫下感受。


擺放於ifc旗艦店門外的鮮花祭品,並沒遭商場保安丟去,繼續向Steve獻上敬意。


在fb上只要一打RIP(Rest in Peace)就會見到無盡個懷念Steve的群組,大家也希望他能夠在天國安息。


部分fans就轉載了一些自製的弔唁照片,好似由iPad跟鮮花砌起的祭壇。


也有人用小丸子的故事,帶出對Steve的懷念,還提醒在這段時間SJ是代表Steve Jobs,而不是Super Junior。


微博十分之有心,不單設有專頁悼念Steve,而且還在每個用戶的首頁頂部,加設banner,令所有童鞋可以一同悼念。


還開了專用視頻,不停轉播世界各地的悼念活動和新聞報道,夠晒給力!


新U可以發揮更強大圖像效能,12月出嘅《Infinite Blade 2》會係試金石,到時可能勁到iPhone 4都玩唔掂。


拍片升到1080p加防手震,設計師話防震技術其實好難搞,單反鏡頭加個防震都貴幾千,呢個新技術算有誠意。


Present時又拉埋Nikon、Canon落水,顯示iPhone影相用家數量大勝單反用家,算係今次發布會少有寸嘴位。


試相官方提供sample一定靚到痹,睇落有少少淺景深添!


示範影片,跑步者用handsfree預約2點開會,Siri懂得回答2點已經有預約,仲識反問要不要改時間,相當人性化。


翻查舊片,原來早喺1987年一段預視未來產品嘅廣告中,出現過聲控tablet,嗰時唔知點解用男人樣男人聲?好在家陣Siri用女聲順耳好多。


Macitizen會長Derek 由1987年買入 II開始成為迷。


CEO Tim Cook表現淡定。不過介紹iPhone 4S時間意外地少,交畀同事講多,可能今後玩團隊精神唔再造神。


iPhone 4第一水高峰時期可炒至$20,000,4S反應暫時睇差好遠,預計首批賣$8,000至9,000。


英國16GB賣499英鎊,同iPhone 4首發時一樣價錢,預計4S正式在港發售價錢都唔差幾多。


London Regent Street Store,買機順便朝聖都係一個好地方。


成功炒家 Roger 上年炒iPhone賺咗幾萬蚊嘅Roger就話想換4S,但係驚炒唔起。「自己想換機,想睇吓雙核iPhone嚿電會唔會比Android耐用。不過就驚大陸同香港發售日相同,炒唔起!」


年輕粉絲 Vinci 玩iPhone先識嘅後生user Vinci就表示唔考慮其他手機。「想轉新機呀!家份約都就快完,如果上台有零機價會即刻換。試過玩Android都係玩唔掂,應該會一路用iPhone。」


手機拍攝達人 Suki 用影相app Instagram上晒癮嘅model Suki就冇打算換機:「iPhone 4對我嚟講已經好夠用,影相app好玩就夠。其實我最期待係佢換咗粒Home掣,我家呢粒都壞咗,希望下年會有一部冇掣嘅新iPhone。」


隔代換機light user Samson 任職手機鋪嘅Samson見慣勁機,唔鍾意追新機。「家iPhone、Android二分天下,Android用家鍾意追新款,但iPhone用家反而慣咗用1、2年,我自己就隔代換,3G冇換3GS,去到4先換。4S都係會忍手先。」


ifc Store已經減價,iPhone 4 16GB $4,688,iPhone 4 32GB $5,088,iPhone 3GS 8GB $2,888。


iPhone 4S香港頭兩輪都冇份,新機最快10月14日於頭7個國家發售,香港連28日嘅第二輪都冇份,要等到年尾。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()