名人紅星也是人,係人都有脾性。
有人口黑面黑展現真我個性,也有人謙虛有禮說好話,陳豪明顯是後者。
甫踏進攝影棚,你眼望我眼, dead air,他識趣,即掛上親切笑容,並主動打開話匣子,跟攝影助手搭訕,說畢還自顧自哈哈笑,氣氛馬上緩和下來。

Moses Chan. f7 @0 y2 q  c# J
米白色恤衫
米白色西裝褸連褲(均未定價)
Both Salvatore Ferragamo; d2 P& x. U$ y0 U. {8 e9 x. u- K
啡色綴布帶草帽$950
Diesel from Seibu
V/ ~! Q
他邊接受訪問,邊吃飯堂的米粉,明明冇晒湯,仍不停點頭說好味。
鏡頭前做好人不難,鏡頭後也是好好先生,就不易。
其實,他都有寸過、囂過。
94年,一套《晚九朝五》大膽露股,贏了知名度,「嗰時以為自己係杯美國咖啡,自以為特別,其實通街都有。」: ~9 \- q$ W; ?! M& M  n
意氣風發,結果機會陸續離他而去,捱咗幾年,終於知衰,痛定思痛,悟出做人道理,「依家我係一杯 Espresso,入口順滑有餘香……」
刻下,機會不斷,又做視帝又攀上 OL、師奶殺手寶座,學識做人,先苦後甜,才是福。
 e/ `: m  F! K
Moses Chan
出生日期: 1971年 4月 16日(白羊座)
出生地:香港3 n2 V7 @: u) @0 {. O
身高: 6呎+ C6 u# r4 V) B2 s, k
體重: 180磅
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷:澳洲讀大學時兼職模特兒,畢業後,返港拍第一套電影《晚九朝五》。 00年,簽許愿為經理人並加入 TVB。 02年,憑《洛神》曹丕一角獲得 TVB《萬千星輝賀台慶》「飛躍進步男藝員」獎。 07年,憑《溏心風暴》奪得「我最喜愛的電視男角色」及「最佳男主角」兩個大獎。! o# X2 {# f5 \( v& k' @; V5 x& W
代表作品:(電視劇)《妙手仁心 II》( 00),《陀槍師姐 III》( 01),《洛神》( 02),《帝女花》( 03),《金枝慾孽》( 04),《胭脂水粉》( 05),《火舞黃沙》( 06),《溏心風暴》( 07),《溏心風暴之家好月圓》、《珠光寶氣》( 08),《宮心計》( 09),《公主嫁到》( 10)。
+ I1 F$ h' c) c# j7 Y(電影)《晚九朝五》( 94),《金枝玉葉 2》( 96),《玉女添丁》( 01)。: s& _' i; R0 P* d( G
官方網頁: http://www.moseschanho.com/6 Q2 ]5 [0 k$ a  R6 u; Y
http://blog.tvb.com/moseschan/& l2 T8 u' |0 F* a* Y/ }. F; P9 H
1 \6 C: |5 z/ n, q0 m
History

BB仔時期,肚腩仔胖嘟嘟,睇真啲,幾似媽咪。《蘋果日報》圖片
$ U* s! s  m' `2 ?5 U! f8 V9 g) N
(左起)老大、老二及陳豪,三兄弟都幾靚仔。《蘋果日報》圖片

% F( `* |3 M2 b8 G9 L
當年拍《晚九朝五》,陳豪(後排右二)跟周嘉玲合作,現在,對方已是一女之母。《蘋果日報》圖片

據聞陳廖若一起接工作,可叫高三倍價,咁筍,人前煙韌,何樂而不為?" n" Q& S9 V. ]0 g

模特兒出身,年初再踏天橋,對他來講駕輕就熟。5 f( K: d: C" h3 A, ?

我最差) S# R& H# Z9 j  _
一個演員愈受歡迎,他在維基百科的資料愈豐富。
Click入陳豪那一頁,粉絲提供他父親當過瑪嘉烈醫院的麻醉科醫生、母親是中醫、有兩個哥哥,以至他大學時主修會計等寶貴資料,一一詳錄,更附加一句,「家境優渥」。4 I/ u- R/ J7 R5 m2 r
「我喺醫生宿舍長大,幾歲時,爸爸過身,媽咪怕我哋學壞,通通送去澳洲讀書。」
在黃金海岸,每朝例牌玩衝浪,換來健康膚色及結實身形,很自然兼職做 model,畢業回港,憑高大斯文外形,演活《晚九朝五》寂寞白領的角色,令人眼前一亮。5 D/ P; w3 X$ X
「當時,每日平均開三、四組戲,心諗,咁多人賞識,掂啦!當製片搵我傾戲,獅子開大口,嗌十幾萬片酬,嚇到對方目瞪口呆。
「拍戲之餘又有好多模特兒 job,呢類工作唔使用腦,樣靚就 OK,當時後生,想搵快錢,成日花幾千蚊陪女朋友食餐飯,視作閒事。」' u2 R# I5 ]1 a. d4 I7 |) s/ m! Z% o
無心工作兼花天酒地,這般日子, 97後結束。
「巿道低迷,機會開始少,成日做反派,行行企企。有一次,我問:『好冇俾我做好人?』導演眼尾都唔望吓:『個個做好人,邊個做壞人?你做得幾好吖,做番自己咪得囉!』
「之後,半年冇工開,驚覺自己冇想像中咁好,以前成日睇唔起人,嫌呢個渣、嗰個唔及我,其實我至係最差。
「積蓄又用得七七八八,為生計,轉行做傳銷、櫥窗設計等等,唉!」& q) m7 u: r1 d* {/ D1 V8 b
走過低潮,嘗過冷暖,今日的陳豪,眉宇間總滲出一股患得患失的神情,是想再進一步,不急,反退,好讓自己留個後路,睇定形勢?
「我係井底之蛙,個個都係學習對象。」幾識撈。 " t3 h5 m' R! Y# @

Moses Chan, F- a, d) ?% H" t
灰色棉質背心$1,550
黑白灰色 biker皮褸$32,8806 ]; P& r! t7 w: y' y0 ~
白色直腳褲$3,920
銀色雕花吊牌頸鏈$4,500& J- A  T( t! @0 x& W. X
All Gucci% F: [5 i* \0 n- M- D

Moses's tips0 i1 J! j" ?5 ?  L, ]! f% T0 O. ~8 Z
Q:常飲咖啡會令皮膚變得乾燥,點補救?$ w# q# e% v( @# f/ h: j& x
A:如果撞啱唔夠瞓、燥熱,真係會有口氣 o架!我會「一杯咖啡七杯水」,天氣乾燥,轉飲蜜糖水,補充水份。
Q:你貪靚嗎?. y# o1 H6 S5 ~6 Q5 l  v2 t( [
A:每晚都會做足保養功夫,尤其成日化妝,落妝要清潔,然後搽精華素、 cream補充水份,又會用 eye cream同頸部護理 lotion,每 part護理都好仔細。9 A# B, k; \4 ]6 n4 K* c
Q:保養心得?6 |7 r- c' h+ o$ i0 M8 B0 M
A:多飲水。好少食肥膩、煎炸同凍嘢,即使開工,都會預先自備清淡食物,好似湯浸菜,少少肉加一碗飯就夠。* R0 H! Q! G, a+ T2 I; C2 p
4 G# H$ j1 x: ~  X( ?
唔好怕蝕底6 ]- _4 z+ g6 H1 K; t# [. W" Y
千禧年,陳豪加入 TVB,冰封已久的事業終現曙光,兩年後,奪獎兼奪人氣,聽落幾風光,一切絕非偶然。
「入 TVB好開心,第一套劇《妙手》,最初 cast我做蠱惑仔,後尾竟然係醫生!」電影圈專做壞蛋惡人,想轉型討好觀眾,最終也得靠公仔箱,尋回失落已久的快樂及幹勁。
「到拍《洛神》,好大壓力,留學澳洲,中文冇進步,一下子要背古裝劇對白,好頭痕,惟有將每一句對白先錄音,不斷翻聽,聽到錄音帶都花,又對住塊鏡練習表情,再問朋友借部 view cam錄低翻睇。」8 X+ c" f! h* M4 V; A7 n: x
事業上,嘗過得與失,遇上第二個轉捩點,他也感恩,懂得飲水思源。
「 TVB生存之道,係吃得開、睇得開、玩得開。如果套劇主線唔係自己,我唔會搶戲,有人搵我幫手,唔好怕蝕底,要識得諗,俾人搵着數都係好事,你冇價值,人哋睬你都傻!" h6 ~2 o# a: W8 l% |& a- W
「你愈計較,個人愈負面,愈消耗正能量。
「做人梗辛苦,睇你揀後生辛苦,還是老來苦。」# Z% g( d5 b) I* r
年前,他主持一個咖啡節目,無心插柳開拓了另一個觀眾層,現在,相信唔少雌性動物想起咖啡,就會想起陳豪。
對於這一仗,他直邀功。+ Q4 v7 |7 r) U8 k6 {3 m9 N
「係我建議公司開拍咖啡節目,上頭示意明珠台播,但我話唔得, target香港觀眾,最後樂小姐批准,更派一個 researcher幫我,咁我都做咗大量資料搜集,定好大方向,講到明要『淺出』,不能太深,出來效果真係幾理想。」

Moses Chan; ]  K8 \8 z- q' B, A
黑色緄白邊恤衫$1,190 51 LAB from Seibu. T) T; x* L4 m5 z; g- r: }& C$ [! ?/ [

唔想再蒲
陳豪說話,陰聲細氣,一副順得人模樣,皆因家中老么,聽話慣了,「媽咪個性強,好霸道,佢話一就一。」他倆卻最合得來,計我話,通常識鱝阿媽的人,都比較了解女人,難怪他跟不少花旦都好傾,「我好玩得,鍾意講笑,不過一收工,即時離場。9 y3 C  p7 e! C" V5 M
「我十幾歲由澳洲蒲到返香港,朝早冇六點唔返屋企,依家 quota用晒,唔想再蒲。」: M- d8 h: ]7 n  G% G+ ^
講到底,都係想話俾大家知,佢係宅男一名,即係時下三十有五過外的單身漢,最喜歡用來形容自己的正面名字。
「屋企係好 private地方,我注重私人空間,自細都冇請同學上屋企玩,長大後,亦冇同事來玩過。
「最 enjoy留在家裡炒咖啡豆,屋企放咗十部咖啡機,好似實驗室,機器係買來 serve我,冇必要同人分享,況且,咖啡呢家嘢好個人、好主觀,喜好唔同,就好難有話題。) P4 I$ X, \2 d' W. Y" x) E% ~
「工作壓力大,會打網球發洩,我係力王,會瘋狂殺球,試過打爛八、九塊球拍。」打網球要搵對手喇啩?「對住牆同自己打都得。」
事業先驕後謙,生活上,亦一副鳥倦知還模樣,男人如紅酒,玩過捱過,香醇嗒得落,唔怪得咁多女人吼住佢。0 h2 V: B- T2 P/ r4 a# x7 i! ]
做戲如做人,透過工作體會人生大道理,如此正面,相由心生,陳豪外表亦愈見忠厚,連鄭嘉穎都曾大讚「 Moses係好好先生」。

Moses Chan6 w( D# c8 |! A
綠併啡色混染針織外套$7,480
深藍色牛仔褲$4,650
黑色漆皮 loafers$5,480
All Bottega Veneta3 H7 R, K6 q9 h% C) o, y2 E. Q( x
黑杏色條紋針織頸巾$850 Emporio Armani from Seibu

後記* Y3 e1 X0 N4 r
陳豪非常出力 sell咖啡,但,點睇佢都似鍾意飲紅酒多啲。
「我曾經鍾意飲酒,仲花過好多錢買酒,依家,淨係鍾意飲咖啡,因為酒會亂性,咖啡令人清醒。」
他更用咖啡比喻人生不同階段。3 L; Z# G. ~( V. E# N( y) O
「拍《晚九》時,係一杯美國咖啡,自以為特別,其實通街都有。" N# E2 R- J* ~5 A: ^* t1 C
「入 TVB,變咗歐洲 Cappuccino,有番啲味,罩住層泡沫,有點迷濛。* X1 ?$ c4 n2 I3 @* T; `- y
「依家,我係一杯 Espresso,入口順滑有餘香,勝在有 chewing,苦盡甘來。5 }+ K6 M' R/ I$ z
「未來,唔止想做咖啡,更想做炮製呢杯咖啡嘅人,好想開間 cafe,地點未定。」
陳豪主修會計,做生意除了識計數,更要有好的「孖屐亭」,我覺得,主修「孖屐亭」的廖碧兒,應該比選讀酒店管理的佘詩曼,更適合陳豪。
我講緊做生意咋! 5 C& ^/ C" Q; T

Moses Chan' q' C: p5 C" F6 G! ~
灰色幼條子大領恤衫$2,0800 d: i& r6 C, y: b0 x
Unconditional from Seibu
 l" A
Shop List:9 S1 O: t( r' H/ H  v8 O! |3 o2 B

Bottega Veneta銅鑼灣利園 II期地下 G9號鋪 2576 0868- d+ X: v1 c& m( F. x# i
Gucci中環置地廣場 G23-30號鋪 2524 4492/ ]" G% [7 N; K6 i( c) U) W
Salvatore Ferragamo中環文華東方酒店 G1-2店 2523 0899* }! u' [: u9 u& p) \
Seibu金鐘太古廣場 L1 2971 3333- b2 n5 a# ^$ U1 O
" |2 c1 _9 i4 W- h& {
撰文:楊一凡/ N7 N6 Y; N, f# _  `. z( I
形象: Annie Hung
攝影:鍾卓明+ @! M7 }; T6 W" G# Y! y- \
化妝: Marsha Ma@A&V Make Up School  M: h# I) `) U# w. [
髮型: Ivan Lee@Headquarters

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()