江若琳( Elanne)自從上一張專輯唱過一首快歌《 Show You》後,就愛上跳舞,早前隻身往韓國學藝,為成為能唱能跳的動感歌手做準備。江若琳回港後更自爆在韓國學舞期間有艷遇,被當地男生狂追索電話號碼。

江若琳早前為演繹快歌《 Show You》而苦練舞藝,誰料一舞上癮,故決心到韓國學跳舞, Elanne謂:「做歌手唔可以淨係唱慢歌,要多元化,而且唱快歌的確係可以令歌迷投入啲,現場氣氛更好,之前首快歌,反應唔錯,仲因為跳過一次而愛上咗跳舞,最近又有新嘅快歌,排嘅舞難度高咗,仲想再挑戰多啲高難度動作。」

搭地鐵有艷遇 放大圖片
早前江若琳赴韓苦練舞功,希望能成為跳舞天后。資料圖片

早前江若琳赴韓苦練舞功,希望能成為跳舞天后。資料圖片

Elanne在韓國除學舞外還順道旅行,問她有冇艷遇?她說:「有次搭地鐵時,突然有個男仔走埋嚟問我要電話號碼,我同佢講我唔係韓國人,之後就問我要 Email,我唔畀,佢就寫自己個 Email畀我。」原來 Elanne每天都將自己打扮到靚靚出發,難怪會被狂蜂釘上。

自封超級路癡 放大圖片
原來江若琳是多啦 A夢迷,難怪一提起多啦 A夢的故事便滔滔不絕。

原來江若琳是多啦 A夢迷,難怪一提起多啦 A夢的故事便滔滔不絕。

這次旅程令 Elanne獲益良多,她說:「咁大個女都係第一次一個人出門,學到好多新舞步,仲令我愛上一個人去旅行,好有成功感。」 Elanne自爆一向是超級路癡,即使在香港也會迷路,這次孤身到韓國,不但沒有迷路,還懂得到處遊覽,她說:「自己識搭車去到目的地,開心到不得了,一個人去旅行想去邊就去邊,仲要冇人識我,每日好自由周圍去,我決定有時間每年都一個人去旅行。」此外,早前 Elanne為動畫電影《多啦 A夢之大雄的人魚大海》配音,聲演公主一角,原來她一向都是多啦 A夢迷,她說:「之前都配過另一套多啦 A夢動畫電影,今次再搵我,真係好開心,因為由細到大都好鍾意多啦 A夢,每次配音都好興奮。」採訪:胡比攝影:陳順禎


江若琳自從一舞上癮之後,不自覺地周身郁,連坐下來時也忍不住踢腿練舞。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()