李嘉欣自懷有「亨」種後依然密密搵錢,昨日她腳踏 3吋高踭鞋到銅鑼灣出席珠寶店活動,即場宣佈懷有許家慈姑椗。對於有傳她體外養卵,她未有正面回應,更指曾向亨亨提議找代母,不過老公大冧她是世上唯一,只會和她生 BB而作罷。


其他娛樂名人影片

李嘉欣自懷有許家血脈,依然工作不斷,昨日現身銅鑼灣,為珠寶品牌 Mikimoto任剪綵嘉賓,身穿黃色連身裙的她腹部隆起,上圍豐滿了不少,更有少少離罩,腳踏 3吋高踭鞋,不過祝酒時未有飲香檳。

放大圖片
嘉欣陀 B數月,上圍豐滿了不少。

嘉欣陀 B數月,上圍豐滿了不少。

放大圖片
亨亨(右)冧掂嘉欣生 BB,其父母(左、中)等抱慈姑椗。資料圖片

亨亨(右)冧掂嘉欣生 BB,其父母(左、中)等抱慈姑椗。資料圖片

老爺奶奶開心 放大圖片
嘉欣(右)腹大便便,依然膽大穿三吋高踭鞋開工。

嘉欣(右)腹大便便,依然膽大穿三吋高踭鞋開工。

嘉欣表示重了十多磅,更透露腹中 BB是仔,記者問她懷有許家慈姑椗,老爺奶奶會否很開心,她說:「冇研究過佢哋係生仔定女開心啲,淨係知佢哋好開心,唔需要特別獎勵,因為係自己骨肉,自己本來想生女。」問到會否再追多一個女時,嘉欣笑說:「完成呢個工程先講。」對於早前有傳她是以體外養卵受孕,嘉欣未有正面回應:「由第一日開始,都冇統計過上幾多封面,最過份係咒我 BB有唐氏綜合症,我一啲反應都冇,一啲唔開心都冇,因為我享受呢個時刻。」

曾要求搵代母

再問造 B是否 100%天然,嘉欣表示暫時不考慮人工方法,她說:「我之前同老公講搵代母生,都係我哋兩個結晶品,佢同我講有冇小朋友唔重要,全世界只同一個人生,嗰個就係我,我好感激佢,真係唔該晒,係佢整蠱我,咁好帶挈。」問到 BB何時出世,是虎定兔 BB,她說:「我身邊太多虎,想要兔。」此外,有傳嘉欣想拍陀 B裸照寫真,惹來奶奶不滿,她說:「有呢個想法,冇諗過公開,我做每一樣嘢,家人都好支持,根本冇爭議。」採訪: R. Au Yeung攝影: Chan Chi Lam


李嘉欣透露懷男 B旺媽咪,更獲大會送贈母子珍珠鏈作賀禮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()