「傻喇士多」改自 so la ti do 4個音符,間中會接受商場邀請做表演,訪問當日就在灣仔合和中心門外開騷,可惜成員 Michael因事缺席。主音之一 Mayson(中)稱雖然全隊只得幾百元車馬費,但 enjoy就足夠。 

搜尋氣

MOOV廣告做主角 街頭樂隊 Sollasedo:唔上 CCTVB

音樂平台 MOOV最近以數個街頭歌者單位做主角拍廣告,片中輪流唱 Eason的〈我的快樂時代〉,反而黃耀明、陳奐仁、 RubberBand同林二汶做配角,實行力撐街頭 style!
當中除了旺角威哥長駐西洋菜街演唱多人識外,另一個 4人組合 Sollasedo(傻喇士多)原來亦已玩了兩年街頭音樂,逢週五、六以尖沙咀碼頭做主場,試過被人當乞兒、被警察踢喇叭,但即使俾人恰到上面,仍堅持唔做 CCTVB音樂節目,四個字:為自由!

 

我哋選擇街頭唱歌,係因為隨處都可以表演,唔使固定時間喺個台度會 free好多,同埋有人流就有觀眾,唱得好一定有人睇,唔使等人買飛。我哋四個本來唔識,係喺街唱歌時先後自告奮勇加入嘅,後來組成 Sollasedo。
我哋通常喺天星碼頭唱,有時連蘭桂坊、合和中心門外、時代廣場都有唱,理念係帶畀人開心,唱成點留畀觀眾直接批評,觀眾可以有參與性。雖然亦遇過唔開心嘅事,試過有人鬧:「雜種乞兒嚟乞食呀?」又曾經有差人一行埋嚟就踢跌個喇叭擋住個咪:「你哋做乜行乞呀?」咁佢哋都係表達吓啫,我哋咪慢慢感染佢囉,嘈咪收細聲啲囉、阻街咪搬入啲囉,做每樣嘢都有人阻撓你,但我哋會堅持去做!相反試過有警察埋嚟掉低廿蚊,佢話:「你加油呀!但係細聲啲仲好囉!」
從來冇諗過做歌星,我哋覺得喺條街度係好主流㗎!抒發自己唔代表要紅,主要想用最市井最平民化去分享音樂,都唔一定要上 CCTVB做啲音樂節目!我哋唔想簽唱片公司,一簽可能會變質,理念呀、風格呀、衣着呀好多規限!𠵱家幾自由,鍾意幾時唱幾時停,講乜都得,變咗職業會好大壓力嘅!


MOOV最新廣告在電視及網上熱播,「傻喇士多」在天星碼頭演唱,除咗電視廣告,連帶網上版亦有近 5.5萬人睇過。 

拍攝後陳奐仁與 4位成員合照,「傻喇士多」說陳奐仁有鼓勵他們,希望日後有機會合作。 

天星碼頭獻唱

Sollasedo每逢星期五、六在尖沙咀天星碼頭表演,他們說:「有啲唔搭港鐵,專登搭船過嚟聽我哋唱歌;有啲仲同我哋開咗 WhatsApp group傾偈,好滿足!」


撰文:何志衡
攝影:鄭明川

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()