女子組合 at17的林二汶及盧凱彤( Ellen)去年分開發展,二汶與哥哥林一峰孖住出碟、開騷, Ellen就為其他歌手的演唱會擔任結他手,近日她更推出了單曲碟,很多歌迷都擔心 at17不會再重聚,不過 Ellen透露她和二汶已經開始計劃兩年後於紅館聚頭。

香港的組合於樂壇可以站穩住腳的可算不多,而且還要賺到錢的,更少之又少,相信 at17都不例外。去年林二汶及 Ellen分開發展,各有各做, Ellen為陳奕迅( Eason)、楊千嬅等擔任演唱會結他手,她笑言走埠差不多一年,收入十分滿意:「今年真係度過咗艱難期,雖然彈到手指都腫晒,但係收入係咁多年以嚟最穩定同最滿意嘅。」

願無酬幫憶蓮 放大圖片
過去一年盧凱彤跟隨陳奕迅走埠開騷,獲益良多。 資料圖片

過去一年盧凱彤跟隨陳奕迅走埠開騷,獲益良多。 資料圖片

Ellen覺得每次與不同歌手合作,都可以從他們身上學習到新知識,她說:「同陳奕迅做咗咁多場演唱會,我睇到佢嗰份專業同創新,可能一首歌唱過好多次,佢每次唱都令人 feel到佢好有 heart。」另外 Ellen最希望可以有份擔任偶像林憶蓮演唱會的樂手,她更揚言假若有這個機會,就算沒有酬勞都會答應。Ellen表示收入多不會令她動搖而放棄好拍檔二汶,她說:「我點會捨得掉低佢呀,雖然做結他手嘅收入好穩定,但係我哋點都會繼續做 at17,我哋已經開始傾緊兩年後嘅十周年演唱會。」

翻唱王菲舊作 放大圖片
二汶(左)和盧凱彤已有計劃兩年後於紅館開十周年演唱會。 資料圖片

二汶(左)和盧凱彤已有計劃兩年後於紅館開十周年演唱會。 資料圖片

近日 Ellen推出個人單曲碟,當中她翻唱了王菲的《 Summer of Love》,當年為阿菲執導拍 MV的區雪兒亦為 Ellen的 MV執導,她說:「因為區雪兒喺我監製度聽到我唱呢首歌,之後佢仲主動話要幫我拍《 Summer of Love》。」採訪:李珮洳攝影:陳慧安


盧凱彤最近推出單曲唱片,想提醒自己及歌迷,她仍是歌手。
化妝: Kris Wong
髮型: Derek Ng( P.O.P. Hair Dressing)
場地: P.O.P. Hair Dressing

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()