Beauty Hunt

隨時 On Call 楊斯雅

娛樂圈乜都講機會, 12年落選港姐楊斯雅( Cindy),選美後簽咗 3年普通藝員約,「入場券」揸手,但唔知幾時用得着。
誰知去年貪玩,在《東華》「卡拉之星」唱咗一曲後,竟被《 On Call 36小時 II》監製潘嘉德𥄫中,戲中同羅仲謙和黃智雯勁多對手戲,又在 J2台做埋《安樂蝸》主持。有劇拍又有主持做,恨死唔少同屆港姐。楊斯雅說:「新人嚟講我好好運,仲有年半約,希望可以繼續啦!」

 

26歲楊斯雅為 12年落選港姐,選美前為 StarzPeople女模,拍過 Pizza Hut、恒生銀行電視廣告。其實在瑞士讀酒店管理的她,卻一直恨做演員拍劇。她說:「做 model我覺得冇將來,我覺得做藝員拍劇有前途,所以當時選港姐入行。」 12年落選後,即簽約無綫 3年。唔係親生女,諗住有排捱先有機會,點知去年諗住玩玩吓參加《東華》「卡拉之星」,卻被《 On Call 36小時 II》監製潘嘉德𥄫中。她說:「德哥(潘嘉德)話見我幾得意又夠新面孔,所以叫我入劇組,冇諗過有咁多發揮。」

 


《蘋果日報》圖片 

楊斯雅為去年港姐,跟湯洛雯和朱千雪同屬熱門之一,可惜未能晉身最後 16強。

 

《 On Call II》中,楊斯雅在第二集就出場,仲同羅仲謙、黃智雯等有唔少對手戲,她說:「之後跟謙仔同王君馨有好多戲分,冇諗過有咁多發揮。」

唔 hea做有回報

在《 On Call II》中,楊斯雅飾演實習醫生,同羅仲謙、黃智雯有唔少對手戲。她說:「謙仔好好人,第一日開工就同我講,我個角色似佢第一集,叫我做得百厭啲就得;而馬明就教我點樣講對白順啲。」
以為楊斯雅靠運,原來勝在每個細節都唔 hea做。她說:「選美後做《華麗明星賽》 Star Lady,監製話我捧餐碟都好有 heart,做 Live嗰陣又識帶住觀眾,所以畀我做埋 J2《安樂蝸》主持!新人嚟講我好好運㗎喇!」這些機會,屬於她啦!


全因喺《華麗明星賽》唔 hea做,先有機會中途加入《安樂蝸》做主持,拍住狄易達、張秀文、林穎彤,嚟緊《安樂蝸》仲會加多 100集,楊斯雅應該賺唔少騷錢。 

楊斯雅上年貪玩,玩「卡拉之星」最後籌得 4,000蚊,更贏得《 On》劇監製賞識,真係賺到凸。 

Profile

姓名:楊斯雅 Cindy
年齡: 26歲
身高: 165cm
體重: 103 lbs
微博:楊斯雅 Cindy(粉絲人數 29,691人)
Instagram: cindyyenug(粉絲人數 4,322人)




採訪、撰文:林通賢
攝影:黃家活
化妝、髮型: Vanessa Wong

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()