淫樣
行性感多年,又拍過三級片,所以她的自拍咸相中,有數張都不自覺擺出咬唇食手指嘅淫樣表情。
雷凱欣跌 iPhone 自拍過百咸相流出
2011年02月17日
藝人唔見手機,最大危機是當中儲藏的私相會被公開。近期人氣火猛,有 36F的「香港波神」雷凱欣,因遺失 iPhone 4中招,自拍過百張私房咸相在網上流出,倒奶晒股加淫味表情,私房版肉蒲團,刺激!
敏感大特寫
雷凱欣於月初遺失手機,日前本刊便發現有幾張屬於她自拍的咸相,被人放上網。平日出席活動已經暴乳晒冷的她,自拍相更大膽,咸味十足;自拍時吓吓從敏感部位落手,既有著住 T back底褲,手摸私處的「股神」特寫,亦有喱士通花胸圍束衣,包唔住 F級的跌盪暴乳寫真,加埋照抄王家衞電影常用的昏黃燈光,雷凱欣的私房咸相甚具格調。
除鍾愛大特寫敏感部位,雷凱欣的自拍相亦不缺高難度動作。其中一式是舉腳夾咕倒奶張嘴仰臥倒後自拍,此招顧得頭都好難顧埋腳的能人所不能甫士,少 啲功力都搞唔掂。另外一張自拍出浴照,無厘頭戴埋眼罩,露出一雙熊貓眼。

出浴真面目
沖緊涼都要影一餐,雖然身材無嘢睇,但零化妝兼有熊貓眼嘅雷凱欣,你見過未?

飯局問價
早前雷凱欣在台灣上綜藝節目做訪問,曾自爆拍《 3D肉蒲團》令她認識不少富豪朋友。出道十年的她,釜底抽薪露兩點拍全球首部 3D情色片,人氣一時無兩,據知,近期她成為富豪飯局問價新目標,影埋一大堆私房咸相,睇怕非自娛欣賞咁簡單!
記者就網上流出私房「咸照」求證雷凱欣,她承認半個月前遺失部 iPhone 4。
壹:遺失手機有無報警?
雷:無呀!自拍相唔係無著衫,所以無報警免麻煩。
壹:你唔擔心 啲相落 喺人手唔知點用?
雷:都擔心 o架!因為聽講有人會將 啲相放 喺 啲色情雜誌登,我自拍咗好多只係影住一個部位嘅相,都驚中招。
壹:點解你咁鍾意自拍敏感部位 嘅?
雷:媖……我影嚟記錄住自己邊個部位肥咗定瘦咗,方便 keep fit。我好鍾意專影性感咸相 嘅日本攝影師米原康正,咁我咪學佢?角度,用手機自拍,出 嚟 嘅效果我好滿意。我玩自拍玩 咗幾年,儲 咗百幾張相,依家唔見 咗部手機, 啲相無晒。
壹:仲夠唔夠膽用手機自拍自己敏感部位?
雷:我會繼續影,因為呢個係我個人喜好,但我會小心收藏,唔再只係儲 喺手機。
壹:聽講近期有富豪飯局問你價!
雷:早排係有,不過全部未講價錢我已經推咗!
壹:怕唔怕俾人誤會你呢啲係富豪睇辦相?
雷:唔介意,有富豪問價都係好,證明我做得成功,令唔同階層嘅男人都睇中我。


早前農曆新年,雷凱欣推出自己肖像的咸味產品「假胸滑鼠墊」同攬枕喺年宵市場大賣,她當然要到攤位倒奶加簽名回饋班宅男 fans。 


重點出擊
有鋪自拍癮嘅雷凱欣,鍾意喺敏感部位大特寫,著住條 T-back幫自己翹股留影,又特寫自己 36F嘅胸圍束衣逼爆下嘅跌奶情景。仲發現佢嘅私房內膽,統統都係誘惑男人嗰類。 


高難度自拍
正面自拍玩到厭,雷凱欣似乎要向難度挑戰。睇佢呢個舉腳夾咕張嘴倒奶仰臥後拗自拍,少啲功力腰力好易自拍到抽筋。 


香港波神
現年廿七歲的雷凱欣,○○年在有線 YMC台的 VJ選舉獲亞軍,之後簽約東方魅力做玉女歌手,跟梁寶琪及呂盈盈組成 3G女子組合,硬撼英皇 3T,最終雙方敗陣解散。之後過檔英皇與黃榕組成 SexyDolls行性感,以 36F被封「香港波神」。
去年決定露點接拍三級片,人氣彈起,上月更推出以個人肖像的咸味產品「假胸滑鼠墊」及巨型攬枕,攻陷維園年宵。


早前雷凱欣為本刊拍攝的性感相同樣內衣上陣,夾奶甫士交足功課,但論誘惑意識同姣樣,不及她自拍的床上真人騷咁殺死人。
 
場地:彌敦酒店
化妝: Penny Kan
髮型: Louis Yau
攝影:蕭志南


 
她跟葉山豪及兩個日本 AV女優合作的《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》,屬全球首部 3D咸片,因具話題性,未上映已經被網民同報章選為 2011期待睇的電影。
 
○四年同黃榕組成組合 SexyDolls再闖樂壇,表面賣歌實質賣肉,最後唱片出唔成。
 
近年的雷凱欣一年四季都係少布出擊,一著番多衫,就認唔出佢。四年前最多布嘅電影作品《學校黑勢力》。(左一起:雷凱欣、梁敏儀、李思蓓、王子涵)

手機變危機
藝人愛用手提電話和手提電腦儲存私人電話和相片,不小心遺失或被盜竊,私隱無所遁形。
林志玲

05年,林志玲因為維修手提電話,電話內她和言承旭的親密浴袍照被流出,令地下情曝光。
張栢芝

去年張栢芝的經理人公司遭爆竊,財物被搜刮並遺失三部電腦,其中一部屬於栢芝,未幾,一些栢芝、霆鋒和囝囝的家庭照,在網上流傳。
蔡淇俊

06年有女藝人被男友用手機拍下更衣照,其後男友不小心遺失電話,一名無業男子拾獲勒索兩人,當事人即報警,將該男子繩之於法。事件掀起網友討論,一度盛傳遺失電話的人是蔡淇俊。
玉蒲團捷徑
港產三級片,在九十年代電影黃金期盛極一時。當年由麥當雄、蕭若元監製,樂易玲統籌,麥當傑執導的《玉蒲團之偷情寶鑑》,成為三級片經典作,《玉蒲團》系列電影先後共有十四部,當中能夠一脫成名的,由脫星做到影展女星只有舒淇。
葉子楣

擁有 36F上圍,外號「波霸」的葉子楣, 85年亞視訓練班出身,約滿後加入嘉禾, 91年以三點不露原則拍三級片《玉蒲團之偷情寶鑑》走紅,該片票房高收一千八百萬,成為紅極一時的艷星,其後結識骨科醫生呂錫照,淡出影圈從商。
舒淇
來自台灣的舒淇,模特兒出身,曾拍攝全裸寫真集,因而被王晶看中, 96年來港與李麗珍拍三級片《玉蒲團之玉女心經》,之後再憑三級片《色情男女》獲得金像獎新人獎。往後她努力改進演技,成功擺脫三級女星之名, 05年憑《最好的時光》做金馬影后,更邁向國際,獲邀擔任柏林影展和康城影展的評審委員。

香港波神雷凱欣遺失手機 上百自拍照網上流出

香港波神雷凱欣手機遺失,導致大量自拍照網上流傳
藝人不見手機,最大危機是當中儲藏的私人照片會被公開。近期人氣大漲,有36F的“香港波神”雷凱欣,因遺失iPhone4中招,自拍過百張私房惹火照在網上流出,私房版肉蒲團,十分刺激!

 

 

 

雷凱欣接拍3D肉蒲團

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()