曹敏莉、陳法蓉和趙雅芝昨日到樂富,宣傳慧妍雅集即將舉行的慈善植樹日。腹大便便的曹敏莉由媽咪陪同到場,她透露胎兒已 4個月,現場見她肚子甚大,問會是否懷孖胎?曹敏莉指已照超聲波,腹中是單胎女嬰,她說:「第一胎冇乜所謂,最怕瞓覺整親 BB。」囡囡中文名會由老公決定,她會在香港生,但未決定自然分娩還是剖腹。

陳法蓉祝福亨亨

問陳法蓉有否祝賀舊愛許晉亨榮升爸爸?她說:「我有睇報道,(李嘉欣)生完仲咁靚,衷心祝福佢哋一家三口快樂, uncle同 auntie都開開心心。」有否私下祝福許晉亨?她笑言既然是私下,則毋須透露。採訪、攝影:卓寶花


懷胎 4個月的曹敏莉肚子甚大,上落台都要人扶。

曹敏莉為B女改名 老公勁彈

曹敏莉(Mandy)、陳法蓉(Monica)、趙雅芝、王愛倫等前港姐,昨聯袂宣傳三月十三日舉行的「慧妍繽Fun植樹慈善行」活動,其中副會長Mandy頂着四個月身孕撐場,並自爆懷女胎。



曹敏莉懷孕四個月,但肚子大得令人誤會係雙胞胎。

Mandy透露懷孕四月,但肚子大得人人都問她是否懷雙胞胎,她說:「得一個女啫,都冇話特別鍾意女,第一胎仔女都開心,會喺香港生,未定係咪擇日生。」自稱「爛瞓」的Mandy謂已注意自己睡姿,以免影響胎兒。至於囡囡名字,Mandy笑言:「英文名就改咗,但要等屋企人批准,中文名就等老公改,佢要求高唔畀我改,佢話我改嗰啲冇乜意思又冇point,所以等佢改完再畀相士睇吓。」

拉鄧萃雯落水

至於師姐Monica今個情人節並不孤單,因為與一班朋友到好友羅慧娟家裏聚會,她笑言:「雖然依家冇男友或情人,但我會做好單身女人本分,快樂生活,(羨慕人哋雙雙對對?)好多賣剩蔗㗎!除咗我仲有鄧萃雯,其實我哋係『寶物沉歸底』!隨緣啦!」


陳法蓉展示十多年前的相片,依家一樣咁靚。


身為師姐級的趙雅芝,自然要撐場。

捐利是作慈善

單身的Monica農曆新年利是大豐收,並一如往年捐助慈善機構,將愛與人分享,亦可因此而更大膽地向人利是。談到前男友許晉亨與太太李嘉欣誕下愛情結晶,Monica說:「衷心祝福佢哋一家三口幸福快樂,睇報紙見佢個樣好容光煥發、好靚,亦都祝世伯伯母兔年開開心心,(私下恭喜許生?)私下嘅嘢唔使講啦!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()