王祖藍同李亞男嘅長短腳之戀,自從公開後外界都好受落,前晚祖藍同高海寧、梁政珏等一齊到 apm戲院為電影《我愛 HK開心萬歲》謝票,雖然佢哋謝票嗰場只有三分一入座率,但祖藍幾個依然表現好興奮,又向觀眾派 T恤同書籤,搞到氣氛不知幾咁熱鬧。提到電影監製曾志偉話票房達 4,000萬就玩裸跑,仲會拉埋高海寧同呂慧儀着三點式,問祖藍點睇?佢笑笑口話:「三點式冇乜特別,我就想睇志偉。」

浪漫坐小輪 放大圖片
王祖藍派紀念品畀觀眾時表現風騷。

王祖藍派紀念品畀觀眾時表現風騷。

講到啱啱過咗嘅情人節,祖藍話同亞男度過一個經濟又浪漫嘅下午,佢甜絲絲話:「夜晚要去春茗,下晝我就同佢坐天星小輪由尖沙嘴去中環,仲送咗粉紅玫瑰畀佢。」問到仲喺小輪度做乜?祖藍反問:「喺船上可以做乜?睇風景囉,同埋有其他情侶搵我哋影相。」雖然只係短短一個下晝,但祖藍話已經好開心。不過,祖藍亦自爆話收到未來外母嘅警告,佢話:「 Auntie打電話畀我,話我仲未過關,要我對佢個女再好啲。」

高海寧減肥 放大圖片
《我愛 HK開心萬歲》喺香港勁收成二千幾萬,祖藍同一班演員去戲院謝票。

《我愛 HK開心萬歲》喺香港勁收成二千幾萬,祖藍同一班演員去戲院謝票。

同場嘅高海寧稍後要去越南拍飲食節目,佢話要努力減肥迎接夏天,準備以泳衣出擊。


今年係王祖藍同李亞男公開戀情嘅首個情人節,佢哋去咗玩好經濟嘅渡輪船河。
資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()