Kelly Chen
黑色羊仔皮蝴蝶結短身外套$30,000
黑色 tube dress$26,100
Both Valentino caption_pure: "Kelly Chen
黑色羊仔皮蝴蝶結短身外套$30,000
黑色 tube dress$26,100
Both Valentino"
cover face
陳慧琳“ BB有$100萬責袋”
2009年12月18日
香港不行帝制,也沒有皇室,但香港還是有公主的,我們的公主是陳慧琳。
Kelly五官精緻,身形苗條,集萬千寵愛於一身。
公主喜歡唱歌,她的唱片就賣個滿堂紅。公主想拍戲,一拍就是大製作,跟杜 sir合作。
公主王子金童玉女,終成眷屬,婚後一索得子;生完 BB身形不變,不像平民永遠多個救生圈。
想嗰樣有嗰樣,這應該是公主命吧。
當年跟 Kelly一齊「打開天空」的陳曉東還浮浮沉沉,陳建穎則轉戰大陸市場,唯獨 Kelly站穩一線。
聽到這裡可能你也會眼紅,但且慢, Kelly也並非無牽無掛,之前為拍戲及唱歌捱到五癆七傷,《江山美人》那道疤痕如今還留在手上。
她坦言:「有咗 BB之後,人生多咗樣嘢要擔心。」
雖然 BB一出世,家中四長老已給他百萬利是,但不憂柴不憂米,都要憂吓個仔,畢竟公主也是人!
Profile
Kelly Chen
出生日期: 9月 13日(處女座)
出生地:香港
身高: 5呎 8吋
體重: 112磅
語言:廣東話、普通話、日語及英語。
入行: 15歲往日本神戶升讀國際學校,畢業後到紐約 Parsons School of Design修讀平面設計。 94年暑假回港,到廣告公司找設計工作時被發掘拍攝滙豐銀行廣告,參與張學友於美國拍攝的音樂特輯《偷心》後入行。 95年演出首部電影《仙樂飄飄》及發行首張唱片《醉迷情人》,同年橫掃香港樂壇四大頒獎典禮新人獎。
主要作品:電影《天涯海角》( 96)、《東京攻略》( 00)、《冷靜與熱情之間》( 01)、《無間道》( 02)、《大事件》( 04)、《江山美人》( 08);電視劇《鬼之棲家》;唱片《風花雪》( 96)、日語大碟《 Grace》( 02)、《 Grace and Charm+大長今》( 05)、《 Happy Girl》( 06)、《 Kellylicio》( 08)。

個人網頁: http://www.kellychen.hk/

Kelly Chen
紅色印花金色百褶傘裙$34,000
黑色 pleated dress coat$26,000
黑色皮 boots$9,600
All Burberry Prorsum
黑色襪褲 Kelly's own
為 BB買四五支探熱針
Kelly絕不是好食懶飛型的公主,她是追求完美的處女座,凡事認真,有時緊張執着,甚至小題大做。
「每個月都 check住蝦餃仔( BB)個高度和體重,佢三個月大時,體重和高度已超標。我唔想佢咁高呀,太高好難買衫同鞋。」
為了讓兒子一睜開眼就看見她, Kelly依兒子作息時間去編排工作。
「蝦餃仔唔係成日醒,佢好鍾意瞓覺,一醒就笑。
「佢有少少唔舒服,我就會癲咗,會即刻打電話問醫生。」說到兒子病,聲音馬上高八度。
Kelly為證實兒子是否發燒,特地買了五個探熱器在家,結果每個度出來的結果都有差異,反而嚇壞自己。
「嗰次佢似係發燒,我馬上攞四五個探熱器去量,個個度出嚟都唔同,呢個差啲算發高燒,嗰個又未算好高燒,但呢個又踩界,個個都唔同,搞到我幾鬼緊張。我急到差啲要送佢去醫院,個心囉囉攣,從未試過咁擔心。」
幸好有個理智丈夫在身邊, Alex提議用暖水沖涼,幫他慢慢降溫,結果真係降到,有驚無險。
公主變阿媽,最先明白到的是,阿媽的老土嘢其實叫偉大,例如囉嗦,「我經常留意 BB有什麼不夠,件褸暖唔暖,有冇焗出汗,成日想幫佢抹吓呢度,揩吓嗰度。」
Kelly分別請了一個工人和一個陪月,「個陪月就快要走,我好擔心,到時少一個人幫手。」
與此同時, Kelly也密密問母親湊仔經,可惜每次回覆都一樣「我唔記得晒喇,你唔好叫我湊啦,我實攰到傻。」覆述時 Kelly扮反白眼,一副冇眼睇的樣子。
湊唔湊唔重要,最重要是 baby brings people together。有了蝦餃仔,離異的父母多了連繫,經常一齊來探孫仔。

1974
小時候粗眉細眼,誰想到長大後變得咁索。

1977
自細已經腳長長,所以話身形真係天生,唔恨得咁多。

2004
坐住南瓜車出場,忽然哭起來,「當時唱緊《嫁妝》,台下所有朋友都指住 Alex,一時感動,眼淚係咁湧出嚟。」

老公俾晒家用
說公主幸福,又不盡然,她跟威廉王子一樣,面對父母離婚,屋企不算完整,說不會影響自己對婚姻的價值觀,一定冇可能。
「其實我對婚姻都冇乜信心,因為屋企咁樣,但係你點都要試一試囉,你冇理由因為驚離婚,所以唔結婚,咁好白癡啫。」
若果幾年後發現唔夾,甚至有第三者呢?「到時先算囉,暫時都好開心好幸福。」說到幸福二字,嘴角自動向上翹。
幸福不可以用金錢去衡量,但係當我聽到 Kelly說家用由老公負責時,我還是很羨慕。
「我老公自己掉嚿錢出嚟做家用囉,屋租由佢俾,生活費都係佢負責。」
樂壇天后在家裡竟然冇權話事?
「我都係就晒佢 o架啦,由佢話晒事,一陣間費事搞唔掂,賴我咪死!哎呀,唔好煩我。」口裡說遷就,其實樂於做小女人,也難得老公細心,最愛上網搜集育嬰資料,所以第日蝦餃仔參加什麼興趣班,也由他話事。
「我老公好想蝦餃仔識中文,一定要他學國語,因為他現在經常要返大陸做生意,深明唔識中文好麻煩。我想俾 BB學吓功夫,強身健體嘛,但佢老竇就話會逼佢彈鋼琴囉,因為佢自己學唔成,但我就唔會囉。」她下意識繑埋雙手,不支持老公的想法。
「我會捨得俾佢去外國讀書 o架,最好返紐約㖭,我可以去探佢,順便行吓街,我唔會咁自私,因為想見佢,唔俾佢去留學。
「我有幫佢儲定錢,佢一出世,公公婆婆爺爺嫲嫲已經俾咗一筆錢佢,有七位數字。」果然是含着金鎖匙出世。

2009
最近一次出席活動,信心十足地說:「已回復未生仔之前的身形。」

抱着蝦餃仔一面滿足,做慈母,零舍唔同。

我係工作狂
訪問當日, Kelly說自己完全回復未生仔時的磅數。何止磅數,我眼見她皮膚滑溜,面部肌膚緊緻,沒有丁點鬆弛,精神狀態的確回勇。
係喎,滿月那天立即以苗條身形開工,讓千百萬以減肥為終生事業的人眼紅。
「可能我懷孕時,唔係特別食得多,所以增的磅不是太多,生完只係需要減六至七磅。
「我大肚時多數食三文魚和紫菜,好多人話陀仔時口味會轉變,因為個 BB想食,我係忽然間好想食奇異果、番茄、西柚,好彩當時我想食的不是朱古力、薯片。
「有小朋友的時候都有做瑜伽,個人靈活性大,每星期做兩次,當然不是最後周期做,那時不宜做咁激烈運動。」
刻意 keep住磅數,因為還要當明星,但童話故事裡的公主婚後都收山,從此安心湊仔,反正搵夠亦辛苦夠了。
「我諗開頭一、兩年係冇問題囉,但係當 BB大咗,他要返學,我就會覺得好空虛。」
娛樂圈最講曝光率,不是說走就走,回來就可以回來。
「呢行又唔可以話休息兩年,跟住再出來做,鬼有人睇你咩?係咪先?呢行唔係咁樣 o架嘛,你要 keep住 o架嘛,所以我唔可以即刻推晒所有工作,一諗起個仔大咗,我就會好悶。
「依家嘅新人冇嗰時咁辛苦,初出道時真係特別忙,狗屎垃圾乜鬼嘢都做呀,依家我會揀 job。
「我諗我個人係工作狂,當我好多嘢做的時候,我都會諗,哎呀,唔鬼做啦,咁鬼辛苦,但係當我放咗三四日假,就覺得好悶呀,搵人陪我啦。」
不管你家財百萬,人生在世,還是要有個寄託,公主平民都一樣。

Kelly Chen
紅色連身裙$2,590
黑色皮腰帶$1,290
Both DKNY
黑色貂皮圈形頸巾$12,000
Burberry Prorsum
黑色皮手套及金屬釘飾手鈪
Both Kelly's own

Kelly Chen
綠灰間條企領上衣$890
黑白 V領背心裙$2,790
Both DKNY
黑色貂皮圈形頸巾$12,000
Burberry Prorsum
後記:
公主有老公錫,有乖仔,有事業,還想要什麼?
「我想生個女,合起來是個好字。」
幾時?
「明年啦,身體要休息一年才復原。」
話生仔就生仔,今次想生女,我估都會開口中,唔係點叫公主命。
Shop List:
Burberry中環歷山大廈 G5及 101A 2868 3511
DKNY尖沙咀廣東道 30號地下 2377 9900
Valentino中環置地廣場地下 G3-5號鋪 2523 8035


撰文:楊一凡
形象: Kelly Chen
攝影: Sam Wong化妝: Vivian Chen
髮型: George Shum@Hair

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()