今夏 o靚模胸群而出,除掀起埋身肉戰,眾女更晒事業線鬥長,令影壇前輩黃秋生忍不住開腔狂抦這班水着女,言語間還揶揄她們是性工作者。與「 A貨嘉欣」 Cat(陳雅絲)同屬 Pure Models的林玲( Kinki)並不介懷,日前她穿上比堅尼大騷 32C咪咪,以證自己內外都心胸廣闊,她說:「佢用呢啲字眼形容 o靚模有啲過激,但都係佢個人睇法,唔係講晒成個行業,我唔會介意,以後自己會做番自己嘢。」

放大圖片
曾在英國讀書的 Kinki,思想洋化,她表示在外國更習慣飛 bra真空出街。

曾在英國讀書的 Kinki,思想洋化,她表示在外國更習慣飛 bra真空出街。

放大圖片
鏡頭前後, Kinki都是性格開朗,充滿陽光色彩的女生。

鏡頭前後, Kinki都是性格開朗,充滿陽光色彩的女生。

狂曬變黑珍珠

Kinki有別貪靚保護雪白肌膚的 o靚模,她熱愛陽光,誓要變黑珍珠, Kinki說:「我最初由英國返香港,仲以為令自己白番,希望帶嚟更多工作,但其實我曬黑啲,一樣工作不缺。」可是她加墊谷爆露出的半球膚色偏白,留下明顯兩截色的泳衣印。問她既然愛做黑珍珠,那可敢裸曬? Kinki即豪情快語:「我十八、九歲喺英國讀書時,試過男男女女去裸泳,冇尷尬喎,感覺無拘無束。喺外國我出街都習慣唔戴 bra,個個女仔都係咁,唔關舒唔舒服嘅事,因為外國人唔會 focus落呢樣嘢度,喺外國可以放鬆啲。」

放大圖片
Kinki直言曾在外國與男女友人裸泳,更笑指感覺無拘無束。

Kinki直言曾在外國與男女友人裸泳,更笑指感覺無拘無束。

放大圖片
Kinki的古銅色肌膚,與黃昏微光出奇合襯。

Kinki的古銅色肌膚,與黃昏微光出奇合襯。

香港比較保守

Kinki強調回港後不敢裸泳或飛釘示人,她說:「返到嚟香港,要配合番呢度較保守嘅思想。」她抗拒外間形容身材好的女子波大冇腦,她反駁說:「兩樣嘢唔成正比,唔關事。」她更表示若拍攝寫真《 Inside》暢銷,公司可請她們去旅行,她說:「我想公司畀錢,我哋幾個一齊影相嘅女仔一齊去旅行,等我帶佢哋試吓祼曬嘅滋味。」採訪:比華利攝影:陳順禎部份泳衣: ROXY

林玲( Kinki)

年齡: 22歲三圍: 32C、 24、 34身高: 5呎 3吋體重: 95磅工作經驗:曾參演鄧健泓《變形記》 MV、麥當勞及維他奶等多個廣告。


Kinki穿上泳衣露出 32C上圍,浸在水中大玩濕身誘惑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()