星期日(八月一日)天朗氣清,Jessica C同高海寧去淺水灣打沙灘排球,幫防曬用品宣傳。
警鐘胸、無綫咪神同場出現,男士泳客當然唔會放過[目及]嘢大好良機,另一邊廂,數十龍友亦準備就緒,租定巨型沙灘遮,擋住個太陽,可以慢慢影低兩位波神球場獻技。
為咗今次活動,高海寧專登走去練習打排球,可惜用錯力,搞到雙手虎口位置瘀瘀黑黑。
至於Jessica C,話就話有打沙灘排球經驗,但係到真正落場,就知佢舢舨充炮艇,勝在救波扣殺夠肉緊,認真度加分。
用心打波,Jessica C晒波亦毫不吝嗇,充分反映鬼妹仔open作風,但弊在郁身郁勢動作過大,三角褲邊出現疑似走光,真假都好,幻覺嚟嘅啫!


打波有姿勢無實際嘅Jessica C,勝在打得夠認真,又經常身執波晒身材,啱晒龍友口味!


專登秘密操波嘅高海寧,用錯力,虎口位瘀晒,打波又手軟腳軟,似未食飯。


捽身捽勢搽防曬,Jessica C表現落力,不過動作太大,褲邊位置疑似出現露毛。


話晒嚟打排球,高海寧未有刻意展示豐滿身材,但都足夠吸引班血氣方剛後生仔,望完又望。


富貴龍友夾錢租沙灘遮影相,部分就企樹底遮蔭,再唔係,企沙灘乾煎都冇所謂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()