上星期,本刊披露黎明、Sammi前經理人李進,與兄長李航(前稱李康)為元朗逢吉鄉五萬呎圍村地反目,並由李進親戚提供他破口大罵的片段,以及如何霸佔其中Lot no. DD107「561RP」地段起屋起office。
報導出街後,李進㷫爆,指兄長顛倒是非,惡人先告狀。上週六(七月三十一日)李進任由記者入屋拍攝,並詳解兄長李航如何霸地,以及問題地「561RP」的來龍去脈,李進甚至親自上門,找李航父子當面對質,討回公道。

惡人先告狀
十幾年前,李進在其兄李航名下的「561RP」地段,興建了一幢兩層高的村屋做住宅,兩年前,再加建了一間佔地數百呎workshop,連同李家住了數十年的三百呎祖屋,亦在同一地段。
李進說:「呢度有五萬呎,我喺度得三間細屋,加埋幾千呎,佢(李航)喺我同我兄弟姊妹名下嘅地上面起魚塘、起屋、起簷篷放雜物,呢啲嘢佢又唔講,佢用咗五分四嘅地,邊個霸?仲喺度惡人先告狀。」
李進憶述「鬧交片」是上月九日被李航父子偷拍,當時李進帶工人入屋整水喉,遭李航父子阻止。「我嘅地方整嘢都鬧,晨早九點幾又未瞓醒,咪鬧鬼佢囉!段片對我聲譽影響好大,我個女藐我呀。」李進說。
李進解釋,「561RP」地段是李航以不道義手法攞到手。「原本塊地係人哋嘅,但我哋嗰間三百幾呎嘅祖屋亦喺『561RP』,一家人由細住到大,十幾年前佢(李航)話幫阿媽搞易權(住滿十二年可易權侵佔,轉自己名),未得我哋同意,寫咗自己個名。之後我返祖屋住,佢想趕我走,cut水cut電放狗、去政府部門投訴、郁吓就報警,呢樣唔俾嗰樣唔俾,話全部嘢都係佢嘅,講咗一百次都有。而家仲掉番轉頭屈我放狗,我冇養狗,貓就有養。」


李進寓所放滿曾合作的藝人所送的入伙禮物,證明自己一直居於此。黎明九四年更送了一部黑色保時捷答謝他,同樣泊在上址。

亂晒龍
李進兄弟在逢吉鄉各自擁有地皮,李進被指霸住兄長佔地,但其兄李航也同樣霸用其單位放雜物,現場所見,李航佔用的地方的確比李進多。

借託管霸地
李進表示,父親在八二年已將圍村地一人一塊分給李家子女,當時李進獲分較細的「812」,因此搭嚿豬骨分多塊「808」細地,後來另一兄長移民,將名下地段授權李航管理,李航轉埋名,再將「561RP」易權,變相有三塊地。「但其他兄弟姊妹唔肯俾佢管,授權俾我,我唔貪心冇要人轉名,所以啲地仲係佢哋(眾兄弟姊妹)名下。」李進理直氣壯說。
一家人互相借用地方,理應有商量,李進對於事件要循民事訴訟解決,認為是浪費資源,曾要求對方議和,但李航拒絕,還將事件向傳媒披露,令他不能不吐忍了十幾年的冤屈氣。

當面對質
之後,李進還帶記者到李航家,找對方對質,其時李航出外未返,只得其子李奧Leo及李航太太在場。
進:李進Frankie 奧:李奧Leo 
航:李航 李太:李航太太 壹:記者
進:阿嫂,報導出嚟搞到我,公平起見,你回應一吓。(冇人出聲)
壹:你哋其實想Frankie點?
奧:冇乜要求。
進:唔好要我體諒,你哋做過乜心知肚明,唔係我去搵報館o架!
奧:係我去搵嘅!
進:搞咁多嘢做乜呢?我張告票hold咗十年,希望用時間化解呢件事。
奧:或者我哋搵日出嚟傾。
進:叫你爸爸,我個好兄弟李航傾。
李太:大家都唔心平氣和。
進:發生呢件事,我冇打俾你吖,阿嫂,咁搞法我聲譽破壞晒。咁「809」、「808」邊個用你又唔講?
奧:姑姐嘅「809」我哋用咗。
進:點解唔簽租約呀?
奧:可以傾。
進:我哋一早提出咗你哋唔肯,仲走去同記者投訴。
奧:「561RP」係我爸爸個名。
進:佢冇徵求阿媽同意落咗自己名,你出咗世未呀?
奧:呢啲唔重要。
進:你都未出世,冇經歷過唔了解,憑咩嘢代表阿爸?

轉軚道歉
之後李進向記者介紹村長及村主席,二人同聲表示撐李進。之後李航駕車返家,李進即上前向他質問。
航:我只針對「561RP」,塊地原本係人哋,經過我同對方協商攞返嚟,之前,已經有魚池喺度。
進:咁點解又會有間屋呢?
航:我起嘅囉。
進:點解我可以喺度住呢?
航:我俾你住咪得囉!
進:你cut水cut電想趕我走。
航:呢個係你自己幻想出嚟。
之後李航太太催促他出外食飯,他邊駕車離開邊說:「所有嘢唔可以聽人作,去查法律文件就會清楚。」
不過,事隔兩日,記者再致電李航兒子李奧回應,他突然轉軚不再企硬,表示不接受訪問,只發出向李進道歉的聲明。李進亦表示同樣在email收到道歉信,但認為誠意欠奉。「佢行二十步路就可以同我當面講,大家一家人,我睇唔到有誠意。」


右:你想趕我走?(真實對白)
左:塊地係我嘅!(真實對白)
上週六中午,李進截停兄長李航架車,要同對方當面對質。


速逃
雙方各執一詞,李航在妻子(白衫)勸諭下駕車走人,李進冇符。


阿嫂攬
兩兄弟不和,阿嫂卻攬住李進安慰。「阿嫂教書,好明白事理,一直都係中立態度。」


Sammi雪茄盒


黎明波子


呂方梳化


李進唔介意在「鬧交片」事發現場拍照,表示兄長養了很多惡狗,十多年來出入也要拿着「打狗棒」。


李進澄清兄長指控,指○一年並不是打爭地官司,而是禁制令官司,只是有些條文不成立,十多年來他未曾為爭地打官司,更沒有打輸。


李進拿出不少舊相證明自己在此長大,上週六他專登帶記者到當年成家人住的「屋仔」(箭嘴)舊址參觀。


李進好友Stanley Team老闆Stanley(下圖右一),唔收錢為老友裝閉路電視,搞保安,他說是睇唔過眼李航所為。


李航兒子Leo李奧週一忽然轉軚,發表聲明向細叔李進公開道歉。


李進到李航家理論,李航外出未返,其子李奧(左二)代父發言。


逢吉鄉村長(右)及主席(中)支持李進,指他為村作出不少公益,被兄長欺凌。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()