將會响10月舉行演唱會嘅楊千嬅,完騷後就會全力籌備佢同丁子高嘅婚禮。工作行先,星期一(八月二日),千嬅出席個唱記者會,聲稱已擇好日子,十二月二十日响香港請飲喜酒,但齋請家人同長輩,至於老友同事幾時飲佢嗰餐?千嬅話要另外度期,暫時未知邊
一日。

 


做咗丁太,千嬅一樣不言休,今次仲會舉行巡迴演唱會,相信最快要唱到明年年中先完,之後至可以展開開枝散葉大計。
生仔唔係話生就生,千嬅一邊操fit身體準備個唱之餘,仲開始補身為生BB鋪路:「中醫話我陰虛陽弱,所以我阿媽同奶奶每日都煲冬蟲草、海龍海馬俾我補身。」嘩!咁落本日日飲,咁丁子高咪要起個孖先頂得住,我係講飲湯呀!


點解唔搵香檳做贊助啫?(設計對白)
記者會上,千嬅同其他演唱會贊助商上台祝酒,因為飲唔慣威士忌,千嬅忍唔住露出難受表情。


珠寶公司贊助千嬅個唱鑽飾,佢順勢叫人贊助埋婚禮,機不可失。


大會隆重其事,安排爆紙碎恭喜千嬅開騷,不過因為事前無話佢知,嚇到丁太嗌救命。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()