剛推出嘅《戰國Basara 3》除一如以往將主角打造成型男索女外,仲「參考」唔少外國FPS同ACT遊戲,加入多個有趣嘅新玩法:武將埋身肉搏時可以Zoom近玩格劍;同伴陣亡又有得復活;仲有慢動作設計畀玩家出必殺技炒起敵人瘋狂鞭屍加Hit數,勁有驚喜!



雖然《無雙》系列愈玩愈悶,但另一邊廂同樣以戰國歷史作為背景嘅《戰國Basara》,總算每集都畀到玩家新鮮感,而且《戰國Basara》拋開唔少「歷史包袱」,無論角色、兵器同場景設計都幾天馬行空,史實、虛構兩者並存。



潮爆角色造型

《戰國Basara 3》故事講述公元1600年關原之戰後,德川家康同繼承豐臣秀吉遺志嘅石田三成爭奪天下嘅大戰,如果唔清楚呢段日本戰國歷史嘅玩家,都可到遊戲入面嘅日文史實同角色簡介中重溫。其實單睇遊戲每位角色一身型男索女造型,都夠賞心悅目,例如今次兩大主角之一嘅石田三成,着上一身窄身衫加一頭銀髮,仲潮過今時今日在涉谷見到嘅潮男;另外,新女角雜賀孫市更會揸住機關槍掃射,認真天馬行空。



鬥快按掣格劍

之前都有FPS遊戲在埋身肉搏時轉換到「格劍」場面,鬥快按掣鋸對手,《戰國Basara 3》亦照辦煮碗,只要兩個武將在埋身戰時,同時使出固有技攻擊,就會觸發這個名為「劍劇」嘅格劍場面,玩家要鬥快按掣,贏出嘅一方就可打暈對手。今集除了原有嘅固有技同必殺技「Basara技」外,仲加入咗一個名為「戰刻Boost」嘅新系統。當攻擊敵人或攻陷敵人陣地時,都會增加「戰刻Boost」能力值,儲滿後發動,身邊敵人嘅動作就會被減慢,有啲似「Bullet Time」,如果配合Basara技就可以輕易將敵人全部殺光。



拯救陣亡同伴

一個人打當然唔夠過癮,今集雙人模式會分成上下兩個分割畫面進行,如雙方在附近輪流發動「戰刻Boost」時就可以使出超高嘅Combo Hits,殺到停唔到手;即使二人分頭行事,其中一個不幸陣亡的話,另一個玩家都可以即時趕去搶救復活。除咗加入新戰鬥系統外,《戰國Basara 3》都提升咗遊戲嘅策略性,好似戰場上設有唔少機關,一不小心就隨時中招;另外今集亦新增了陣地系統,例如先擊破陣地會令旁邊的敵兵短時間潰散,咁就易打好多,不過陣地附近通常布滿弓兵,想突入都要睇清楚形勢先好。



遊戲檔案

類型:動作



開發:Capcom



平台:PS3



日期:已推出



售價:$299



查詢:2359 7998

Brian

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()