李彩華(Rain)與金融才俊男友王傲山(Marcus)拍拖,在圈中已是公開的秘密,有指兩人更達至談婚論嫁階段,但最近有消息指阿Rain與Marcus情海翻波,並已經分手,原因乃李彩華經常在內地拍劇,王傲山寂寞難耐,常與好友許志安夜蒲,並已另結新歡!李彩華更被指要搬屋,日前跟好友趙雪英行街睇樓。


有指阿Rain選擇忘記舊情,專心往內地拍劇。 (資料圖片)

趙雪英唔睇好

記者就此事致電趙雪英,她透露早已不看好兩人的感情,尤其是今年新年期間已察覺Rain與Marcus跟以前不一樣,趙雪英表示:「我之前由佢哋口中知道佢哋有計劃結婚,Marcus好錫阿Rain,但係今年新年嘅時候,我發覺佢哋有啲唔同,我都有提醒阿Rain,之後佢都有同我呻,仲有喊,(咁佢哋係咪分咗手?)我覺得係。(覺唔覺得王傲山識咗新女朋友?)都有咁嘅感覺。(咁阿Rain係咪要搵屋搬?)佢哋都唔係一齊住。」

內地專心拍劇

據知,王傲山追了李彩華兩年,之後拍拖,兩人久不久就嗌交,男方更多次提出分手,但最終都不了了之,至最近男方再度提出分開,但之後又沒有下文,最後阿Rain不想再糾纏下去,決定返內地專心拍劇,暫不談感情事。


Rain與Marcus被傳因男方另結新歡而分手。 (資料圖片)


趙雪英透露Rain與Marcus的感情早已變質。 (資料圖片)

李彩華甩拖搬離愛巢

昨日有消息指李彩華(Rain)與金融才俊男友王傲山(Marcus)甩拖,原因是Rain經常在內地拍劇,王傲山經常與許志安夜蒲,並結識了新女友!Rain療情傷之餘,還要搵屋搬,日前便跟好友趙雪英行街睇樓。

記者就此事致電趙雪英,她坦言早已不看好兩人的感情,尤其是今年新年期間發覺Rain與Marcus跟以前不一樣:「我之前由佢哋口中知道佢哋有計劃結婚,Marcus好錫阿Rain,但係今年新年嘅時候,我覺得佢哋同之前有啲唔同,我都有提醒阿Rain,之後阿Rain都有同我呻,仲喊過添!(咁佢哋係咪分咗手?)我覺得係。(覺唔覺得王傲山識咗新嘅女友?)都有咁嘅感覺。」


 傳王傲山結識新女友與李彩華分手。(資料圖片)
傳王傲山結識新女友與李彩華分手。(資料圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()