鍾意玩image、吊環鞍馬都可以用嚟伴舞嘅台灣天后Jolin蔡依林,8月10日將會推出全新國語專輯,主打歌《美人計》MV上個禮拜播出,賣點唔再玩G奶,而係佢自創嘅「Vogueing」舞。
今次Jolin嘅舞蹈,難度在於四肢骹位如同虛設,拗手拗腰拗腳扭麻花都得,繼續示範人體奧妙展,可惜Jolin嘅新image太過噁心,跳舞跳到識飛都無用。


最出事係Jolin向傳媒發放嘅第一款新image相,由於以熒光綠為衣服主色,被台灣人氣blogger、網名叫「個人意見」嘅陳祺勳,鬧到無朋友,仲笑佢似女版巴斯光年,靈感來自《Toy Story》。
天后都無面俾,「個人意見」之後再踩Jolin另一個珠片運動look新造型,笑佢流蘇墊膊似「月曆紙」,熒光襪珠片衫幾十蚊有交易,兜成個圈笑Jolin著得「cheap」,仲踩多腳話:「不知道她讀的是哪國版本《Vogue》,反正跟我讀的不是同一本!」
句句「夭心夭肺」,Jolin一辣即㷫,响微博留言執番個尾彩:「您讀的又是哪本沒禮貌的書?」
男女子混合單打,台灣唔少傳媒四圍搵唔同嘅形象顧問,希望幫Jolin攞番個公道,可惜全部答案彈多過讚,喂!老老實實,我唔識fashion,唔識Karl Lagerfeld,都睇得出Jolin品味超錯啦!


「個人意見」以「輕鬆打造天后造型指南」為題,笑Jolin呢身珠片look太cheap:「肩膊上的月曆紙:回收價一公斤五毛,亮片外套:190,熒光單腿襪:不成對大特賣50,短襪:80,安全褲:100,上一季的Puma for Sergio Rossi:特價中,Jolin的拉風自信天后風采:無價。」摑完你幾巴,再錫番啖,唔該晒!


對於Jolin低俗品味,網民寸佢無「衣Q」,以往試過著衫似水母同魷魚筒,海鮮大總匯。對於網民惡意中傷,Jolin比較忍得:「我覺得還蠻好笑的。」嘩!仲笑得出喎!


品味出事,好在Jolin嘅舞蹈繼續keep住高難度,唔好睇小呢兩個pose,我試過跟住做,條腰差啲抽筋。如果有人做到嘅話,唔該影低張相寄俾我睇!

小S時薪12萬
由小S、蔡康永主持嘅《康熙來了》,播足6年半,收視依然高企,攞過唔少電視節目獎項,今年上半年,仲奪得同時段清談節目收視Number One。
鍾意响節目問人幾時「失身」,又會失驚無神攬實靚仔嘉賓嘅小S,雖然俾人鬧佢行為不守婦道,但觀眾愈鬧愈捧場。
既然小S有功收視,電視台決定向兩位主持大幅加薪,防止其他電視台挖角,搶走收視孖寶。
每集1小時嘅《康熙》,兩位主持薪金原本係6萬台幣(約15,000港元),經過薪酬調整後,小S加一倍人工去到12萬台幣(約30,000港元),反而蔡康永只係加到8萬台幣(約20,000港元)。
消息一出,行內人都戥蔡康永唔抵,因為睇過《康熙》嘅人都知道,成個節目只有佢一個負責問問題,小S只係間唔中彈兩句無厘頭對白,似歡樂小姐多過似主持。
12萬時薪成為小S嘅最低工資,就算外界認為佢受之有愧,慘得過電視台肯俾錫到燶,所以下年林峯繼續攞亞太區最受歡迎男歌手,有乜咁出奇!

台灣金牌司儀
張菲 60萬
庾澄慶 30萬
陶晶瑩 8萬

司儀界一哥張菲,主持《綜藝大哥大》每集節目收60萬,屬台灣最高薪,而香港人熟悉嘅庾澄慶,接任《我猜我猜我猜猜猜》主持,每集收30萬,至於陶姐陶晶瑩,收8萬一集,人工仲少過小S囉陰功!(薪酬以台幣計算)


 


似巴斯光年
設計意念來自美式欖球服裝,熒光綠做主色已經夠老土,再加啲白加啲黑,的確變咗巴斯光年,可以同鄧梓峰組情侶檔。


台灣興blogger文化,除了搞團購,更愛以批評明星造型求出位,呢位原名陳祺勳嘅「個人意見」,近排最紅。


似魷魚筒


似水母


加薪大細超,事後蔡康永話:「錢的部分我不是那麼清楚。」錢都唔計,講都無人信啦!


早排有網友上載小S主持《康熙》期間激動擘髀片段。老實講,入面漆黑一片,有冇走光唔係重點,重點係班人愈憎小S,就愈要睇《康熙》,收視想跌都難!


台灣主持教母張小燕,身份地位比起我哋香港嘅DoDo姐仲要高幾班,所以小S時薪同佢平起平坐,好多人都睇唔過眼。


張菲


庾澄慶


陶晶瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()