新片《索命童話》上月廿三日拉隊到局勢不穩的泰國開鏡,首次和導演彭發合作的劉青雲,帶埋郭藹明同行。
泰國外景為期大半個月,青雲有老婆貼身照顧,不過,見到在戲中做他A貨老婆的萬綺雯被吊到半空拍攝大場面,青雲即使唔使埋位亦全程[目及]實,表現緊張。

 


畏高硬吊
萬綺雯有畏高症,今次在《索》片中被吊起離地三層樓高,事前她十分緊張:「我未試過吊咁高,好彩有阿仔(泰籍童星)陪。」


在戲中飾演萬綺雯丈夫的劉青雲,企前睇實「妻兒」被吊,覺得有唔妥便即出聲。


被綁口綁腳的萬綺雯,被吊離地一刻,抬起頭不敢望地,緊張得雙手握實拳頭。


飾演警察的劉青雲,在廢紙廠內拍攝一場槍戰戲,由於現場環境惡劣,導演(左一)和工作人員均戴上口罩。


敏感洗眼
劇組一度爆發眼疾,青雲的雙眼和皮膚亦中招出現敏感,埋位唔可以戴口罩,工作人員只有不時上前用清水幫他洗眼,以免再感染。


取景的廢紙廠已荒廢多年,現場除了一陣惡臭,還有大量灰塵,一班演員就算在廠房外休息,都要戴住口罩,以防萬一。


前輩教路
青雲做差佬,駕輕就熟,但今次要同新丁合作,首次拍戲的傅嘉莉,難得有前輩教路,日日踎喺劇組取經。


長髮嚇人
江若琳在戲中飾演自閉少女,唔單只零對白,平時就算唔使埋位,導演亦要她面壁,唔准同其他人傾偈,加上長到落地的假髮造型,十足撞鬼。


長假髮重達十磅,行出行入江若琳都要用手托住,每次上妝,亦要花上大半個鐘。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()